نکات بازایابی شبکه ای

 

نکات بازایابی شبکه ای

بعد از انتخاب شرکت مناسب استعداد کاریتان می بایست نکات زیر را رعایت کنید تا در بازاریابی شبکه ای به کامیابی برسید . توجه داشته باشید بخش اعظم کار شما به انتخاب شرکت مناسب بر می گردد ، چون در شروع رسیدن به اهدافتان محصولات ، ابزارمناسب انجام کر ، ادوات و ابزار های آموزش بازاریابی شبکه ای، و همچنین پلن پورسانت دهی شرکت است که می تواند سرعت شما را افزایش دهد و با دریافت پورسانت بیشتر انگیزه شما و سازمان شما بیشتر از گذشته شود . حال در نظر می گیریم که شما در یک شرکت کاملا مناسب عضو شده اید و اینک این شما و این هم نکات برگزیده در آموزش بازاریابی شبکه ای بهتر است رعایت کنید  :

۱-نود روز (سه ماه) برنامه فعالیت کاری تنظیم نمایید.
برنامه ریزی کنید ، حداقل ۱۵ ساعت در هفته را به اینکار اختصاص دهید . در ۳ ماه اول حداقل هفته ای ۱۰ تن را با کارتان آشنا کنید . از زیر بار مسولیت رسیدن به اهدافتان شانه خالی نکنید

۲-هدف داشته باشید و آنها را بنویسید
تاریخ مشخصی برای رسیدن به آن تعیین نمایید. اگر هدف معوق گذاشته ای در زندگی دارید ، اکنون آن را بنویسید و به انجام آن متعهد شوید. برای رسیدن به هر هدفی می بایست مراحلی را طی کرد اول برنامه ریزی کرده و سپس با سرعت مراحل را سپری کنید و مواظب باشید که game over  نشوید

۳-خودتان محصولات کمپانی را استفاده نمایید

اگر شما محصولات غذایی یک کمپانی را تبلیغ نمایید ولی محصولات کمپانی دیگری را به عنوان ارزان بودن استفاده نمایید  و کیفیت را فدای کمیت کنید ، خودتان تبلیغ محصولتان را از بین برده اید.

۴-متخصص محصولات و کمپانی باشید که برای آن کار می کنید
همواره خودتان را مرور نمایید و تلاش کنید در یادگیری حرفه خود بهترین باشید. سعی کنید تا کاربرد محصولاتی را که رد حال تبلیغ آن هستید را به خوبی بشناسید

۵-اثرات هرگونه رویدادهای منطقه ای ، ملی و محلی را بر روی مجموعه خود مد نظر داشته باشید
همواره کلیه اطلاعات را در اختیار داشته باشید.این اطلاعات به درد فالو خیلی می خورند و کمک می کنند تا شما زود تر به موفقیت برسید

۶-هر گونه تماسی را برای مجموعه خود مد نظر داشته باشید
…و چشم اندازهای آنها را در نظر بگیرید. متعهد باشید که هر تماس تلفنی و هر آشنایی را برای مجموعه خود در نظر بگیرید. به زیر مجموعه خود احترام بگذارید ریال حداقل در ماه وقتی را بگذارید تا آنان با شما باشند و بتوانند از نزدیک مشکلاتشان را با شما ردمیان بگذارند . در پاسخ دهی به سوالات افراد درون سازمانتان در مرحله اول از لیدر اون مجموعه کمک بگیرید تا ارزش اون شخص در سازمانتان حفظ شود و کل سازمان به شما متکی نشود

۷-هر روز افراد جدیدی را برای مجموعه در نظر بگیرید
متعهد باشید که هر روز کسی را ملاقات و پرزنت نمایید. قانون ” ۶۰ متر ” را به خاطر داشته باشید. هر کس که در شعاع ۶۰ متری شماست یک کاندیدا است. با هر غریبه ای که در شعاع ۶۰ متری خود می بینید صحبت نمایید. اهمیت ندهید که اگر جواب منفی می دهند ، شما تلاش خود را نموده اید. اجازه ندهید روی سنگ قبر شما بنویسند : ” در این مکان شخصی آرمیده است که درباره کارهایی که باید انجام می داد بسیار فکر کرده است ، ولی هیچ یک را انجام نداد “. بلکه اجازه دهید بنویسند : ” در این مکان شخصی آرمیده است که هر کاری را می توانست انجام داد و سراسر زندگی خود را وقف رساندن پیام های مثبت به مردم نمود که بتوانند به آزادی مالی و وفور نعمت در زندگی خود دست یابند “.( بازار سرد )

۸-به طور منظم با بالاسری و زیرمجموعه های خود در تماس باشید
” ناپدید نشوید “. با بالاسری خود در تماس باشید و با زیرمجموعه های خود کار کنید. قابل رؤیت باشید. هرگز بالاسری و زیرمجموعه های شما نباید بگویند ” اوه ، تعجب می کنم اگر امروز او را ببینم”. آنها بایستی بدانند که شما مجموعه ای با روابط قوی ساخته اید و یک رابطه قوی مبتنی بر ارتباط دائمی میان اعضاست.

۹-ایفا کننده عالی ترین نقش در مجموعه خود باشید
تلاش کنید در مجموعه خود به عنوان  بهترین در هر عملی که انجام می دهید شناخته شوید. تمام کارهای شما در مجموعه شما همانندسازی (duplication) خواهد شد. ترجیح می دهید مجموعه شما با سرعت حلزون به رشد خود ادامه دهد و یا با سرعت جاگوار ، انتخاب با خود شماست. با یه برنامه و استراتژی مناسب پیش بروید . نوع کاری که پیش رو دارید با نحوه کار در گذشته متفادت است بهتر اول پیش یه مشاور و کسی که پلن یونی لول را به خوبی می شناسد مراجعه کنید و از او راهنمایی بخواهید تا با اراده برنامه رشد بتوانید بهترین رشد سازمانی را در گروهتان داشته باشید . اگر الان بعد از ۶ تا ۹ ماه کار نتوانستیه اید به معیاراتی که در ذهن داشتید برسید مشکل از برنامه ای است که دنبال کرده اید

۱۰- شخصاٌ هر ماه با افراد جدید تماس برقرار نمایید
مدیریت را فراموش کنید. در این کار پولی برای مدیر نیست. همیشه اهل عمل باشید نه اهل نظارت لیدر باشید. افراد بیشتری را حمایت نمایید. با افراد بیشتری صحبت نمایید و با تمام محدودیت ها ، خود را توسعه دهید. در جلو صف گرفتن ورودی جدید باشید نه اینکه صبر کنید تا زیر مجموعه شما وردی بگیرید . پلن یونی لول که در حال حاضر می بینید با آنچه که تجربه داشتید متفاوت است

۱۱- هر ماه لیدرهای خود را توسعه بدهید
افراد جدید خود را تحت آموزش بگیرید و از آنها لیدر بسازید. گاهی از آنها بخواهید میزبان اجتماعات و یا سخنران مجامع شما باشند. تلاش کنید که مسئولیت خودشان را بپذیرند.

۱۲- مصر و مقاوم باشید
موانع و مشکلات را فراموش نمایید. بر آنها فائق بیایید ، از زیر و یا کنار آنها عبور نمایید. اگر لازم شد آنها را منفجر کنید. اگر بخواهید و متعهد باشید که بر موانع غلبه نمایید، موانع قابل غلبه هستند. اجازه ندهید هیچ چیزی شما را از راه خود منحرف نماید. شما بایستی هدفی پیش روی خود داشته باشید و همواره به آن بنگرید.
اجازه ندهید هیچ چیز و هیچ کس مانع رسیدن شما به خواسته تان گردد و برای موفقیت یا شکست خود شرمنده هیچ چیز و هیچ کس نباشید. مشکلات مدیریت مجموعه شما ، حمایت شما ، محصول و یا روش بازاریابی شما فقط به خود شما مربوط می باشد نه کس دیگر. پس گام بردارید و مسئولیت گام هایتان را بپذیرید. شما فقط در برابر یک نفر می توانید شرمنده شوید ، “خودتان” و من مطمئن هستم که شما هرگز بابت دریافت حداقل  ۰۰۰ ۰۰۰ ۱۰  تومان در ماه شرمنده خودتان نمی شوید.

۱۳- به این کار به چشم یک تجارت بنگرید و نه یک سرگرمی
یا با تمام وجود کارکنید و یا این کار را رها کنید. بینابین نمی شود. مدیریت غیابی نمی شود. هر روز سرکار خود باشید و طوری رفتار نمایید که انگار فردا می خواهید به یک تعطیلات شش ماهه به اروپا بروید. جالب است که وقتی می دانیم فردا می خواهیم به تعطیلات برویم ، بیشتر کار می کنیم. مشغول فعالیت های بازده و سود ده باشید. اگر شما تجارتی داشتید که یک میلیون دلار برای آن هزینه اولیه نموده بودید ، هر کار ممکن را انجام می دادید تا یک میلیارد تومان سرمایه گذاری شما در این کار از بین نرود. با این تجارت نیز باید چنین رفتاری داشته باشید. یک فرصت برای خوشبختی را هزینه نموده اید و بایستی یک خوشبختی استحصال نمایید و اگر با آن مثل یک سرگرمی برخورد نمایید ، فقط همان فرصت خوشبختی را هزینه نموده اید.

۱۴- با افرادی که شایستگی این کار را دارند کار کنید
اگر شما در نهایت جدیت به این کار می پردازید ، پس فقط با افرادی قادر به کار کردن می باشید که آنها نیز جدی و متعهد می باشند. از افراد غرغرو ونالان پرهیز نمایید. همه جور افراد در تیم ما وجود خواهند داشت ولی فقط با افراد جدی و متعهد کار کنید که اهدافی مانند شما در ذهن دارند. روش ساده ای برای شناسایی این افراد وجود دارد : آیا آنها مداوم با شما در تماس می باشند؟ آیا مشتاق به یادگیری این تجارت می باشند؟ آیا در آموزش تازه واردین مشارکت می نمایند؟
و یا آنکه بعد از حمایت شما ناپدید می شوند ؟ و یا مطالب را معوق می گذارند و می گویند که “من هنوز نرسیده ام آنها را بخوانم”؟

۱۵- آنچه را که برایش بازاریابی می کنید بشناسید.
شما بایستی مفهوم و اهمیت محصول و خدماتی که برایشان بازاریابی می کنید را بشناسید.

۱۶- از موفقیت ها تجلیل کنید.
زمانی که ورودی های شما زیر مجموعه های جدید می گیرند با آنها تماس بگیرید و به آنها تبریک بگویید. بگذارید آنها بدانند که شما برای چنین کارهای بزرگی به آنها افتخار می کنید. برای تمام کارهای زیرمجموعه های خود اهمیت قائل شوید. هرگز و هرگز از موفقیت افراد خود چشم پوشی ننمایید. موفقیت ها را بشناسید و از انها تجلیل نمایید.

۱۷- زمانی که به موفقیتی دست می یابید در باد آن نخوابید.
زمانی که به سطحی از موفقیت می رسید بایستی که سریع آن را هضم نمایید، نه آنکه در باد آن بخوابید. به مرحله بعدی فکر کنید. موفقیت خود را جشن بگیرید و دوباره رو به جلو حرکت نمایید.

۱۸- به تجارت خود و صنعت ما ایمان داشته باشید.
مطمئن شوید که هر روز با تمام وجود خود و با تمام روح خود ایمان دارید که در راه درستی قرار گرفته اید و با صنعت درستی کار می کنید. هرگز شک نکنید اگر کار درستی را انجام می دهید. نه از آن چشم پوشی نمایید و نه حیرتزده شوید ، فقط ایمان داشته باشید. تنها زمانی که شما کار درستی را انجام نمی دهید ، زمانی است که کار نمی کنید و یا قبل از گرفتن نتیجه از سیستم خارج می شوید.
بازاریابی شبکه ای (Network Marketing) صنعتی است با قدمت بیش از ۶۵ سال و هزاران نفر در این صنعت با کار کردن در خانه خود مولتی میلیونر شده اند. شما هم امروز بخشی از یک صنعت افسانه ای با فرصت های نامحدود می باشید. در همین کمپانی نیز افراد بسیاری وجود دارند که امروز به موفقیت های بزرگ و درآمدهای هنگفت رسیده اند. شما در تجارت درستی قرار گرفته اید و با صنعت درستی کار می کنید. حال تمام کاری که شما بایستی انجام دهید این است که بروید و کار کنید.

۱۹- همیشه به دنبال یاد گیری باشید.

در این نوع فعالیت یاد گیری و آموزش پذیری حرف اول را می زند ، هر چقدر احساس کنید که کامل این فعالیت را شناخته اید کم است . سعی کنید با خواندن کتاب های مدیریتی ، بازرایابی سنتی معیارهایی را برای اداره سازمانتان بدست آورید و تا جای ممکنه ارتباطتان ا با سزمانتان حفظ کنید . همواره بدانید که شما بدون سازمانتان هیچ ارزشی ندارید

۲۰- در سمینارهای آموزشی شرکت کنید

بهترین برگزار کنندگان سمینارهای آموزشی بالاسرهایان هستند از آنها بخواهید تا هر هفته برایتان سمینارهایی در باب نحوه ورودی کردن ، نحوه پرزنت ، دعوت کردن ، نکات که تو فالو بکار برده می شود را درکنار صحبتهای انگیزشی  و جلسات مربوط به ایجاد هدف برگزار کنند . در صورتیکه شما دارای سازمان هستید در سازمانتان به دنبال رفع ایرادات احتمالی باشید زیرا پارادیم شیفت به خارج از تفکرتان برمی گرده نه در درون آن

 

منبع : gnmconet

خرید فالور برای صفحـه شخصی اینستاگرام

خرید لایک برای صفحه شخصی اینستاگرام

خرید و فروش صفحه شخصـی اینستاگرام

مشاهده بقیه مطالب

 

Rate this post

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.