تبلیغات پیج اینستاگرام

تبلیغات پیج اینستاگرام

تبلیغات پیج اینستاگرام یکی از انواع تبلیغات در اینستاگرام است. در تبلیغات پیج اینستاگرام پست یا استوری مورد نظر شما همراه با علامت ریز Sponsored تقریبا لا به لای بعضی پست‌ها و استوری‌ها در صفحه‌ی کاربران نمایان می‌شود. اینستا یکی از پرطرفدارترین شبکه‌های اجتماعی است. این شبکه در حال حاضر بیش از چند میلیون میلیون کاربر فعال ایرانی دارد که هر روز به تعداد آن‌ها اضافه می‌شود.

تبلیغات پیج اینستاگرام باعث می‌شود تا کسب‌وکار شما بهتر در اعراض دید قرار بگیرد و فالوور شما تمایل بیشتری به استفاده از این محصولات یا خدمات شما پیدا کنند. بر اساس آمار بدست آمده ، تعامل کاربران با برندهای مختلف در اینستاگرام حداقل ۵ برابر بیشتر از شبکه‌های اجتماعی دیگر است.
به دلیل معضلات پرداخت ارزی اجرای این نوع تبلیغات در ایران بسیار سخت و دشوار است و بیشتر برندهای ایرانی به جای آن از تبلیغات اینفلوئنسری در اینستاگرام استفاده می‌کنند. برای و همینطور برای در خواست سفارش تبلیغاتی در اینستاگرام می‌توانید با ما در ارتباط باشید. 

چطور در پیج های بزرگ تبلیغات پیج اینستاگرام کنیم؟

اگر شما صاحب یک کسب و کار خوب هستید، پس حتما تبلیغات پیج اینستاگرام فکر کرده‌اید. این روزها اینستاگرام بزرگترین رسانه برای نشان دادن محصولات و تبلیغات است. اگر به تاثیر معجزه آسای تبلیغات پیج اینستاگرام اعتقاد ندارید، بگذارید بهتون اطلاع رسانی کنم در همین راستا لحظه ایی که دست روی دست گذاشته‌اید، مردم دارند از طریق تبلیغات پیج اینستاگرام پول در می آورند.

پس به تبلیغات در اینستاگرام باور داشته باشید  و از الآن استارت آن را بزنید ولی در نظر داشته باشید که برای تبلیغات در اینستاگرام و هزینه کردن برای آن باید همیشه خیلی هوشمندانه عمل کنید . به هرحال هر بیزنسی خرج خاص خود را دارد و آدم باید جایی خرج کند که سرمایه به او باز گردانده شود. همانطور که گفته می شود روشی را به شما معرفی می شود که هر کسی با هر میزان وجه نقد خود می‌تواند از آن استفاده کند و بهره خاص ببرد ، و در اینستاگرام خودی نشان بدهد و بیشترین فالوور اینستاگرام داشته باشد.

 

شرایط تبلیغات پیج اینستاگرام در صفحات بزرگ

در این نوع تبلیغات پیج اینستاگرام منظور از بنر، تنها عکس است، نه ویدئو.  شما یک بنر تبلیغاتی در میسازید و به یک صفحه بزرگ برای تبلیغ در پیج می‌سپارید. (نکته خیلی مهم اینجاست در این نوع تبلیغات این است که طراحی بنر شما باید به اندازه صفحه‌ای که انتخاب می‌کنید دقیق باشد . اگر بنر شما آن جذابیت لازم را نداشته باشد حتی اگر در بهترین و پرفالوور پیج‌های اینستاگرام دیگر هم تبلیغات کنید خیلی تاثیر چندانی نخواهد داشت. اما اصلا نگران این مورد نباشید…برای درست کردن یک بنر تبلیغاتی اصلا نیاز نیست که شما متخصص عکاسی یا گرافیست باشید.

تنها کافی است که مطلب های رازهای طراحی بنرهای فوق العاده برای اینستاگرام را مطالعه کنید . نرخ این نوع تبلیغات در اینستاگرام قطعا به صورت ساعتی حساب می‌شود و قرار دادن یک بنر تبلیغاتی در پیج‌های بزرگ اینستاگرام برای شما در رشد کسب و کار بسیار متنوع و در عین حال تحسین برانگیز می باشد. همینطور می توان با به بکار گیری از تولید محتوای مناسب قرار دادن ویدیوی مناسب بر حسب حرفه و زمینه کار خودتان کمک زیادی را به افزایش فالوور و سود مناسب می شود . اما در کل باید در این زمینه یکم خلاقیت در این موارد به همراه داشته باشید. زیرا برای داشتن یک پیج بسیار قوی مهم فعالیت شما در این سبک بسیار تاثیر گذار است 

اصول تبلیغات در پیج اینستاگرام

این شبکه‌ی اشتراک عکس در مدت طولانی راه خیلی زیادی را که پیموده دچار تغییر و ایده های زیادی هم شده و تا ‌اکنون بعد از گذشت تنها چند سال به‌عنوان مهم‌ترین شبکه‌ی اجتماعی در جهان شناخته می‌شود. وقتی بحث از بازاریابی شبکه های اجتماعی می‌شود ، اینستاگرام در صدر فهرست فرصت‌های بازاریابی برای بسیاری از کسب‌وکارها وجود دارد. در مطالب امروز شناخته می شود که همه چیز در پیج تبلیغاتی بر پایه ی فالوورها و بازدیدکنندگان است ، تا از ظرفیت اینستاگرام به‌عنوان یک مجرای بازاریابی نهایت استفاده را ببرید. در اول کمی در مورد خود اینستاگرام با شما صحبت می‌کنیم. و در آخر باهم ببررسی دقیق خواهیم کرد که چه کارهایی می‌توان از طریق اینستاگرام برای بازاریابی موفق انجام داد و اصول تبلیغات در اینستاگرام را مورد بررسی و تحلیل قرار می‌دهیم.

ویدئوها در اینستاگرام

در ابتدا اینستاگرام تقریبا برای اشتراک‌گذاری عکس و تصویر بوده اما بعدا قابلیت پست ویدئوها تا حداکثر ۱۵ ثانیه هم به آن هم اضافه شد. بعد از مدتی به کاربران اجازه داده شد تا ویدئوهای ۶۰ ثانیه‌ای را هم پست کنند. بنابر از گفته های خود شرکت اینستاگرام، این ویژگی بعد از انجام تحقیقات داخلی و مشخص‌شدن این نکات که کاربران روزبه‌روز وقت بیشتری را به تماشای ویدئوها در اینستاگرام می‌گذرانند به اینستاگرام اضافه شد. اینستاگرام یکی دیگر از ویژگی هم برای کاربران iOS دارند: ویدئو کلیپ‌‌های مختلف اینستاگرام را می‌توان به‌هم چسباند. اینستاگرام یک ویژگی جدید هم به نام My Story ارائه داده است که به شما این اماکن را می دهد به‌طور موقتی چند تا ویدئ کوتاه آپلود کنید که ۲۴ ساعت بعد به‌طور خودکار پاک می شوند.

 

 

Rate this post

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.