چگونه به کمک اینستاگرام معروف شویم؟

چگونه به کمک اینستاگرام معروف شویم؟

اینستاگرام با داشتن بیش از صد میلیون کاربر یکی از بزرگترین شبکه های اجتماعیه. این نرم افزار عکاسی و شبکه اجتماعی مردم رو تشویق میکنه که به لایک و فالوو کاربرانی بپردازند که توسط این شبکه شناخته شده ان. کاربران موفق اینستاگرام میتونن به معروف ترین کاربر که سایت اصلی اینستاگرام هم اون رو تایید میکنه ،تبدیل بشن. پس شما می تونید به کمک عکس هاتون و داستان هایی که با اونها میگید ، تو این شبکه بزرگ معروف بشید.( البته میتونید فالوور هم خرید کنید + لایک پستاتونو زیاد کنید برای بوست کردن پیجتون همه این کارا رو اینستاگرام من براتون انجام میده)

✔ گام اول :
اسمی انتخاب کنید که گیرا باشه و به راحتی قابل تشخیص باشه  (مثل اینستاگرام من)

یک تم برای پیج خودتون در نظر بگیرید و اون اسم رو بر پایه اون تم انتخاب کنید تا مردم بدونن که شما با دوربین چه عکسایی میگیرین.
اگر با انتخاب کردن اسم اینستاگرام مشکل دارین یه سری به این سایت بزنین (Spinxo.com/instagram-names) ، این سایت اسم های مختلف رو واستون میسازه و شما هم میتونین از بین اونها یکی رو انتخاب و استفاده کنید.

✔ گام دوم :
یک عکس پروفایل بسیار هنری آپلود کنید

اگر امکانش رو دارید ، به جای عکسی از یک چیز دیگه یک عکس هنری از خودتون آپلود کنید تا مردم بتونن واسه اسمتون یه صورتی هم تصور کنن. اگر به دنبال معروفیت هستید ، نباید از گذاشتن چیز های و اطلاعات شخصی بر روی صفحه خود ترسی داشته باشید.

✔ گام سوم :
یک تم انتخاب کنید. سرگرمی ای که به آن علاقه دارید. یک صفحه ای که روی مسائل و سرگرمی های ورزشی تمرگز کرده باشه می تونه باعث جذب و خوشنود شدن دیگر طرفداران ورزش بشه.

طرفدار غذا هستید ؟ پس روی غذا و موضوعات مربوطه تمرکز کنید
طرفدار مد هستید ؟ پس روی رنگ ها ، مدل ها و مارک ها تمرکز کنید

گام چهارم :
کار با نرم افزار اینستاگرام را تا جایی که امکان داره و به صورت دقیق یا بگیرید. به کمک عکس برداری و استفاده از افکت ها و فیلتر ها تبدیل به یک حرفه ای شوید. یک کاربر معروف و حرفه ای اینستاگرام کسی است که بداند که چگونه عکس های خود را به بهترین نحو به وجود بیاورد و به اشتراک بگذارد.

گام پنجم :
دانلود یک نرم افزار ادیت و ویرایش عکس را در نظر بگیرید.

به کمک نرم افزار های مختلف در دنیای اندروید و iOS عکس های خود را قبل از استفاده کردن از فیلتر های خود اینستاگرام ادیت کنید. اگر در مورد توانایی های خود و تغییراتی که می کنید صادق باشید ، شانس کمتری در داشتن طرفداران و فالوئر های عصبانی خواهید داشت !

گام ششم :
صد ها عکس بگیرید. نباید همه آن ها را پست کنید چون اگه همه ی عکس های گرفته شده را یک جا پست کنید ، معروف نخواهید شد و باعث دلزدگی دیگران خواهید شد. پس عکس های خود را در هر هفته ، تعدادی از آنها را انتشار دهید. شما می توانید به کمک استفاده کردن مداوم و تمرین و تکرار ، توانایی های خود را در رابطه با عکاسی افزایش دهید.

گام هفتم :
برای عکس ، متن مناسبی انتخاب کنید.
(حتما به پیج ما سر بزنید و نمونه ها رو ببینید :@myinstair  )

این متن می توانید شوخ و خنده دار ، و یا جدی باشد. سعی کنید مناسب با عکس متن انتخاب کنید.

گام هشتم :
هنری شوید ! تجربه کنید ، خلاق شوید و عکس عای خلاقانه بگیرید. زاویه جدیدی را امتحان کنید ، رنگ جدید و یا یک مدل در عکس های خود داشته باشید.

و در انتها به پکیج های خرید فالوور ما سر بزنید  به شما در حین انجام کار مشاوره هم داده خواهد شد .

 

تبلیغات در اینستاگرام _ اینستاگرام من
تبلیغات در اینستاگرام _ اینستاگرام من
Rate this post

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.