قرار گرفتن در اکسپلور اینستاگرام

قرار گرفتن در اکسپلور اینستاگرام

اکسپلور اینستاگرام از بهترین مکان های اینستاگرام برای افزایش فالوور است. در حقیقت زمانیکه پستی در سرچ اینستاگرام که همان اکسپلور اینستاگرام است قرار داده باشد می توان گفت باید منتظر سیل عظیم فالوور باشید. بازاریابی اینستاگرام بیشتر به وسیله اکسپلور اینستاگرام معنا پیدا می کند.

اکسپلور اینستاگرام چیست

اکسپلور اینستاگرام صفحه ای است که پست هایی که از صفحات کل دنیای اینستاگرام چه آن هایی که شما فالوو کرده اید و چه آنهایی که فالوو نکرده اید را نمایش می دهد. این پست ها بر اساس فعالیت های قبلی شما انتخاب می شود. برای دسترسی به بخش Explore، اپلیکیشن اینستاگرام را باز کنید. پایین صفحه چند آیکن می‌بینید. آیکنی که به شکل ذره‌بین است و بین دو آیکن خانه و علامت + قرار دارد، همان بخش اکسپلور اینستاگرام است.

اکسپلور اینستاگرام چیست
اکسپلور اینستاگرام

قرار گرفتن در اکسپلور اینستاگرام

هر کسب و کاری برای اینکه رونق پیدا کند باید شناخته شود و بیشتر از آنکه شما برای شناخته شدن کسب و کارتان به دیگران به شانس احتیاج داشته باشید به کمی تغییر نیاز دارید. با قرار گرفتن در اکسپلور اینستاگرام می توانید بهتر و بیشتر دیده شوید که خود این موضوع به رونق کسب و کار شما کمک بسیاری خواهد کرد. اکسپلور اینستاگرام می تواند فالوورهای زیادی را جذب پیج اینستاگرام شما کند بدون اینکه نیازی داشته باشید که برای افزایش فالوور های خود به راه های مختلف برای خرید فالوور اینستاگرام دست بزنید.

روش های قرار گرفتن در اکسپلور اینستاگرام

برای قرار گرفتن در اکسپلور اینستاگرام می توانید چند روش را انجام دهید تا محتوای شما در اکسپلور نمایش داده شود که د رادامه چند نمونه از این روش ها را معرفی می کنیم.

  • مخاطبین خود را بشناسید: برای اینکه بتوانید فالوورهای خود را افزایش دهید و کسب و کارتان را رونق دهید باید بدانید که محصولاتتان را به چه کسانی میخواهید بفروشید، باید بدانید مخاطبین شما چه چیزی نیاز دارند و کسب وکار شما چه کمکی می تواند به آنها بکند.
  • به مخاطبین گوش دهید: برای اینکه محتوایی که تولید می کنید متناسب با مخاطبینتان باشد باید بدانید کاربران شما چه محتوایی را می پسندند و با آن تعامل دارند. اگه تا به امروز اکانتهایی که باکسب وکارتان ارتباط دارد را دنبال کرده باشید مسلما می دانید چه محتوایی تولید کنید تا در اکسپلور اینستاگرام قرار بگیرید و محتوای شما نمایش داده شود.
قرار گرفتن در اکسپلور اینستاگرام
اینستاگرام
  • از هشتگ استفاده کنید: هشتگ برای بازاریابی اهمیت بسیاری دارد فرقی نمی کند که مردم از آن استفاده می کنند یانه. شما برای اینکه محتوایتان دیده شود اولین کای که می بایست انجام دهید گذاشتن هشتگ است زیرا با اینکار کمک می کنید محتوایتان گم نشود. به هرحال خیلی مهم است که روش صحیح استفاده از هشتگ‌ها را بدانید. یادتان باشد، هرچیزی را هشتگ نکنید و مشخصاً درباره‌ی موضوع کسب‌و‌کارتان باشد.
  • کاربران را به تعامل تشویق کنید: برای قرار گرفتن در اکسپلور اینستاگرام باید پست هایتان به اندازه کافی کامن و لایک گرفته باشد. بنابراین از هر روشی که فکر میکنید برای تعامل کاربران خود استفاده کنید. مثلا در پستهایتان از کاربرانتان بخواهید دوستان خود را تگ کنند  و یا با گذاشتن نظرسنجی آنها را به کامنت گذاشتن تشویق کنید.

با انجام دادن کارهای ساده ای که عنوان شد می توانید کاربران و مخاطبین خود را افزایش دهید بدون اینکه نیاز به خرید پیج اینستاگرام با تعداد فالوور بالا داشته باشید. این کار خود باعث می شود میزان فالوورهای شما خوود به خود افزایش پیدا کند و تعداد لایک هایی که دریافت می کنید هم طبیعتا بیشتر می شود و دیگر نیازی به خرید لایک اینستاگرام ندارید.

Rate this post

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.