آموزش اینستاگرام بخش دوم

آموزش اینستاگرام بخش دوم

با توجه به این موضوع که امروزه استفاده و کاربرد شبکه های اجتماعی تو زندگی روزمره ما تاثیر بسیاری دارد و بیشترین تاثیر را در بین شبکه های اجتماعی اینستاگرام دارد. در این مقاله می خواهیم به ادامه آموزش اینستاگرام بپردازیم و مطالب قبلی را تکمیل کنیم. در آموزش اینستاگرام بخش اول در باره کارهای اولیه که برای داشتن پیج در اینستاگرام می بایست انجام دهیم صحبت کردیم و امروز میخواهیم به ادامه کارهایی که در اینستاگرام می توانید انجام دهید اشاره کنیم.

تغییر اطلاعات پروفایل

برای اینکه بتوانید در بخش پروفایل اینستاگرام خود تغییراتی را که می خواهید ایجاد کنید می بایست در نوار ابزاری که در پایین صفحه اینستاگرام خود مشاهده می کنید با انتخاب گزینه آیکون آدمک و کلیک روی آن گزینه‌ی Edit Profile را انتخاب کرده تا اطلاعات شما برایتان نمایش داده شود تا شما امکان تغییر و ویرایش را داشته باشید. با ورود به این بخش می توانید نام، آی‌دی، بیوگرافی، عکس پروفایل، لینک سایت، ایمیل، شماره تلفن که در این بخش  دارید را ویرایش کنید.

آموزش اینستاگرام
تغییر اطلاعات پروفایل

 پست کردن عکس، آلبوم عکس و ویدیو

در مطالب قبلی اشاره کردیم که اینستاگرام هم دارای نوار ابزاری می باشد که گزینه های متعددی دارد و هر کدام از آنها چه کارایی دارند را قبلا توضیح داده ایم یکی از گزینه ها مربوط به ارسال و انتشار پست های جدیداین است که با استفاده از آن شما می توانید عکس، ویدئو و یا حتی آلبوم عکس چندتایی را انتشار دهید.
برای منتشر کردن مطالب جدید گزینه + را کافی است لمس کنید. با لمس این گزینه مستقیما به گالری گوشی خود متصل می شوید که تمام عکس ها، ویدئو هایی که در گوشی خود وجود دارید برایتان نمایش داده می شود و با انتخاب عکس و یا ویدئو مورد نظرتان می توانید آن را برای انتشار آماده کنید و با انتخاب گزینه ” < > ” که در گوشه‌ی چپ تصویر قرار دارد می‌توانید قاب عکس را از حالت مربع، به حالت واید(عریض) تبدیل کنید و تغییرات لازم را از نظر ابعادی به تصاویر خود بدهید و با انتخاب گزینه  Next به مرحله بعد بروید. در قسمت بعدی شما میتوانید افکت مورد نظرتان را انتخاب کنید و به تصویر خود جذابیت خاصی بدهید. همچنین میتوانید برای تصاویر خود توضیحات که می پسندید را در بخش وارد کردن توضیحات ثبت کنید، در صورتی که تمایل داشته باشید دوستانتان را تگ کنید و سپس پست خود را به اشتراگ بگذارید.

فواید هشگ گذاری

یکی از مهم ترین روش هایی که در شبکه های اجتماعی بیشترین کاربرد را دارد هشتگ می باشد. همانطور که می دانید سایت ها و پست ها دارای دسته بندی های خاصی می باشند از لحاظ بازی و نرم افزاری. اینستاگرام هم با کمک هشتگ ها می تواند موضوع خود را مشخص کند و در نتیجه جستجو را برای کاربران آسان و راحت کند. برای هشتگ گذاری از # استفاده می شود. شما با قرار داد کاراکتر# در ابتدای کلماتی که می خواهید بنویسید مانند # سئو می توانید آن ها را به یک دسته بندی تبدیل کنید.

تگ کردن در اینستاگرام

مسلما برای شما هم پیش آمده زمانیکه روی یک سری از عکس ها ارسال شده در اینستاگرام که لمس می کنید چند نام برایتان نمایش داده می شود. این عمل تگ کردن افراد می باشد. برای تگ کردن افراد در عکس های خودتان کافی است در زمان ارسال پست گزینه‌ی Tag People را انتخاب کنید و آی دی شخص مورد نظرتان را وارد کنید به همین سادگی شما فرد مورد نظرتان را در عکسی که می خواهید انتشار دهید تگ کرده اید.

اینستاگرام
تگ کردن در اینستاگرام

با خرید پیج اینستاگرام امکان این را خواهید داشت که به کسب وکار خود رونق دهید وبرند خود را جهانی کنید فقط باید به این موضوع دقت داشته باشید که پیج اینستاگرامی که خریداری کرده اید دارای فالوورهای حقیقی می باشد و یا اینکه فالوورهای آن فیک است؟ در صورت فیک بودن فالوورها می بایست برای پیج اینستاگرام خود به فکر خرید فالوور اینستاگرام باشید و یا پیج خود را به گونه ای مدیریت کنید که نه نیازی داشته باشید که بخواهید  برای افزایش فالوورهای خود از روش های خرید فالوور استفاده کنید و نه دیگر برای لایک اینستاگرام نیازی به خرید لایک اینستاگرام   داشته باشید .

Rate this post

مطالب مرتبط

2 نظر

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.