پیشگیری از بلاک شدن توسط اینستاگرام و رفع آن

پیشگیری از بلاک شدن توسط اینستاگرام و رفع آن

 

در متن زیر راه های پیشگیری از بلاک شدن توسط اینستاگرام و رفع آن را برای شما ذکر کرده ایم :

 

بعضی وقتا شما حس می کنید که نمیتوانید پست بگذارید و یا کامنت بذارید و نگران می شوید که نکند اتفاقی افتاده باشد.

و این نگرانی شما درست است ، اینستاگرام با مامورانی که دارد اکانت شما را بلاک کرده و در زندان بلاکی گیر انداختند.

خب حالا چند نمونه از کارهایی که باعث می شود شما بلاک شوید را برایتان می گویم تا پیشگیری کنید و از دست بلاک شدن نجات پیدا کنید :

۱- در زیر پست ها زیاد منشن نکنید:

حالا منشن کردن یعنی چی ؟ یعنی اینکه از این @ زیاد استفاده کنید و افرادی که زیر پست شما نظر گذاشته اند را به تعداد زیادی منشن کنید.

۲-بیش از حد لایک نکنید

هر پستی که در صفحه اتان می آید لایک نکنید ، اینجوری هم خودتان را خاص نشان می دهید هم اینستاگرام شما را بلاک نمی کند، با یک تیر دو نشون می زنید.

۳-پست زیاد نگذارید

در هر ثانیه از اتفاقاتی که برایتان می افتد پست نگذارید ، افرادی که معروف شدن برای اینکه بیشتر دیده شوند هر لحظه از اتفاقاتی که برایشان می افتد سریع یک پست میگذارند ، و اینستاگرام می گوید حالا که هی پست می ذاری منم بلاکت می کنم .

۴-بیش از حد فالو نکنید

هر کس که میبینید فالوو نکنید ، و یا کسی که درخواست برای شما می فرستد فالوو نکنید خودتان را خاص نشون بدید ، و از دردسر بلاکی اینستاگرام خلاص بشوید.

۵-از گذاشتن کامنت ها و ایموجی های تکراری پرهیز کنید

اینستاگرام وقتی ببیند که کامنت های تکراری و ایموجی تکراری می گذارید بلاکتون می کند ، خوب چه کاریه یه ذره تغییر و تنوع بدید هم خودتان را باحال و خلاق نشان می دهید و هم اینستاگرام کاریتون نداره .

۶-از ربات اگر استفاده می کنید به دقت استفاده کنید که اینستاگرام متوجه نشود

اگر از ربات اینستاگرام برای افزایش لایک و فالوور بیش از حد استفاده کنید ، سریعا توسط اینستاگرام بلاک می شوید ، برای همین زیاد استفاده نکنید و ربات اینستاگرامی که استفاده می کنید یک رازی باشه بین شما و رباتتان.

اگر از این کارها پیشگیری کنید میتوانید از خطر بلاکی نجات پیدا کنید و اینستاگرام کاری به شما ندارد و شما یک کاربر بسیار خوب و عالی برایش به حساب می آیید.

برای خرید فالوور ، خرید لایک اینستاگرام،  میتوانید از ربات مای اینستا استفاده کنید و برای خرید با راه های ارتباطی مای اینستا در ارتباط باشید.

Rate this post

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.