اندازه درست و بهینه تصاویر در شبکه های اجتماعی (۲)

اندازه درست و بهینه تصاویر در شبکه های اجتماعی (۲)

اگر به عنوان یک کسب و کار دوست دارید از بهترین تصاویر با بهترین اندازه و مناسب‌ترین کیفیت در شبکه‌های اجتماعی خود استفاده کنید، در ادامه ما بهترین اندازه‌ها را برای هر شبکه اجتماعی در اختیار شما قرار می‌دهیم تا از این پس بر اساس این اندازه‌ها تصاویر لوگو یا دیگر تصاویر را برای پروفایل یا بروزرسانی پست‌های خود استفاده کنید.

همانطور که می‌دانید شبکه‌های اجتماعی مختلف و البته بسیار زیادی وجود دارند که نمی‌توان همه آن‌ها را پوشش داد اما مهم‌ترین آن‌ها را در ادامه خواهید دید. شبکه‌های اجتماعی که با اندازه دقیق برای پست‌های بروزرسانی و پروفایل مشخص شده‌اند شامل فیسبوک، توییتر، اینستاگرام، پینترست، گوگل پلاس، لینکداین، یوتیوب و تامبلر می‌شود.

پینترست

یکی دیگر از شبکه‌های اجتماعی که با تصاویر زیاد سر و کار دارد، پینترست است. در این شبکه اجتماعی تصاویر عمودی نقش بسیار بزرگ دارند و اهمیت استفاده درست از تصاویر با اندازه عمودی بسیار بیشتر است. در ادامه این اندازه تصاویر را به یاد داشته باشید:

  • تصویر پروفایل: ۱۶۵ در ۱۶۵ پیکسل.
  • تصویر بورد پروفایل: ۲۲۲ در ۱۵۰ پیکسل.
  • تصاویر کوچک بورد پروفایل: ۵۰ در ۵۰ پیکسل.
  • عرض تصاویر موجود در فید: ۲۳۶ پیکسل.
  • اندازه تصاویر گسترده: عرض ۷۳۶ پیکسل با ابعاد ۱۱۰۴ در ۲۰۶۱ پیکسل (حداقل عرض تصاویر گسترده ۶۰۰ پیکسل).

تصاویر شبکه های اجتماعی

تامبلر

در شبکه تامبلر تنها دو اندازه تصویر است که باید در ذهن نگه دارید. تصویر پروفایل و تصاویو استاندارد پست‌ها. ابعاد دقیق اندازه تصاویر:

  • پروفایل: ۱۲۸ در ۱۲۸ پیکسل.
  • اندازه تصاویر: ۵۰۰ در ۷۵۰ پیکسل.

تصاویر شبکه های اجتماعی

گوگل پلاس

گوگل پلاس ماه پیش تغییرات بزرگی در رابط کاربری خود اعمال کرد که باعث شد ابعاد بسیاری از تصاویر این شبکه تغییر کنند.

  • تصویر پروفایل: ۲۵۰ در ۲۵۰ پیکسل.
  • تصویر کاور: ۱۰۸۰ در ۶۰۷ پیکسل و اندازه حداکثری ۲۱۲۰ در ۱۱۹۲ پیکسل.
  • تصویر برای اشتراک گذاری: عرض ۴۹۷ پیکسل با ارتفاع انطباق‌پذیر. 

تصاویر شبکه های اجتماعی

لینکداین

شبکه لینکداین دارای چندین نوع مختلف از تصاویر است. دو نوع تصاویر برای پروفایل وجود دارد که یکی از آن‌ها برای کاربران با عضویت عادی و دیگری برای کاربرانی با عضویت پولی است. برای اینکه بهترین تصاویر را برای شبکه خود استفاده کنید:

  • تصویر پروفایل: ۲۰۰ در ۲۰۰ پیکسل.
  • تصویر پس‌زمینه: ۱۴۰۰ در ۴۲۵ پیکسل.
  • تصاویر پست‌های بروزرسانی و وضعیت‌ها: ۶۹۸ در ۴۰۰ پیکسل.
  • تصویر کاور: ۹۷۴ در ۳۰۰ پیکسل در حالت حداقلی. 
  • تصویر لوگو: اندازه حداقلی لوگو ۳۰۰ در ۳۰۰ پیکسل، اما اندازه پیشنهاد ۴۰۰ در ۴۰۰ پیکسل است.

تصاویر شبکه های اجتماعی

 

منبع : زومیت

خرید فالور برای صفحـه شخصی اینستاگرام

خرید لایک برای صفحه شخصی اینستاگرام

خرید و فروش صفحه شخصـی اینستاگرام

مشاهده بقیه مطالب

Rate this post

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.