هشتگ چیست ؟ و نحوه استفاده از آن

هشتگ چیست ؟ و نحوه استفاده از آن

wpid-1440411334564.jpg

شاید اکثر شما اسم “هشتگ به گوشتون خورده و از اون استفاده کنید ، به هر حال ما تو این مقاله ما اطلاعاتی در مورد هشتگ رو در اختیار کاربرا قرار دادیم که اونایی که با این سیستم اینستاگرام آشنایی ندارند ، قابلیت های این سیستم رو بیشتر بشناسن.

✔ هشتگ چیست ؟

هشتگ یک نماد (و یا کد) خاصیه که به سیستم موتور جستجوی شبکه اجازه میده که به راحتی کلمات و یا موضوعاتی که در مورد عکس های اینستاگرام وجود داره رو جستجو و یا دسته بندی کنه.
برای مثال اگر شما در زیر عکس خود #گربه رو تایپ کنید ، هر کاربری که در هر جای جهان وجود داره می تونه به راحتی کلمه گربه رو در قسمت جستجوی هشتگ اینستاگرام سرچ کنه و عکس شما و دیگر کسانی که دقیقا از همین هشتگ استفاده کرده رو پیدا کنه

✔ در کدام قسمت اینستاگرام و چگونه باید هشتگ استفاده کنیم ؟

– میتونید زیر تمام پست ها اینستاگرامتون بدون محدودیت از هشتگ استفاده کنید.

– زیر تموم عکسایی که کامنت میزارید هم میتونید از هشتگ استفاده کنید.

– هر عکسی که میزارید هم زیرش اسم خودتون رو میتونید هشتگ کنید. به کمک این راه ها ، هر کاربری میتونه به راحتی پست های شما رو با یک سرچ ساده پیدا کنه و دیگه از اسکرول کردن در طول عکس دیگران هم خودداری میشه.

– موضوع عکس خودتون رو میتونید هشتگ کنید و زیر عکس قرار بدید.

– زیر هر عکس خودتون یه اسم و یا توضیح اضافه کنید ، برای مثال : #خرید فالوئر در #ایستاگرام_من. اما این به این معنی نیست که تمام کلمات موجود توی جمله رو هشتگ کنید بلکه فقط اونایی که مهم ان.

– جایی که عکس رو گرفتید
این راهکار همیشه برای کاربران جالبه که مکان هایی که عکساشون رو در اونجا گرفتن رو هشتگ کنن که بقیه به راحتی عکس هایی از اون مکان رو ببینن.
برای مثال : #تعطیلات و #سفر به #مالزی

– نرم افزار ها و تکنیک ها و دوربینی رو که استفاده کردید رو هم میتونید هشتگ کنید.

و در آخر ، اگر این راهکار هایی رو که گفته شد رو عملی کنید میبینید که عکساتون لایکای بیشتری داره و فالوئر های بیشتری هم دارید و یا میتونید از بسته های خرید فالوئر ما استفاده کنید.

Rate this post

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.