مدیریت فالوور اینستاگرام

مدیریت فالوور اینستاگرام

اینستاگرام محبوب ترین شبکه اجتماعی در جهان شناخته شده است که می توان گفت بسیاری از افراد از این شبکه مجازی بیشتر برای معرفی کسب و کار خود به دیگران استفاده می کنند. اما نکته مهم اینجاست که این اپلیکیشن به گونه مدیریت شود که مورد استفاده صحیح قرار گیرد و به نوعی فرهنگ استفاده از آن به درستی در میان افراد جا بیافتد.

پیج اینستاگرام

از مسائل مهمی که می توان این روزها به آن اشاره کرد خرید پیج اینستاگرام و یا ساختن پیج اینستاگرام می باشد. این موضوع از اهمیت بسیاری برخوردار است زیرا در حقیقت اولین قدم در اینستاگرام داشتن پیجی است که بتوانید از طریق آن مشتریان خود را افزایش دهید و حرفه و کسب و کارتان را جهانی کنید.
اما مسئله مهم اینجاست که داشتن پیج اینستاگرام به تنهایی کاری را از پیش نخواهد برد. داشتن پیج بدون فالوور مانند شمشیر زن بدون شمشیر است. اما زمانیکه پیج شما بخوبی مدیریت نشود مسلما به نتیجه مطلوب دست پیدا نخواهید کرد. بنابراین داشتن پیج اینستاگرام در صورتی موفق خواهد بود به خوبی مدیریت شود در تمام قسمت ها از قبیل: مدیریت پیج اینستاگرام، مدیریت فالوور اینستاگرام، مدیریت لایک اینستاگرام. زمانیکه یک پیج از صفر تا صدش به درستی مدیریت شود نتیجه مطلوبی را نیز به دست خواهد آورد.

فالوور اینستاگرام
مدیریت فالوور اینستاگرام

مدیریت فالوور اینستاگرام

یکی از بخش های مهم و اساسی در اینستاگرام بخش فالوور های اینستاگرام می باشد که هر چه تعداد این فالوورها بیشتر باشد موفقیت آن پیج در اینستاگرام بیشتر خواهد بود. اما داشتن فالوور باتعداد بالا بدون اینکه مدیریتی بر روی آنها باشد بدون فایده است. هر چه تعداد فالوور های پیج شما واقعی باشند مدیریت فالوور اینستاگرام شما نیز کار آسانی خواهد بود زیرا می دانید که چه افرادی را در لیست فالوورهای خود دارید و با فالوورهای خود آشنایی دارید اما اگر از روش خرید فالوور اینستاگرام برای پیج خود استفاده کرده باشید از واقعی و یا فیک بودن فالوورها هیچ اطلاعی ندارید و مدیریت کردن آن کار دشواری است.

قبول درخواست فالوور اینستاگرام

برای قبول درخواست فالوور اینستاگرام با آپدیت جدید می توانید راه های زیر را انجام دهید و مدیریت فالوور اینستاگرام خود را به درستی انجام دهید.

  • زمانیکه درخواست فالوور برای شما ارسال می شود در آیکون قلب هشدار درخواست برای شما نمایش داده می شود وکافی است تنها آن بخش را لمس کنید
  • در صفحه دوم گزینه Follow Requests را انتخاب کنید
  • برایتان دو علامت √ و × نمایش داده می شود که انتخاب هر یک از آنها به ترتیب به معنای قبول درخواست و رد درخواست می باشد.
  • زمانیکه شمادرخواست را قبول کنید آن شخص را وارد پیج خود کرده اید و می توانید برای اینکه شما هم جزء فالوورهای آن شخص باشید روی گزینه Follow بزنید و در واقع عمل فالو بک را انجام دهید 
  •  شما زمانی جزء لیست فالوورهای شخص مقابلتان قرار خواهید گرفت که دکمه ی Following به رنگ سبز تبدیل شود

اکنون شما هم توانسته اید به تعداد فالوورهای خود اضافه کنید و هم اینکه خودتان در لیست کاربران پیج دیگری قرار بگیرید. اگر پیج درخواست دهنده در زمینه کاری شما باشد و یا به نوعی به کسب وکار شمانزدیک باشد شما یک برد اساسی داشته اید زیرا می توانید فالوورهای آن پیج را نیز به پیج خود دعوت کنید و به طور کاملا واقعی به تعداد فالوورهای خود بیافزاید و میزان لایک های دریافتی خود را بدون نیاز به خرید لایک اینستاگرام نیز افزایش دهید.

Rate this post

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.