نصب اینستاگرام در کامپیوتر

نصب اینستاگرام در کامپیوتر

نصب اینستاگرام در کامپیوتر

از آنجایی که اینستاگرام از شبکه های اجتماعی پر طرفدار می باشد و این اپلیکیشن برای گوشی های همراه اندرویدی و اپل طراحی شده است بنابراین امکان استفاده از این اپلیکیشن در کامپیوتر وجود ندارد و هیچ نسخه جداگانه ای برای نصب اینستاگرام در کامپیوتر وجود ندارد.

نصب اینستاگرام
نصب اینستاگرام در کامپیوتر

دسترسی نداشتن به اپلیکیشن اینستاگرام در کامپیوتر و لپ تاب کار یک سری از کاربران اینستاگرام را دشوار کرده است زیرا بسیاری از کاربران تمایل دارند که این شبکه اجتماعی را نیز بر روی کامپیوتر و لب تاپ خود نیز داشته باشند تابتوانند در شرایطی که به تلفن همراه خود دسترسی ندارند از کامپیوتر و یا لب تاپ خود از این برنامه اسنفاده کنند. برای مثال شرکت هایی که در صفحه اینستاگرام فعالیت دارند نیاز به این دارند که این نرم افزار را بر روی کامپیوتر و لب تاپ خود داشته باشند.
برای اینکه بتوانید از اینستاگرام بر روی کامپیوتر و لب تاپ نیز استفاده کنید راه های مختلفی وجود دارد که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

راه های نصب اینستاگرام در کامپیوتر

نصب اینستاگرام در کامپیوتر با استفاده از شبیه ساز اندروید
نصب نرم افزار «اینستاگرام برای ویندوز ۱۰» مایکروسافت
استفاده از افزونه های اینستاگرام گوگل کروم

دسترسی آسان و سریع شما به پیج اینستاگرامتان دارای اهمیت بسیاری است زیرا زمانیکه بتوانید در زمانی که باید به پیج خود دسترسی داشته باشید طبیعتا برای کاربرانتان نیز همیشه در دسترس خواهید بود و این موضوع باعث اعتماد بیشتر کاربران به پیج شما و در نتیجه افزایش فالوور و لایک های پیج شما می شود. و دیگری برای معرفی کسب وکار و حرفه خود نیازی ندارید که خرید پیج اینستاگرام را انجام دهید که تعداد فالوورهای بالایی داشته باشد.

نرم افزارهای مشابه اینستاگرام

برای نصب اینستاگرام در کامپیوتر می توانید از نرم افزارهای مشابه اینستاگرام استفاده کنید و با استفاده از آنها وارد حساب کاربری خود در اینستاگرام شوید. نرم افزارهای مشابه اینستا گرام عبارتند از: Gramblr، Instagrille، Flume. هر کدام از این نرم افزارها ویژگی های خاص خود را دارند مثلا نرم افزار Gramblr قابلیت استفاده از اینستاگرام را به شما در کامپیوتر می دهد اما دارای محدودیت آپلود عکس می باشد یعنی شما با استفاده از این نرم افزار تنها می توانید تا ۵۰ کیلو بایت عکس دانلود کنید.

برای خرید لایک اینستاگرام و خرید فالوور اینستاگرام با سایت ما همراه باشید.

Rate this post

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.