آموزش اینستاگرام بخش اول

آموزش اینستاگرام بخش اول

امروزه بسیاری از کاربران برای اینکه لحظات  و خاطره های به یاد ماندنی خود را با دیگران به اشتراک بگذارند از شبکه های اجتماعی استفاده می کنند و بیشتر هم از اینستاگرام برای این اشتراک گذاری استفاده می کنند. و دلیل آن هم این است که افراد بیشتری آنها را می بینند. در ادامه میخواهیم به آموزش اینستاگرام بپردازیم و بیشتر با این شبکه اجتماعی آشنا شویم.

ثبت نام در اینستاگرام

اولین قدم برای وارد شدن به اینستاگرام ثبت نام می باشد و یکی از راحت‌ترین عضویت‌های موجود در اپلیکیشن‌های اجتماعی می باشد. در ابتدا شما می بایست اطلاعات خود را وارد کنید.

آموزش اینستاگرام
ثبت نام اینستاگرام

شما  با لمس گزینه‌ی Sign Up و Signup with email or phone number می توانید وارد صفحه‌ی ساخت اکانت شوید  و با وارد کردن ایمیل یا شماره تلفن خود، در اینستاگرام ثبت نام کنید.

بعد ازاینکه شما وارد صفحه ساخت اکانت شدید و اطلاعات خواسته شده را وارد کردید. در مرحله بعد می بایست نام دلخواه و رمز عبور برای اکانت خود انتخاب کرده و سپس گزینه‌ی Next را زده و به مرحله اصلی تعیین نام کاربری وارد خواهید شد بعد از اینکه آی دی موردنظرتان را وارد کردید به مرحله بعد بروید. در این بخش از شما می خواهد برای اینکه بتوانید دوستان خود را پیدا کنید به اکانت فیس بوک متصل شوید در صورتیکه تمایلی نداشته باشید می توانید گزینه‌ی Skip را انتخاب کنید تا به مرحله‌ی آخر ثبت نام وارد شوید.

بخش های اصلی اینستاگرام

زمانیکه وارد پیج شخصی و یا کاری خود در اینستاگرام میشوید نوار ابزاری که د رپایین صفحه اینستاگرام خود مشاهده میکنید ۵ گزینه وجود دارد که در ادامه ما به ۴ بخش اصلی آنها خواهیم پرداخت.

آموزش اینستاگرام

بخش های اصلی اینستاگرام

  • آیکون خانه: بخش اصلی برنامه است. که مثل Home Page فیسبوک عمل می‌کند و پست‌هایی که توسط افرادی که فالو کرده اید یکجا به نمایش گذاشته می شود.
  • آیکون ذره بین: این قسمت در واقع بخش جستجو در اینستاگرام است که توسط آن می توانید به بخش ها و موارد مهم دسترسی پیدا کنید.

  • آیکون قلب: این بخش در واقع بخش مدیریت اعلان هاست که دارای دو بخش جداگانه You وFollowing است. که در بخش You افرادی که به شما درخواست دوستی داده اند، پست شما را لایک کرده اند، برایتان کامنت گذاشته اند به شما اطلاع داده خواهد شد. در بخش دوم Following شما امکان این را دارید اطلاعات مختصری از کسانی که شما آنها را فالو کرده اید بدست آورید. مثلا می‌توانید متوجه شوید که دوستتان چه عکس‌هایی را لایک یا به تازگی چه صفحه‌ای را فالو کرده است.  
  • آیکون آدمک: پروفایل شخصی شماست در این قسمت تمام عکس‌ها و ویدیوهایی  و پست هایی که شما در پیج خود گذاشته اید وجود دارد و می‌توانید به تغییر اطلاعات اکانت خود بپردازید.

منو تنظیمات

طبیعتا اینستاگرام هم مانند دیگر شبکه های اجتماعی که با آنها سر و کار داریم دارای یک سری تنظیمات می باشد تا به ما کمک کند راحت تر از این برنامه استفاده کنیم. وقتی وارد صفحه پروفایل خود می شوید دربالای صفحه گزینه “سه نقطه” را مشاهده می کنید که با لمس آن به تنظیمات اینستاگرام خود دسترسی پیدا می کنید. این گزینه خود دارای بخش های متفاوتی می باشد که مختصرا درباره هر یک صحبت خواهیم کرد.

اینستاگرام
منو تنظیمات
  • Invite Facebook Friends: این گزینه به شما کمک می کند تا با متصل شدن  اکانتی که در فیس بوک خود دارید به اینستاگرام، بتوانید اکانت خود را به دوستانتان بدهید تا آنها شما را در اینستاگرام پیدا و فالو کنند.
  • Invite Friends: این گزینه هم نوعی دعوت می باشد که با روش هایی مانند ایمیل و اشتراک گذاری به وسیله بقیه اپلیکیشن ها در اختیارتان می باشد.
  • Facebook Friends: بعد از اینکه اکانت فیس بوک خود را به اینستاگرام اتصال دادید در صورتیکه تمایل داشته باشید می تونید دوستان فیسبوکی خود را در اینستاگرام هم فالو کنید. اگر پیج اینستاگرام شما کاری باشد این رو شی خوبی است برای اینکه بتوانید به تعداد فالوورهای خود بیافزاید بدون اینکه نیازی باشد تا بخواهید خرید فالوور اینستاگرام را انجام دهید. اگر هم تازه کار هستید  و درباره خرید فالوور اطلاعی ندارید  می توانید مطلب خرید فالوور اینستاگرام را مطالعه کنید.
  • Contacts: این گزینه بر اساس شماره تماس های موجود در تلفن شما افرادی که در اینستاگرام عضو هستند را برای شما نمایش می دهد. این در صورتی امکان دارد که دوستان شما شماره تماس خود را در اکانت اینستاگرام ثبت کرده باشند در غیر اینصورت حتی اگر در اینستاگرام عضو هم باشند نمایش داده نمی شوند.
  • Story Setting: این بخش درباره استوری اینستاگرام است که افرادی که آنها را فالو کرده اید می توانند درباره استوری شما نظر بدهند. استوری ها بعد از ۲۴ ساعت و بصورت خودکار حذف می شوند و برای انکه بخواهید استوری خود را ذخیره کنید گزینه‌ی Save Sahred Photos را در بخش انتهایی این صفحه روشن کنید. 
  • Edit Profile: همان صفحه اصلی شما می باشد که می توانید اطلاعات خود را تغییر دهید.
  • Two-Factor Authentication: توسط این امکان می‌توانید ورود دو مرحله‌ای را برای اکانت خود فعال کنید. بعد از فعال‌سازی، از این پس هنگام ورود به اکانت علاوه بر رمز ورود، یک کد فعال‌سازی نیز (که به شماره شما پیامک می‌شود) مورد نیاز خواهد بود.
  • Post You’ve liked: در این قسمت هر آنچه شما در اینستاگرام لایک کرده اید یکجا جمع شده تا به راحتی هر زمان که خواستید به آن ها دسترسی داشته باشید.
  • Blocked Users: افرادی که به هر دلیلی آنها را بلاک کرده اید در این قسمت لیست می شوند تا در زمانیکه شما به آنها نیاز داشتید بتوانید با آنبلاک کردن آنها دوباره بهشون دسترسی داشته باشید.

در مقالات بعدی درباره ادامه آموزش اینستاگرام خواهیم پرداخت. برای اینکه بتوانید پیج اینستاگرام خود را در زمینه کسب و کارتان رونق دهید می توانید با خرید پیج اینستاگرام این کار را انجام دهید زیرا با خرید پیج اینستاگرام دیگر نیازی به این ندارید که بخواهید از روش های مختلف برای خرید لایک اینستاگرام استفاده کنید تا به این وسیله تعداد فالوورهای خود را افزایش دهید.

Rate this post

مطالب مرتبط

8 نظر

  1. حمیدرضا

    سلام.
    ممنون از مطلب آموزشی خوبتون
    درباره اینکه چطور کار کنیم برای افزایش فالوور که بلاک نشیم و بگید

    پاسخ

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.