۱۰ راز در مورد طرزفکر مولتی میلیونرها

۱۰ راز در مورد طرزفکر مولتی میلیونرها

۱۰ راز در مورد طرزفکر مولتی میلیونرها

گر پای صحبت های جاش مک کافی ، بنیانگذار کمپانی مک کافی در مورد راه اندازی یک شرکت میلیارد دلاری بنشینید، خواهید دید که چگونه به طرز فکر مولتی میلیونر بودن اعتقاد دارد. و یا به گفته کنث کول، طراح مد معروف، همراهی حس درونی تان، کلید راه اندازی یک کسب وکار پایدار است و یا به قول کوین اولری، تنها ارتباطات سودمند را حفظ کن. کیت کول مدیر Cinnabon نیز حرف جالبی می زند، اینکه همه چیز را امتحان کن ولی تنها بهترین ها را انتخاب کن و Kevin Plank مدیر Under Armour که می گوید تنها روی فروش بهترین محصولاتت تمرکز کن.

و هزاران و هزاران توصیه کسب و کاری دیگر. در اینجا نیز به ۱۰ توصیه کسب وکاری دیگر از زبان یک مولتی میلیونر اشاره می کنیم:

چیزی بزرگتر از آنچه که هستی بساز

بسیاری ا زمردم موفقیت را تنها برای خود می خواهند و نه برای دیگران. آنها می خواهند تمامی جوایز را برنده شوند و تنها آنها معروف باشند و میلیون ها دلار کسب درآمد داشته باشند. داشتن همه اینها خوب است، اما شما به این نیاز دارید که بفهمید که هدف شما بزرگتر از شما است و همین موفقیت را به سمت شما جذب می کند. یک رهبر فارغ از خود بر روی رشد دیگران تمرکز می کند، که در عوض باعث رشد خودش می شود. جالب است که گاهی اوقات امتحان کنید، مثلا زمانی که به دیگران کمک می کنید که ورزش می کنند بهتر است و یا زمانی که تلاش می کنید به تنهایی ورزش کنید؟ کمک به دیگران به همان میزان زمان نیاز دارد که کمک کردن به خودتان. کسانی که می خواهند پولدار باشند باید اول دیگران را پولدار کنند.

اگر می خواهی سریع بروی، تنهایی برو و اگر می خواهی به جایی دور بروی، با دیگران برو. یک ضرب المثل باستانی

خود را با متخصصان تنظیم کن

هر مولتی میلیونری یک تیم متخصص دارد که به او توصیه هایی استراتژیک می کند. در حالی که هرکس می تواند یک نظر داشته باشد، شما باید تنها به بهترین آن گوش دهید. افراد بسیاری هستند که به افراد اشتباهی گوش می دهند و در آینده به سمت نتایج مخرب سوق داده می شوند. در صنعت خود به دنبال متخصصانی باشید، با آنها دوست شوید و از آنها کمک بگیرید. استخدام یک مربی اجرایی می تواند بهترین راه برای رفتن به مرحله بعد باشد. یک دوست شاید به تو بگوید که باید بیشتر تلاش کنی ولی یک مربی به تو می آموزد که قوی تر شوی و انگیزه تو را برای انجام کارها افزایش می دهد. معیاری برای نیازهایت تعیین کن. استخدام یک مربی اجرایی شاید میزان بالایی از درآمد شما را نطلبد و شما به راحتی از پس پرداخت حق آنها بر خواهید آمد اگر به توصیه هایشان گوش دهید.

یک سیستم بانفوذ و اهرم پذیر ایجاد کنید

یک مولتی میلیونر نمی تواند به تنهایی همه این کارها را انجام دهد. تعدادی سیستم و فرایند وجود دارد که به آنها اجازه اهرم قرار دادن توانایی هایشان را می دهد. همیشه یک راه سریع تر و بهتر وجود دارد که بتوان کارها را انجام داد. اگر شما سیستم موفقی را برای خود طراحی کنید، بالاخره روزی به ثمر می نشیند و دقت کنید که این سیستم باید برای شما باشد و نه برای کسی دیگر. شما هرروز دارای عادات و وسایل و سیستم هایی هستید که به شما کمک می کنند تا کارآمدتر عمل کنید. اصلا به دنبال داشتن زمان مشخصی برای انجام کارها نباشید، بلکه به دنبال زمانی از شبانه روز باشید که کارآمد تر عمل می کنید. شاید برخی از افراد در صبحگاه و برخی در شبانگاه بهتر عمل کنند. شما باید سیستمی را مطابق و مخصوص خود پیدا کنید.

بازاریابی و فروش

بازاریابی انتقال دهنده پیام شما به بازار است و فروش باعث می شود که مردم آن پیام را دریافت کنند. بازاریابی به شما کمک می کند تا اعتبار خود را بسازید و فروش زمانی اتفاق می افتد که مردم به شما و سابقه تان اطمینان کنند. بازاریابی ستون فقرات کسب و کار شما می باشد و فروش مهره های آن است. اگر می خواهید پشت محکمی داشته باشید، باید این دو را از طریق مهارت های اساسی مدیریت کنید. مولتی میلیونرها در این زمینه متخصص هستند. مهارت هایشان، آنها را به جایگاه های ویژه ای سوق داده و به آنها اجازه می دهد تا از بهترین های زندگی لذت ببرند. در این جهان، شما می توانید یک چیزی را بفروشید و یا همان چیز به شما فروخته شود. شما باید بیاموزید که بازار چه می خواهد و یک راه استراتژی برای برطرف کردن این نیاز پیدا کنید. بطور خلاصه اینکه یک محصول برای فروختن پیدا کنید(فروش) و داستانی برای گفتن داشته باشید(بازاریابی).

مردم نمی دانند که چه چیزی نیاز دارند تا زمانی که شما آن را به آنها بدهید. استیوجابز

تصمیمات سریع بگیرید

روزانه ما هزاران تصمیم می گیریم. اما، افراد پولدار این تصمیمات را سریع تر می گیرند، چون خود را بهتر می شناسند. بیشتر مردم برای چگونه تصمیم گرفتن آموزش ندیده اند. به جای آن، به دنبال افرادی هستند که این کار را برای آنها انجام دهند. این تنها دلیل آن است که چرا تنها ۱۰ درصد مردم جهان به عنوان کارآفرین می توانند ۹۰ درصد دیگر را به عنوان نیروی کار کنترل کنند. گرفتن تصمیمات سریع می تواند به شما کمک کند تا ثروتمند شوید. شاید با افرادی روبه رو شده باشید که به جای تصمیم گیری برای آنجام یک کار، هزاران بهانه برای انجام ندادن آن کار تحویل شما بدهند. اما اگر آنها مولتی میلیونر باشند، قطعا سریع و جسورانه تصمیم می گیرند و هیچ بهانه ای هم نمی آورند.

 

الویت های کاری خود را مدیریت کنید

اولویت بندی یعنی کاری را که از همه مهم تر است اول انجام دهیم. تعداد زیادی کار مهم در هرروز ممکن است وجود داشته باشد که باید آنها را انجام دهید، اما باید دقت داشته باشید که آن کاری را اول از همه انجام دهید که بیشترین بازدهی را برای شما داشته باشد. شما باید عادتی را برای خود ایجاد کنید تا به طور دائم فعالیت هایی را که موجب هدر رفتن وقت و انرژی و پولتان می شود، از برنامه تان حذف کنید، و دقت داشته باشید که زمان شما محدود است. خوب اولویت های کاری شما چیست؟ چگونه می خواهید آنها را عملی کنید؟ اهداف شما باید به اندازه توانایی تان بزرگ باشد. برخی از افراد اهدافی را تعیین می کنند که بیش از حد کوچک هستند. یک مولتی میلیونرعلاقه مند نباید به یک افزایش کم در درآمدش بسنده کند. به جای آن، با افزایش کیفیت اهدافتان باید به دنبال ۴ برابر کردن بالانس کسب و کاری خود باشید. هدف شما هرچه که باشد، ذهن شما راهی برای رسیدن به آن پیدا خواهد کرد.

بدون وقفه تولید کنید

در شب ها و تعطیلات ۹۸ درصد مردم در حال استراحت هستند. درست است که شما هم به استراحت نیاز دارید، اما باید تولید کنید. خودخواهانه زمان ارزشمند خود را تلف نکنید، زمانی که مردمی هستند که به شما نیاز دارند. آیا به این اعتقاد دارید که شادی واقعی شما در محصولی خواهد بود که تولید می کنید؟ دلبسته کردن خودتان به هدفتان رمز تبدیل شدن شما به یک مولتی میلیونر است. بهترین توصیه: کسب وکار را با خشنودی ترکیب کنید.

به مردم خدمت کنید

بطور شگفت آوری، بیشتر مولتی میلیونرها این کار را برای پول انجام نمی دهند که اگر انجام می دادند، بعد از مدت کمی متوقف خواهند شد. در حقیقت آنها این کار را برای مردم انجام می دهند. آنها مردم را می فهمند. زمانی که شما به مردم خدمت می کنید، سود کار شما خودبه خود خواهد آمد. این یک قانون نانوشته در جهان است. شاید زمانی به این کار بخندید که بدون دریافت چیزی به مردم خدمت کنید. اما بالاخره زمانی می رسد که از خود خواهید پرسید که چگونه می توانم خدمت بیشتری را به مردم بیشتری در زمان کمتری برسانم؟ و کمتر این سوال را از خود خواهید پرسید که چگونه می توانم پول کسب کنم؟ چرا که پول به طور خود به خود در نتیجه خدمتتان به مردم بدست می آید.

بهبودپذیری ادامه دار

اگر می خواهید دنیا را تغییر دهید، باید دانش زیادی مصرف کنید و تغییرات سریعی را به وجود آورید. شاید باید کتاب بخوانید و ایده هایی را که می آموزید به کار گیرید. در هرروز حداقل دوساعت مطالعه کنید و یادداشت بردارید. زمانی که در هرروز که کار خود را آغاز می کنید، از خود بپرسید که چگونه می توانم وضعیت خود را بهبود ببخشم. اگر مهارتی هست که باید بیاموزید، آن را یاد بگیرید. بیشتر مردم تنها یک مهارت با موفقیت فاصله دارند. اگر شما می خواهید تبدیل به یک مولتی میلیونر شوید، باید در مورد بهبود مهارت های خود جدی باشید و خود را با تغییرات در زندگی حرفه ای و شخصی وفق دهید.

به دنبال بازخوردها باشید

به گفته Jack Canfield تفاوت اصلی بین یک نویسنده کارهای پرفروش و یک نویسنده آماتور تنها یک چیز است: بازخورد. این رمز موفقیت او در فروش میلیون ها نسخه کتاب در طول دودهه گذشته بوده است. دریافت بازخوردها بسیار سودمند است، اگر شما می خواهید یک کسب وکار موفق داشته باشید. برخی اوقات بهترین بازخوردها می تواند از هرجایی باشد. این بازخورد می تواند از جانب همسرشما، فرزندتان و همسایه شما و حتی مادرتان باشد. اغلب، می تواند از جانب بدترین منتقدان شما باشد، که به شما عمیق ترین دید را از آنچه که به تغییر نیاز دارد، می دهند. هرجایی که یک بازخورد را دریافت می کنید، تغییرات لازم را ایجاد کنید.

برای اینکه یک مولتی میلیونر شوید، باید این ده طرز فکر مولتی میلیونری را در همه زندگی تان متبلور سازید. اگر این کار را بکنید مردم متوجه شما می شوند و به شما کمک می کنند. هیچگونه محدودیتی در رسیدن به یک هدف بزرگ با داشتن قصد وایمان عمیق در رسیدن به آن وجود نخواهد داشت. این خود طلایه دار تبدیل شدن به یک مولتی میلیونر است و به یاد داشته باشید که به مردم خدمت کنید و سود و منفعت به خودی خود خواهد آمد. 

منبع: http://www.entrepreneur.com/article/254554

خرید فالور برای صفحـه شخصی اینستاگرام

خرید لایک برای صفحه شخصی اینستاگرام

خرید و فروش صفحه شخصـی اینستاگرام

مشاهده بقیه مطالب

Rate this post

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.