گوگل سرویس پولی و بدون تبلیغ یوتیوب را رسما معرفی کرد

گوگل سرویس پولی و بدون تبلیغ یوتیوب را رسما معرفی کرد

 گوگل سرویس پولی و بدون تبلیغ یوتیوب را رسما معرفی کرد

یوتیوب رِد هزینه ثبت‌نام ماهیانه ۹.۹۹ دلار را برای کاربران در نظر گرفته است و با دریافت این هزینه، گوگل کلیه محتویات یوتیوب را در قالبی بدون تبلیغات در اختیار کاربران قرار می‌دهد و از سوی دیگر طیف وسیعی از محتواهای دیگر را نیز برای آن‌ها به ارمغان خواهد آورد. از همه مهم‌تر، YouTube Red امکان پخش بدون تبلیغات محتویات و توانایی ذخیره آن‌ها بر روی دستگاه‌های جانبی مختلف برای مشاهده بعدی را فراهم خواهد کرد.

از سوی دیگر سرویسی که پیش از این YouTube Music Key نامیده می‌شد   اکنون با عنوان یوتیوب‌موزیک به فعالیت ادامه خواهد داد و برنامه مخصوصی نیز برای آن ایجاد شده است. مدنظر داشته باشید با ثبت‌نام برای استفاده از سرویس یوتیوب رد می‌توانید از این برنامه و گوگل‌پلی موزیک نیز استفاده کنید.

لازم به ذکر است که برنامه اختصاصی یوتیوب موزیک بر پایه تجربیات پیشین گوگل از YouTube Music Key تولید شده و نقاط ضعف آن مرتفع شده است. طراحی این برنامه برپایه پخش سریع آهنگ، یافتن ساده محتویات مورد نظر، توانایی مشاهده یا گوش‌دادن به این محتویات و البته ارائه قابلیت‌های گسترده تا حد امکان، انجام شده است.You Tube Red

با استفاده از اسلایدر ویژه‌ای می‌توانید فیلترهای موجود را در خصوص پخش محتویات مورد نظر خود تنظیم کنید. ایستگاه‌های خودکار پخش موزیک نیز برپایه موسیقی که به آن گوش داده‌اید در دسترس کاربر قرارگرفته‌اند. خبر خوشحال کننده اینکه در صورتی که شما از ثبت‌نام کنندگان سرویس گوگل پلی‌موزیک هستید به‌طور خودکار سرویس یوتیوب رد نیز در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

علاوه بر موسیقی، یوتیوب رد برای سرویس‌های بازی یوتیوب نیز که اخیرا در دسترس قرارگرفته‌اند و البته قسمت کودکان سرویس یوتیوب قابل استفاده خواهد بود. از سوی دیگر عضویت شما بر روی پلتفرم‌های مختلفی مانند اندروید و iOS، وب و هر جایی که وارد سرویس یوتیوب شده باشید قابل استفاده خواهد بود. این بدان‌معناست که می‌توانید از پخش بدون وجود تبلیغات بر روی دستگاه‌هایی مانند تلویزیون اپل و Roku و حتی کنسول‌هایی مانند ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ استفاده کنید.

گوگل همچنین ۱۰ نمایش جدید را نیز برای عرضه در یوتیوب رد درنظر گرفته که از جمله آن‌ها می‌توان به ویدئوهای محبوب PewDiePie اشاره کرد. تنوع گسترده‌ای از فیلم‌های کامل و مستندات مختلف تلویزیونی نیز برای کاربران تدارک دیده شده است.youtube-red-ad-free-subscription-model-launching-oct-22

این در حالی است که مدیران اجرایی یوتیوب تایید کرده‌اند که در صورت تهیه ویدئو توسط شما (برای یوتیوب و پشتیبانی آن‌ها به‌وسیله تبلیغات) باید! در سرویس ثبت‌نامی یوتیوب نیز شرکت کنید و در غیر این‌صورت، ویدئوهای شما با برچسب خصوصی مشخص شده و افراد دیگر نمی‌توانند آن‌ها را بیابند. یوتیوب از آن جهت مجبور به اتخاذ این سیاست شده که دوست ندارد پس از ثبت‌نام، کاربران استفاده کننده از این سرویس  متوجه شوند که برخی ویدئوها در دسترس قرار نگرفته‌اند. در حال حاضر بحث در خصوص درآمدهای این سرویس زود بوده و به‌نظر می‌رسد گذشت زمان نتیجه این سیاست‌های جدید مدیران یوتیوب را مشخص خواهد کرد.

اما از دیدگاه کاربران، رقم پداختی ۹.۹۹ دلار به‌صورت ماهیانه، با توجه به سرویس‌های عرضه‌شده به‌نظر غیرمنطقی نمی‌رسد. به‌عنوان مثال گوگل‌پلی موزیک که سرویسی با خدمات مشابه اسپاتیفای و دیگر رقبای خود است (که هزینه عوضیت ماهیانه در آنها ۹.۹۹ دلار است) به‌تنهایی ارزش این مبلغ را داشته و در صورت اضافه کردن قابلیت‌های دیگری که در یوتیوب رد موجود هستند مطمئنا این مبلغ، ارزش پرداخت و عضویت را خواهد داشت.

در حال حاضر (حداقل تا این زمان) دسترسی یوتیوب رد و یوتیوب موزیک تنها برای کاربران آمریکایی تایید شده و این در حالی است که یوتیوب رد از ۶ آبان‌ماه در دسترس قرار خواهد گرفت. آغاز عرضه YouTube Red Originals از سال آینده میلادی آغاز خواهد شد و برنامه یوتیوب موزیک نیز به‌زودی عرضه خواهد شد.

این در حالی است که کاربران آمریکایی به‌منظور آزمایش هر چه بیشتر قابلیت‌های این سرویس، امکان استفاده موقت از آن به مدت یک‌ماه را در اختیار خواهند شد. لازم به ذکر است که کاربران iOS در صورت ثبت‌نام از طریق برنامه یوتیوب باید مبلغ ۱۲.۹۹ دلار پرداخت کنند اما می‌توانند با ثبت‌نام از طریق رایانه، این افزایش مبلغ را منتفی کنند.

منبع : فارنت

خرید فالور برای صفحـه شخصی اینستاگرام

خرید لایک برای صفحه شخصی اینستاگرام

خرید و فروش صفحه شخصـی اینستاگرام

مشاهده بقیه

Rate this post

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.