۶ عامل مهم در عدم دسترسی به اکانت اینستاگرام

۶ عامل مهم در عدم دسترسی به اکانت اینستاگرام

مشکل باز نشدن اینستاگرام می‌تواند دلایل زیادی داشته باشد. همانطور که می‌دانید همه ی ما در طول روز با انواع شبکه های اجتماعی سر و کار داریم. برای ارتباط با دیگران، تجارت، تبلیغات و غیره از انواع شبکه های اجتماعی استفاده می‌کنیم.

یکی از محبوب‌ترین شبکه های اجتماعی در نزد کاربران صفحه ی اینستاگرام می‌باشد. شاید برای شما هم این اتفاق افتاده باشد که در هنگام ورود به این شبکه ی اجتماعی دچار مشکل شوید.

در این بخش از آموزش‌های مای اینستا علت باز نشدن اینستاگرام به زبان فارسی را نیز برای شما توضیح خواهیم داد.

ممکن است از روش‌ها مختلفی به این موضوع برخورده باشید:

  • مشکل باز نشدن اینستاگرام در مرورگر
  • مشکل وصل نشدن اینستاگرام در دستگاه موبایل و غیره

ما در این مقاله می‌خواهیم عوامل تأثیرگذار در مشکل باز نشدن اینستاگرام و همچنین حل مشکل ورود به اینستاگرام را به شما توضیح دهیم. با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

قبل از این که بپردازیم به حل مشکل ورود به اینستاگرام، اول از همه اقدام به نصب اینستاگرام (جدیدترین نسخه) کنید.

علت متوقف شدن اینستاگرام

  • غیرفعال بودن اکانت در مشکل باز نشدن اینستاگرام
  • متصل نبودن به اینترنت
  • فراموش کردن رمز عبور و نام کاربری
  • پر بودن حافظه کش در مشکل وصل نشدن اینستاگرام
  • تنطیم نبودن تاریخ و ساعت دستگاه
  • به روز نبودن برنامه اینستاگرام

حال می‌خواهیم علت تمامی این عوامل را در حل مشکل ورود به اینستاگرام بررسی کنیم.

غیر فعال بودن اکانت در مشکل باز نشدن اینستاگرام

احتمالاً برای خیلی از افراد این اتفاق افتاده باشد که اکانت‌شان توسط اینستاگرام مسدود (Block) شود. عامل‌هایی که باعث مسدود شدن یک اکانت توسط اینستاگرام می‌شود، شامل:

  • تبلیغات در کامنت‌ها
  • فالو کردن بیش از حد کاربران
  • قرار دادن و یا ارسال تصاویر غیر اخلاقی
  • ارسال دایرکت بی مورد و بیش از حد به کاربران

در کل هر عمل غیر متعارفی که از شما در صفحه ی اینستاگرام سر بزند منجر به این می‌شود که اینستاگرام اکانت شما را مسدود می‌کند.

به عنوان مثال اگر شما پیام نامتعارف و بی‌موردی را به کاربری در اینستاگرام ارسال کنید، علاوه بر این که کاربر با گزارش دادن صفحه ی شما به اینستاگرام، باعث مسدود شدن صفحه ی شما توسط اینستاگرام نیز خواهد شد.

در نتیجه ممکن است در هنگام ورود به اینستاگرام با خطای You’re Temporarily Blocked مواجه شوید و این یکی از علت متوقف شدن اینستاگرام است.

متصل نبودن به اینترنت

یکی دیگر از عوامل مشکل در ورود به اینستاگرام نبود اینترنت یا متصل نبودن به اینترنت است. شاید خیلی‌ از کاربران بر این باورند که این عامل اهمیتی در حل مشکل ورود به اینستاگرام را نداشته باشد، اما این یکی از عوامل مهم است.

متصل نبودن به اینترنت در مشکل باز نشدن اینستاگرام

این مورد از علت متوقف شدن اینستاگرام ممکن به چندین موارد بستگی داشته باشد، مانند متصل نبودن دستگاه به اینترنت، نبود اینترنت در محلی که کاربر در آن قرار دارد، سرعت پایین ایترنت، به اتمام رسیدن حجم بسته و غیره.

با این حال اطممینان حاصل کنید که دستگاه شما به اینترنت متصل باشد.

فراموش کردن رمز عبور و نام کاربری

اکثر کاربران ممکن است بعد از خارج شدن از اینستاگرام یا این که با نصب مجدد اینستاگرام، نام کاربری و رمز عبور خود را فراموش کنند و این می‌تواند یکی دیگر از دلایل مشکل باز نشدن اینستاگرام باشد.

قبل از این که برای حل کردن این مشکل اقدام کنید، سعی کنید با دقت بیشتر اطلاعات (نام کاربری و رمزعبور) خود را وارد کنید.

اگر نتوانستید رمز عبور خود را به یاد بیاورید، باید رمز عبور خود را تغییر دهید. شما می‌توانید برای تغییر رمز عبور خود مراحل زیر را طی کنید.

۱. ابتدا وارد اینستاگرام شوید، در این قسمت بدون این که اطلاعات خود را وارد کنید، Get help with signing in را انتخاب کنید.

۲. سپس در صفحه ی بعدی اطلاعات خود را وارد کنید (نام کاربری یا آدرس ایمیل و یا شماره همراه خود، که با یکی از این موارد به اینستاگرام خود وصل می‌شدید).

۳. در صفحه ی بعدی با انتخاب گزینه ی Send an Email یک ایمیل از طرف اینستاگرام به شما ارسال می‌شود. در آخر با مراجه به ایمیل خود می‌توانید اقدام به ریست کردن پسورد صفحه ی اینستاگرامی خود کنید.

پربودن حافظه کش در مشکل وصل نشدن اینستاگرام

یکی دیگر از دلایل مشکل باز نشدن اینستاگرام، پربودن حافظه کش اینستاگرام است. برای این که این مشکل را حل کنید باید آن را پاک کنید.

نحوه پاک کردن حافظه ی کش اینستاگرام به این گونه است که ابتدا به قسمت Setting دستگاه موبایل خود وارد شوید، سپس Apps ها را انتخاب کنید، بعد از آن برنامه Instagram را انتخاب کنید، سپس Storage (دخیره سازی) را بزنید و در آخر Clear Cache را انتخاب کنید.

البته این روش برای گوشی اندروید گفته شده است. در نتیجه این کار باعث پاک شدن حافظه پنهان خواهد شد.

تنظیم نبودن تاریخ و ساعت دستگاه

تنظیم نبودن تاریخ و ساعت موبایل در مشکل باز نشدن اینستاگرام

یکی از دلایل مشکل باز نشدن اینستاگرام تنظیم نبودن ساعت و تاریخ دستگاه است. برای این که این مشکل را رفع کنید باید به قسمت تنظیمات دستگاه خود رفته و سپس در قسمت Date and Time تیک گرینه ی Automatic date & Time را بزنید.

با انجام این کار ساعت و تاریخ دستگاه شما به صورت اتوماتیک تنظیم می‌شود. همانطور که می‌بییند بعضی از دلایل مشکل باز نشدن اینستاگرام به تنظیمات دستگاه مربوط می‌شود.

به روز نبودن برنامه اینستاگرام

تمام اپلیکیشن‌های موجود در ابزار هر چند وقت به روز رسانی (آپدیت) می‌شوند و نسخه جدید و بهتری از آن‌ها به کاربران ارائه داده می‌شود.

در این به روز رسانی‌ها نسخه های قبلی بهبود پیدا می‌کنند و قابلیت‌های جدیدی به اپلیکیشن‌ها افزوده می‌شود.

اگر برنامه اینستاگرام شما هم قدیمی شده، می‌توانید با آپدیت کردن آن، آخرین نسخه از این برنامه را داشته باشید. شما می‌توانید با تنطیمات اینستاگرام در آپدیت جدید، صفحه ی خود را بهتر مدیریت کنید.

آپدیت برنامه در مشکل باز نشدن اینستاگرام

یکی از دلایل مشکل باز نشدن اینستاگرام آپدیت نبودن این برنامه می‌باشد. پس سعی کنید هر چند وقت یک بار آن را به روز رسانی کنید.

تمامی این مراحل برای حل مشکل باز نشدن اینستاگرام در آیفون هم کاربرد دارد. تنها تفاوتی که برای حل مشکل باز نشدن اینستاگرام در آیفون وجود دارد این است که سیستم آن عامل IOS است و با گوشی‌های اندروید متفاوت (از نظر نرم افزاری، رابط کاربری و غیره) است.

ممکن است حتی اینستاگرام به صورت نیمه کاره در دستگاه شما نصب شود و این یعنی نصب نشدن اینستاگرام را نشان می‌دهد، در نتیجه تمام وانع را در نظر بگیرید.

حل مشکل کپشن در اینستاگرام

شای برای شما هم این مشکل به وجود آمده باشد که یک کپشنی را در صفحه ی اینستاگرامی خود ایجاد کرده باشید و پس از منتشر کردن آن، از خودتان دلخور شوید که چرا متن‌ها و هشتگ‌ها به هم ریخته اند.

برای حل مشکل کپشن در اینستاگرام باید تکنیک‌ها و راه حل‌های آن را بیاموزید.

احتمالاً برای شما هم این مشکل به وجود آمده باشد که چگونه بین متن‌های خود در ایجاد یک پست فاصله بگذارید.

یکی از روش‌های فاصله گذاری و رفتن به خط بعدی در کپش اینستاگرام استفاده از برنامه یادداشت است.

شما می‌توانید قبل از این که متن خود را در زیر تصویری که قصد دارید که آن را پست کنید، قرار دهید، می‌توانید متن مورد نظر را در برنامه یادداشت موبایل خود بنویسید، زیرا برنامه یادداشت باعث می‌شود که پست شما به صورت خودکار و با قالب بندی مناسب منتشر شود.

همچنین شما می‌توانید با استفاده از نمادها متن طولانی را در کپشن خود استفاده کنید. حتی شما می‌توانید با نصب برنامه هایی در گوشی خود، فاصله هایی را در بیو اینستاگرامی خود ایجاد کنید.

برنامه هایی که می‌توانید از آن‌ها در مرتب نوشتن کپشن اینستاگرام استفاده کنید، شامل:

  • برنامه Hashtagie
  • برنامه GramSpacer
  • برنامه Insta-Spacer
  • برنامه Tailwind

علت باز نشدن اینستاگرام به زبان فارسی

بسیاری از کاربران با این مشکل مواجه شده اند که چرا اینستاگرام‌شان به زبان فارسی باز نمی‌شود. شما می‌توانید برای حل مشکل باز نشدن اینستاگرام به زبان فارسی از مراحل زیر استفاده کنید:

  • یک بار از حساب کاربری خود خارج شوید (در نظر داشته باشید که رمز عبور اکانت خود را فراموش نکنید.)
  • پاک کردن حافظه پنهان
  • به روز رسانی اینستاگرام

علت باز نشدن اینستاگرام به زبان فارسی

همانطور که گفته شد شما می‌توانید از طریق یکی از مراحل بالا علت باز نشدن اینستاگرام به زبان فارسی را حل کنید.

اگر موفق به انجام دادن این کار نشدید، باید برنامه اینستاگرام را حذف کنید و مجدداً از منابع معتبر آن را دانلود و نصب نمایید.

نتیجه گیری

با مطالعه این مقاله متوجه شدید که عوامل فراوانی در ورود به اینستاگرام وجود دارد. همانطور که در این مقاله عوامل تأثبر گذار در عدم ورود به اینستاگرام به شما گفته شد، می‌توانید برای رفع این مشکل اقدام کنید.

منابع

https://www.businessinsider.fr/us/how-to-change-your-instagram-password

Rate this post

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.