٧ نکته مهم برای موفق بودن در اینستاگرام

٧ نکته مهم برای موفق بودن در اینستاگرام

٧ نکته مهم برای موفق بودن در اینستاگرام

امروزه نا به دنبال روش های موفقیت در اینستاگرام و افزایش فالوور ها و لایک هایمان هستیم . امروز اینستاگرام من قصد داره تا به شما ۷ نکته جدید آموزش بده که خیلی مهم هستن و ممکنه بار ها و بار ها اونهارو دیده باشید ولی با چند دقیقه (۵دقیقه ) وقت گزاشتن اطلاعاتتونو مرور کنید  . نگران نباشید هیچ چیز رو از دست نمیدید . با آموزش های اینستاگرام همراه باشید.

✔ ١ – نوشتن یک Bio بسیار زیبا و جالب :

بیو  بنویسین که نشانگر اخلاقیات شما باشه و علایق شما رو هم در بر بگیره. شما میتونید حتی از شکلک های متنوع استفاده کنید تا بیو تون زیبا تر جلوه بده. کیفیت و زیبای بیو بسیار مهمه چون تاثیر گذاری و قدم اول مهم حساب میشه و اولین چیزی که به چشم طرف میخوره بیو عه ، چون مردمش میخوان کمی از شما بدونن قبل اینکه شما رو فالو کنن.

✔ ٢ – گام های اول خیلی مهمه :

عکس پروفایلی از خود آپلود کنید که بیانگر شخصی شما باشه. برای مثال اگر شما در زمینه تجارت حرفه ای هستید ، عکسی در این زمینه بزارید نه عکسی که با رفیق خود در حال فوتبال هستید !

✔ ٣ – با ادب پست بگذارید ! 

به هیچ وجه در یک زمان کوتاه پنج الی ده عکس پشت سر هم نذارید ، چون هیچ عکس دوست نداره که کل اینستاگرامش با عکسای شما پر بشه !

✔ ۴ – تنوع ، یکی از چاشنی های همیشگی زندگی :

عکس های متنوعی از زندگی خو استفاده کنید و از پست کردن عکس های پشت سر هم در مورد کار خود و یا بچه های خود خودداری کنید. به اشتراک گذاری عکس ها ، نماینگر شخصیت شماس.

✔ ۵ – خلاق باشید :

وقتی نوبت به نشان دادن و گفتن کارهایی که انجام میدید به دیگران میرسه ، باید خلاق باشید و خارج از چارچوب فکر کنید ، چون یکی از راه های جذب دیگران ، خلاق بودنه.

✔ ۶ – عکس های با کیفیت بگیرید :

کیفیت عکس های که می گیرید باعث بالا رفتن فالوئر های شما می شود. به یاد داشته باشید که شما دارید به کمک عکس ها داستان زندگی خودتون رو بازگو می کنید و هر عکس امتیازی حساب میشه.

✔ ٧ – کاری کنید که عکس هایتان دیده شود :

استفاده کردن از هشتگ های مناسب تاثیر بسیار زیادی در دیده شدن عکس شما داره. پس دنبال هشتگ های مناسب و پرطرفدار برای عکس های خود باشید.

تبلیغات در اینستاگرام _ اینستاگرام من
تبلیغات در اینستاگرام _ اینستاگرام من
Rate this post

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.