۵ ترفند ایمیل مارکتینگ برای تجارتهای کوچک

۵ ترفند ایمیل مارکتینگ برای تجارتهای کوچک

محققان پیش بینی میکنند تبلیغات ایمیل میتواند کسب مشتری را تا سالینه ۷% افزایش دهد.کمپین های تبلیغاتی تقریباً به اندازه جستجوهای طبیعی در موتورهای جستجو تاثیر گذار هستند.شرکتهای کوچک میتوانند با استفاده از تکنیک های زیر کمپینهای ایمیل خود را بهینه سازی کنند.

۱-فرصتهای زیادی برای جمع آوری ایمیل فراهم کنید

یک لیست ایمیل بی جان ارزش یک کمپین ایمیل عالی را ندارد.همیشه به دنبال راه های ساده تری باید تا لیست ایمیل را رشد دهید.خوشبختانه راه های زیادی وجود دارد تا به دنبال مشتریان فعالی بروید و ایمیل آنها را به دست بیاورید

·         کاربران را به سایت شرکت بفرستید تا کاری را انجام دهند مثل گرفتن تخفیف ، خرید اینترنتی یا ایجاد حساب کاربری

·         جوایز و مسلبقاتی را طراحی کنید که بازدید کنندگان برای برنده شدن نیاز به وارد کردن ایمیل خود داشته باشند

·         دانلودهای رایگان در سایت قرار دهید

·         سمینارهای اینترنی رایگان برگزار کنید

·         یک تالار گفتمان داشته باشید

·         برای وبلاگتان امکان نظردهی قرار دهید که برای ثبت نیاز به وارد کردن ایمیل دارد

·         خبرنامه ی ایمیلی داشته باشید

۲- از ایملهای انبوه و ایمیهای تجاری استفاده کنید

ایمیل انبوه با وجود تاثیر گذاری خیلی وقتها باز نمیشوند یا از پوشه ی اسپم سر در می آورند.شرکتهایی موفق هستند که که بر اساس رفتار گذشته ی مشتریان که ایمیل انبوه را در ایمیل تجاری بر اساس رفتار گذشته ی کاربر نمایش میدهندزمانی که ایمیلی مثل خوش آمد گویی ، تایید حساب و تایید ارسال بسته را ارسال میکنید در بین این ایمیلها خدمات دیگر ، نظر سنجی یا صفحات اجتماعی خود را هم معرفی کنید

 

۳-کمپین را آزمایش و ارزیابی کنید

ارسال ایمیل

آزمایش کردن میتواند در هر مرحله از ایمیل مارکتینگ اطلاعات حیاتی را در اختیار شما قرار دهد.قبل از اتمام طراحی ایمیل  از نظر سنجی یا گروههای متمرکز برای بررسی ظاهر ، عنوان ، المنتهای به کار برده شده در صفحه ، تبلیغات و کیفیت کلی پیام استفاده کنید.قبل از ارسال ایمیل ایمیل را برای همکاران و افرادی که میشناسید ارسال کنید.از آنها بخواهید تا ایمیل را د سایتهای مختلف ارائه دهنده ی ایمیل و  دستگاه های مختلف باز کنند.بررسی کنید که آیا تمام ویژگی های خبرنامه در دستگاه ها و سایتها مختلف نمایش داده میشود و نمایش تمام ویژگی ها ا در مرورگرهای مختلف بررسی کنید.پس از ارسال با استفاده از برنامه ها فاکتورهای مختلف آماری مثل نرخ باز شدن و نرخ تبدیل را جمع آوری کنید و بر اساس داده های به دست آمده تغییرات مناسب را اعمال کنید.

۴-به دریافت کنندگان آموزش دهید

 

اکثر دریافت کنندگان ایمیل از تبلیغات خسته هستند تا حدی که ممکن است ایمیلها را نادیده بگیرند.از این تله با ارائه ی مطلب و محتوا دوری کنید.همیشه پیشنهادات شرکت را ارائه ندهید به جای آن مطلبی آموزشی را در وبلاگ شرکت لینک کنید.این کار باعث میشود تا رابطه ی مناسبی با مشتری بسازید

 

۵-ایمیل را در مناسب ترین زمان ممکن ارسال کنید

تحقیقات نشان میدهد که هر زمانی مناسب ارسال ایمیل نیست البته ایمیلهای تجارتی در هر زمانی ارسال شوند دیده خواهند شد.سعی کنید بر اساس نوع تجارت و مخاطبان هدف خودتان روز و ساعت خاصی را پیدا کنید و در آن زمان ایمیل را ارسال نمایید.برای مثال ممکن است هدف شما برنامه نویسان تحت وب باشد.خب این افراد معمولاً ساعتهای پایانی شب را بیدار هستند.پس مخاطب شناسی اهمیت پیدا مکیند.

منبع: http://articles.rasaco.co

خرید فالور برای صفحـه شخصی اینستاگرام

خرید لایک برای صفحه شخصی اینستاگرام

خرید و فروش صفحه شخصـی اینستاگرام

مشاهده بقیه مطالب

Rate this post

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.