زمان مناسب گذاشتن پست اینستاگرام

زمان مناسب گذاشتن پست اینستاگرام

تا حالا به این موضوع فکر کده اید که زمان مناسب برای پست گذاشتن در اینستاگرام چه تایمی می باشد؟ چه زمانی بهتر است که ویدئوها و عکس هایی که منتشر می کنید بیشترین بازدید و لایک را بگیرد؟ در این مقاله می خواهیم به زمان مناسب گذاشتن پست اینستاگرام بپردازیم.

زمان مناسب گذاشتن پست اینستاگرام

زمان مناسب گذاشتن پست اینستاگرام به موارد بسیاری بستگی دارد. زیرا اکانت های اینستاگرام منحصر به فرد هستند و بدست آوردن و جمع کردن اطلاعات درست درباره هر حساب کاربری سخت است. زیرا شما به عنوان فردی که پیج کسب وکار خود را می خواهد رونق دهد تا بتوانند بدون خرید لایک اینستاگرام و خرید فالوور اینستاگرام به کاربران و فالوورهای خود بیافزاید این موضوع اهمیت زیادی دارد که بداند زمان مناسب برای گذاشتن پست اینستاگرام چه زمانی می باشد.

خرید لایک اینستاگرام
زمان مناسب گذاشتن پست اینستاگرام

ساعات شلوغ اینستاگرام

برای اینکه بتوانید بازدهی خوبی از پست هایی که دراینستاگرام انتشار میدهید داشته باشید باید این موضوع را نیز بدانید که چه ساعاتی از روز ساعات شلوغی هستند برای گذاشتن پست اینستاگرام و با در نظر گرفتن اینکه بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام چه زمانی می باشد را در نظر داشته باشید.

  • در ابتدا شما باید خودتان را جای مخاطبین صفحه خود قرار دهید و متناسب با سلیقه آن ها پست های خود را انتخاب و منتشر کنید. یعنی باید بدانید محتوایی که انتشار میدهید برا یچه سن و قشری جذاب است و این دسته از افراد چه تایمی از روز به اینستاگرام سر میزنند.
  • منتشر کردن چند پست مداوم و پشت سر هم نتیجه منفی در بر خواهد داشت و باعث عصبانیت مخاطبین پیج شما می شود، اگر می خواهید در طول روز چندین پست را در پیج خود منتشر کنید بهترین کار این است که هر پست را به فاصله زمانی ۴ ساعت از پست قبلی انجام دهید. زیرا میانگین طول عمر یک پست در اینستاگرام، ۴ ساعت می باشد و اگر پست شما در این زمان توسط مخاطب دیده نشد، امکان دیده نشدن آن خیلی کمتر می شود.
  • پست های که می خواهید منتشر کنید می بایست ماهیت زمانی داشته باشند به طور مثال می خواهید تصویری از یک میز غذا را انتشار دهید پس بهترین زمان برای آن در طول روز در ساعات ناهار و شام می باشد.
  • از پست های سرگرم کننده برای پست هایی که آخر هفته می گذارید استفاده کنید.
  • جذاب ترین بخش گذاشتن پست در اینستاگرام. ثبت لحظه ها می باشد که در همان زمان اتفاق افتاده است.

بازده‌های زمانی

برای اینکه بدانید زمان مناسب گذاشتن پست اینستاگرام چه زمانی است تایم های زیر را میتوانید امتحان کنید. تا بدانید مخاطبین شما بیشتر چه زمانی را برای بازدید از اینستاگرام انتخاب می کنند. 

صبح ۷ تا ۹: صبح زود بهترین زمان برای پست گذاشتن می باشد چون معمولا همه از خواب بیدار شده اند و این امر این روزها یک امر طبیعی است که بدون هیچگونه مقاومتی موبایل خود را چک می کنند تا از اتفاقاتی که خواب بودند و رخ داده است مطلع شوند.

ظهر ۱۱ تا ۱۴: تایم ناهار و تایم آزاد افراد است زیرا کار را کنار گذاشته و در حال استراحت هستند و در این میان به شبکه های اجتماعی نیز سر می زنند.

عصر ۱۷ تا ۱۹: در این تایم معمولا بسیاری از افراد از مدرسه و محل کار خود تعطیل شده اند و در حال استراحت هستند و عده ای هم در مسیر بازگشت گوشی های خود را چک می کنند. به نوعی این تایم  زمان مناسب گذاشتن پست اینستاگرام می باشد.

دوشنبه، چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه: تحقیقات نشان داده که این روزها در طول هفته نتیجه مطلوب تری دارد.

زمان مناسب گذاشتن پست اینستاگرام
بازده زمانی

پیگیری میزان لایک ها و کامنت ها که برای هرکدام از بازه زمانی را می‌گیرید بررسی کنید و بازه‌ها را مطابق با بازخوردی که به دست آوردید تغییر دهید. تا بدانید که کاربران و فالوورهای شما بیشتر در چه ساعتی از روز به اینستاگرام سر میزنند و زمان مناسب را برای گذاشتن و انتشار پست های خود انتخاب کنید تا دیگر نیازی به خرید فالوور نداشته باشید و در واقع پیج شما رافالوورهای حقیقی در برگرفته باشند.

Rate this post

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.