مجموعه ترفند های تلگرام

ارسال خودکار مطالب سایت به کانال تلگرام

Automatically Send Website New Posts in Telegram Channel 

با توجه به رشد بسیار سریع کانال ها هنوز مانند ربات های تلگرام API های آن منتشر و در اختیار برنامه نویس ها قرار نگرفته است ، از این رو امکان هایی نظیر ارسال مطالب سایت به صورت مستقیم در کانال تلگرام مانند ربات ها و.. هنوز به صورت رسمی وجود ندارد اما بتازگی افزونه های خوبی برای وردپرس منتشر شده است که با ساخت یک ربات و اضافه کردن آن به کانال و تعیین به عنوان مدیر کانال این امکان را به کاربران میدهد تا مطالب منتشر شده در سایت های وردپرسی خود را به صورت اتوماتیک در کانال تلگرام خود نمایش دهند.

ارسال خودکار مطالب سایت به کانال تلگرام Automatically Send Website New Posts in Telegram Channel

البته به احتمال زیاد در آینده اینکار به صورت ساده تر و توسط API خود کانال انجام خواهد گرفت اما تا آن موقع میتوانید ازافزونه بسیار خوب Channeller وردپرس برای ارسال خودکار مطالب به کانال تلگرام استفاده کنید.توجه داشته باشید برای استفاده از این افزونه باید از قبل یک ربات تلگرام بسازید.


جلوگیری از خوانده شدن پیام بعد از  ارسال اشتباه در تلگرام

How to Avoid Reading Wrong Message in Telegram

در بعضی مواقع در تلگرام ما به صورت اشتباهی پیغامی را برای شخص مقابل ارسال میکنیم، همانطور که میدانید در تلگرام قابلیت پاک کردن پیام بعد از ارسال وجود ندارد و پیغام شما پس از ارسال برای طرف مقابل در سرورهای تلگرام باقی خواهد ماند و پس از آنلاین شدن وی  نمایش داده میشود اما اگر شخص مقابل آنلاین نبود و تنها یک تیک پیغام (تیک ارسال) در زیر مسیج ارسال شده خورده بود و تیک دوم که به معنای رسیدن پیغام به شخص مقابل است (Message Delivery) هنوز نمایش داده نشده بود میتوانید با بلاک کردن شخص قبل از آنلاین شدن وی از دریافت و خواندن پیغام اشتباه توسط او جلوگیری کنید.

جلوگیری از خوانده شدن پیام بعد از ارسال اشتباه در تلگرام How to Avoid Reading Wrong Message in Telegram

توجه کنید در این روش حتما باید منتظر بمانید فرد آنلاین شود و سپس او را از بلاک در بیاورید و به این صورت پیغام ارسال شده اشتباه برای او نمایش داده نمیشود.


ترفند چاپ مطالب و محتوا رد و بدل شده در تلگرام

How to Print Telegram Message Content

اگر نیاز دارید مطالب یک کانال ، گروه یا پنجره چت با یک فرد را در تلگرام بر روی کاغذ چاپ کنید ، تنها کافیست وارد نسخه وب تلگرام اکانت خود شوید و پس از باز کردن پنجره چت در مرورگر خود با استفاده از امکان پرینت (قبلا در مورد امکان پرینت مرورگر ها و حذف آدرس در انزل وب به صورت مفصل آموزشی را منتشر کردیم) مطالب رد و بدل شده را انتخاب و سپس پرینت کنید.

ترفند چاپ مطالب و محتوا رد و بدل شده در تلگرام How to Print Telegram Message Content


ترفند خواندن پیام بدون نمایش دو تیک خوانده شدن در تلگرام

How to Read Telegram Message Without Show Seen Check

در تلگرام نمایش دو تیک در زیر هر پیغام به معنای خوانده شدن آن توسط فرد است در صورتی که شما به هر دلیلی تمایلی ندارید شخص مقابل از خوانده شن پیغام توسط شما مطلع شود اما بتوانید محتوا پیغام ارسال شده را بدون نمایش دو تیک خواندن مشاهده کنید،در نسخه موبایل تلگرام ابتدا مسیر Setting > Notification and Sounds را طی کنید و بر روی Popup  Notification تپ کنید.

ترفند خواندن پیام بدون نمایش دو تیک خوانده شدن در تلگرام How to Read Telegram Message Without Show Seen Check

در پنجره باز شده بسته به نیاز خود یکی از گزینه های Only Screen On یا Always show popup را فعال کنید.

ترفند خواندن پیام بدون نمایش دو تیک خوانده شدن در تلگرام How to Read Telegram Message Without Show Seen Check

حالا بعد ارسال پیام بر روی صفحه گوشی پنجره پاپ آپی نمایش داده میشود که میتوانید براحتی محتوا پیغام را مشاهده کنید و تا زمانی که پاسخی برای آن ارسال نکردید دو تیک دریافت و خوانده شدن پیغام در تلگرام نمایش داده نمیشود! همچنین اگر به دنبال نرم افزار چت مشابه با امکانات این چنینی هستید پیشنهاد میکنیم حتما پست بهترین جایگزین های تلگرام انزل وب را مشاهده کنید.

روش دوم :

علاوه بر روش فوق میتوانید از نرم افزار های جانبی تلگرام مثل موبوگرام و یا تلگرام پلاس نیز استفاده کنید ، این برنامه ها که نسخه های ویرایش شده تلگرام هستند دارای امکانات جانبی مثل خواندن پیام بدون خوردن تیک و.. داراست

روش سوم :

پس از دریافت پیام ، ابتدا اینترنت خود را قطع کنید ، پیام را بخوانید و سپس برنامه تلگرام را کلا از حافظه گوشی خارج کنید و مجددا اینترنت را فعال کنید

منبع : انزل وب

خرید فالور برای صفحـه شخصی اینستاگرام

خرید لایک برای صفحه شخصی اینستاگرام

خرید و فروش صفحه شخصـی اینستاگرام

مشاهده بقیه مطالب

Rate this post

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.