ویژگی خرید فالوور

ویژگی خرید فالوور

از ویژگی خرید فالوور اینستاگرام شاید اضطاب های بسیاری از فعالان در حوزه instagram باشد. چون بعد از آپدیت های جدید اینستاگرام سرعت فرستاده شدن فالوور ها به شدت اُفول کرد. به طوری که شاید برای خرید ۱۰۰۰ فالوور باید ۲ الی ۳ روز صبر کنیم تا فرستاده شود. اما در این سایت همچین خبرهایی هیچوقت گزارش نشده است. زیرا شمابعد از سفارش طی چند دقیقه سفارش خود را شروع کرده و باید تلقین کنید. که چون سرعت بالا، ارسال سریع و کیفیت عالی ویژگی خرید فالوور به حساب می آید.

خیلی از ما دوست داریم فروشنده فالوور، فالوور با کیفیت، ایرانی، واقعی و سرعت بسیار بالا برای ما ارسال کنند. چون همه ی ما یک هدف خاصی را دنبال می کنیم. که آن هم داشتن یک پیج با اقتدار است. به همین دلیل دوست داریم با سرعت بالا این اتفاق بیافتد. اما همانطور که گفته بودیم به دلیل بروز رسانی های instagram سرعت همه ی سایت ها بسیار کم بوده است. اما به دلیل آنکه از سرویس های واقعی استفاده می کنند، هیچوقت اُفول سرعت نداشته است. برای همین سرعت ما رشد قابل ملاحضه بسیاری نیز داشته است. از این رو اگر شما خرید یک میلیون فالوور هم داشته باشید، باز هم سرعت بالا خواهد بود. پس هیچگاه معضلی را در این زمینه موقع سفارش در سایت مای اینستا نخواهید داشت.

خرید فالوور راه صد سالتان را به یک شبه تبدیل می‌کند و باعث رشد فروش و رسیدن به سود بزرگ می‌شود. خرید فالوور بهترین روشی است که شما می‌توانید لایک ، کامنت , بازدیدکننده و مشتری به‌صورت همزمان تندرستی ببخشید و همچنین مشتریان زیادی مجذوب خود کنید شما با این ویژگی خرید فالوور می توانید به پیشرفت پیجتان کمک می‌کنید.

ویژگی خرید فالوور واقعی اینستاگرام

مام فالوور هایی که سایت مای اینستا برای شما جمع‌آوری می‌کند واقعی هستند و شما می‌توانید با یک بار خرید فالوور شاهد سرعت و عملکرد ما با کمترین ریزش باشد. بدون شک بالا بودن فالوور و لایک پست‌ها تأثیر بسیار زیادی در جذب مخاطبین و بالا رفتن اعتبار پیج اینستگرام شما دارد. همه دنبال کننده هایی که از این ویژگی خرید فالوور برای شما ارسال می شود، به قاطعیت واقعی هستند. یعنی همه ی آنها از فیلتر های اینستاگرامی رد شده اند. و ایمیل و شماره تلفن قابل ثبت شده دارند تا معضلی برای پیج شما پیش نیاید.

از این رو شما میتوانید با اطمینان بیشتر حاصل خاطر خرید فالوور اینستاگرام خود را انجام دهید و منتظر باشید تا سفارش شما انجام شود. مزایای واقعی بودن فالوور در این است که ربات های اینستاگرام هیچ شکی به زیاد شدن فوری فالوور های اینستاگرام شما نمی کنند. این است که پیج شما را یک پیج پر بازدید تلقی می کنند. از این رو با محتوای مناسب می توانید بازدید های خوبی را دریافت کنید. اگر واقعی بودن follower ها برای شما واجب است، روی این سرویس می توانید حساب باز کنید.

 

واقعی یا فیک بودن فالوور چه تاثیری بر روی صفحه پیج دارد؟

تعداد فالووران صفحه شما ریزش ندارد ستون اصلی برای قطع دنبال کردن تعداد بسیار زیادی از کاربران در اینستاگرام، غیر واقعی بودن آن ها است. یعنی اگر فالوورهای یک پیج، فیک باشند، به سرعت این تعداد حاصل ریزش خواهد داشت. چرا که به تازگی اینستاگرام با اندازه هایی تشخیص می دهد که با یک حساب کاربری در اینستاگرام، اصلی یا فیک است. و در آخر با تشخیص کاربرانی که فیک هستند، اینستاگرام آن ها را به مرور زمان و در اسرع وقت از صفحه شما حذف می کند. حال مگر اینکه ، به جای خرید فالوور فیک بر روی تعداد فالوور واقعی اینستاگرام سرمایه گذاری کنید و وجهی را به آن تخصیص بدهید، دیگر خبری از ریزش بسیار زیاد کاربران صفحه شما وجود ندارد.

ویژگی خرید فالوور واقعی از طریق تبلیغات در پیج ها

اولین ، ساده ترین و هزینه بهترین روش برای افزایش فالوور واقعی اینستاگرام ، تبلیغ پیج اینستاگرام شما در پیج های معروف است که تعداد فالوور اینستاگرام آنها زیاد است .

در این واسطه یک عکس از صفحه اینستاگرام گرفته می شود , و در صفحه های دیگر با موضوعات جذاب و مختلف انتشار داده می شود ، که سبب این می شود کاربران را به سمت صفحه شما هدایت کند و این خود می تواند گامی تاثیر گذار در افزایش فالوور فعال باشد. در این تبلیغات ها نیز باید توجه داشته باشید چون در بسیاری از موارد بعد از سفارش و پرداخت پول صفحه تبلیغ کننده فقط برای شما فالوور فیک میخرد و تبلیغات شما را از صفحه خود پاک می کند زیرا سفارش تکمیل شده است. و برای تبلیغات نیز غیر از پراخت هزینه بالا هیچ تضمین دیگه ایی وجود ندارد و امکان اینو دارد هیچ بازخوردی دریافت نکنید .

برای همین برای زیاد شدن فالوور فعال دقت کافی را داشته باشید . سعی کنید تبلیغات خود را در یک زمان قابل معقول و در یک زمان به نسبت طولانی قرار دهید.حتی ممکن است با هزینه های بالا نتوانید به هدف خود یعن خرید فالوور فعال دست یابید. برای بدست آوردن افزایش فالوور و همینطور در زمینه کسب و کار شما میتوانید در سایت مای اینستا و برای اطلاعات بیشتر در قسمت تماس با ما مراجعه کنید

Rate this post

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.