مزایای پست اینستاگرام

مزایای پست اینستاگرام

ممکن است صفحات مختلفی را در شاخه های متفاوتی از دیجیتال مارکتینگ اداره کنید. یا حتی اگر فقط پیج بیزنس خود را مدیریت می کنید زمانبندی کردن , از مزایای پست اینستاگرام است و راه حلی را حتما باید در اداره این صفحات رعایت کنید. زمانبندی کردن پست های اینستاگرام فایده های مختلفی از قناعت در وقت و هزینه گرفته تا افزایش فالوور و زمینه سازی توسعه برند و … را به دنبال دارد.

برنامه ریزی کردن مزایای پست اینستاگرام

به جای اینکه هر روز برای گذاشتن پست وقت بگذارید و بعد از هر پست به فکر پست بعدی باشید با برنامه ریزی کردن پست های خود می توانید زمان بیشتر را برای گذاشتن پست ذخیره کنید. به جای صرف وقت های روزمره ، مقداری تایم در شروع هفته برای خود مد نظر داشته باشید و پست ها و کپشن های متنوع برای پست های برگزیده در طول هفته تان انتخاب کنید.

زمان هایی را در نظر بگیرید. که بیشترین بازدید را از سوی فالوورها بگیرید. زمان ها را به این برنامه مناسب اسکجلر خود بدهید و با خیال آسوده مطمئن باشید که در زمان مناسب پست مناسب ارسال می شود. و این را  هم میتوانیم از مزایای پست اینستاگرام در فعالیت های روزمرگی برای صرف وقت های خوب و پرکاربرد همچنین در کسب و کار در نظر داشته باشید.

جذب فالوورهای خیلی زیاد

وقتی که در اینستاگرام یه چیزی را پست می کنید برند خود را بیشترین به معرض نمایش عموم می گذارید. این نمایش هم برای فالوورها بسیار پُر کاربرد است و هم برای افراد تازه ایی که ممکن است وارد صفحه شما بشوند. در قدمی بالاتر از پیدا کردن شما با هشتگ هایتان ممکن است حتی پست های شما به اکسپلور رود و توسط مردم زیادی دیده شود.

زمانبندی کردن پست های اینستاگرام به شما این اجازه را می دهد تا در مناسب ترین زمان های حضور مخاطبانتان را بررسی دقیق کنید و در این موقعیت ها حتی اگر به اینترنت دسترسی نداشته باشید هم می توانید پست هایتان را قرار دهید. این گونه پست گذاشتن در زمان تعیین شده و پر بازدید باعث پیشرفت پیج شما و افزایش فالوور های اینستاگرام می شود.

 

استفاده از هشتک در مزایای پست اینستاگرام

در مزایای پست اینستاگرام هشتگ دو مزیت قابل اثبات و مهم را دارد که حتی یکی از این دو کاربرد هم برای این‌که خود را به استفاده از آن عادت دهید کافی است که . هشتگ قبل از هر چیزی به بازدیدکننده فعلی عکس شما را، توضیح می‌دهد که شما با چه اراده و انگیزه‌ای پست گذاشته‌اید و مطلب شما چه پیامی دارد. 

از هر کلمه‌ای به عنوان هشتگ استفاده نکنید.

اگر بازدیدکنندگان احساس کنند از هم گسیختگی محتوای شما خیلی زیاد است یا این‌طور به آن‌ها تلقین شود که شما به هر وسیله‌ای برای رشد وصل می‌شوید، احتمال فالو کردن پیج تان کاهش پیدا می‌کند. اگر خودتان را به تعداد محدودی و یا مشخصی از هشتگ‌ها و یک دسته‌بندی مناسب محدود و مطلق کنید، محتوای شما هم هم‌گرایی بیشتر و بهتری خواهد یافت و صفحه‌ی شما هویت اصلی خاص خود را پیدا خواهد کرد.

بعضی از کاربران در اینستاگرام به اشتباه معتقدند که بهتر است همه‌ی هشتگ‌های آن‌ها ترند باشند. هشتگ‌هایی که صدها پست با آن تگ شده و در هر وضعیت، چند نفر دیگر هم از آن‌ استفاده می‌کنند. هشتگ‌های ترند ممکن است تو هر لحظه‌ اولیه‌ی در انتشار پست شما، مفید باشند و  بهتر میتواند به دیده شدن آن کمک کنند. اما این را هم باید در خاطر داشته باشیم که عمر مفید آن‌ها ممکن است پایین و کوتاه باشد.

اهمیت لایک در مزایای پست اینستاگرام

زمانی که از دور به صفحات پربازدید و پر از لایک نگاه می‌کنیم حتماً سؤال‌های زیادی برایمان مطرح می شود که مهم ترینآن‌ها این است که چطور توانسته‌اند با چند پست با ظاهر معمولی بتوانند این میزان توجه را جلب کنند.  بهتر این است که بدانید اگر فردی صفحه‌ای پربازدید دارد و افراد خیلی زیاد آن را دنبال و لایک می‌کنند قاعدتا وقت زیادی را برای رسیدن به آن صرف کرده‌ است زیرا هیچ شخصی با چند پست ساده و روزمره نمی‌تواند موردتوجه بقیه قرار بگیرد.

اهمیت لایک اینستاگرام از مزایای پست اینستاگرام روزهای نخست را در این شبکه اجتماعی مورد تاکید و بررسی قرار داده می شود . در آن روزها بیشترین افراد برای افزایش تعداد لایک ها از ترفند و تکنیک های مختلفی استفاده می‌کردند یکی از این ترفندها ایجاد حساب اکانت اینستاگرام  یا خرید پیج اینستاگرام متفاوت  برای خود بود که از این لحاظ می‌توانستند در زیر پست‌هایشان کامنت و لایک بزارند. پس از مدتی سایت‌های مختلفی به این شیوه راه اندازی شد که بسته‌های مختلف با عنوان های مختلف مانند فروش فالوور فعالیت می‌کنند. اما باید به این نکات توجه داشته باشید که هر سایتی معتبر نیست و نمی‌تواند شما را به هدف اصلی‌تان برساند زیرا بعضی از این سایت‌برای بیشتر شدن تعداد خرید لایک ها از فالوورهای فیک استفاده می‌کنند.

Rate this post

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.