تگ و میشن در اینستاگرام

تگ و میشن در اینستاگرام

تگ و میشن در اینستاگرام از کاربردی ترین ویژگی های اینستاگرام می باشد که در مطلب امروز می خواهیم درباره این دو ویژگی اینستاگرام صحبت کنیم.

تگ و میشن کردن در اینستاگرام
تگ کردن در اینستاگرام

تگ کردن در اینستاگرام

تگ کردن در اینستاگرام یعنی اینکه شما شما اکانت یکی از فالوورها و دوستانتان را که دوست دارید به تصاویری که در پیج اینستاگرام خود می گذارید اضافه کنید. برای مثال شما عکس تولد خودتان را که با دوستانتان هستید را در صفحه اینستاگرام خود منتشر می کنید و برای اینکه عکس را با دوستان خود به اشتراک بگذارید افرادی که در عکس حضور دارند را تگ می کنید و با این کار دیگر فالوورهای شما می توانند با لمس کردن عکس منتشر شده به اکانت دوستان شما هم دسترسی پیدا کنند. حال اگر این کار را در زمینه کسب وکارتان انجام دهید و عکسی که منتشر می کنید را به پیج کاریتان تگ کنید نه تنها باعث افزایش فالوورهای پیج کاریتان می شوید بلکه میزان لایک های پیج تان رانیز افزایش می دهید و نیازی نیست برای افزایش لایک اینستاگرام خود از راه های خرید لایک اینستاگرام استفاده کنید وهزینه ای بپردازید.

میشن کردن اینستاگرام

میشن کردن اینستاگرام یه تفاوت کوچک با تگ کردن دارد  و آن هم این است که برای میشن کردن فالوورهایتان در اینستاگرام می توانید در هر کامنت خود فرد خاصی را میشن کنید برای این کار باید نماد @ را تایپ کرده سپس اکانت شخص مورد نظرتان را وارد کنید. برای مثال شما می خواهید که ویدئو و یا تصویری که در زمینه کسب وکارتان می باشد را با یکی از همکارانتان که در زمینه کاری شما فعالیت دارد به اشتراک بگذارید کافی است با تایپ کردن نماد @ و اکانت آن فرد این کار را انجام دهید. بامیشن کردن شخص مورد نظرتان و به وسیله اعلانهای اینستاگرام آن فرد می تواند کامنت، عکس و ویدئو شما را نیز مشاهده کند.

میشن کردن اینستاگرام
تگ و میشن در اینستاگرام

تگ و میشن در اینستاگرام

تگ و میشن در اینستاگرام دو ویژگی هستند که بسیاری از کاربران اینستاگرام از آن استفاده می کنند و در واقع از پر کاربردترین ویژگی هایی می باشد که در اینستاگرام مورد استفاده قرار می گیرد. با این روش تعداد فالوورها و لایک های پیج های مختلف افزایش پیدا می کند، و برای داشتن فالوورها و لایک های زیاد نیازی به خرید پیج اینستاگرام نیست. زیرا با تگ ومیشن در اینستاگرام می توان فالوورهای واقعی بیشتری را بدست آورد و همان باعث بالا رفتن لایک های اینستاگرام نیز می شود.

پنهان کردن عکس هایی که در آن ها تگ شده اید

در بعضی از مواقع ترجیح می دهید عکس هایی که در آنها تگ شده اید را حذف کنید برای این کار می توانید راه های زیر را انجام دهید.

  • عکسی که می خواهید را از پروفایل خود و لیست عکس هایی که د رآن ها تگ شده اید انتخاب کنید
  • اکانت تگ شده خود یا نام کاربریتان را در عکس لمس کنید
  • گزینه Hide From My Profile را انتخاب کرده و سپس گزینه  Done را انتخاب کنید

با این روش می توانید عکسی که در آن تگ شده اید را به راحتی حذف کنید.

برای خرید فالوور اینستاگرام با سایت مای اینستا همراه باشید

Rate this post

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.