۵ راهکار به درد بخور برای کاربران اینستاگرام

۵ راهکار به درد بخور برای کاربران اینستاگرام

image

نرم افزار معروف اشتراک گذاری عکس اینستاگرام تازگیا تغییرات بسیار زیادی کرده. هر چه تعداد کاربرا که بیشتر میشه ، صد در صد تعداد کارایی ها و ویژگی های این نرم افزار افزایش پیدا میکنه. همرا شدن با این تغییرات ، کمی زمان میبره ، به همین دلیل سایت اینستاگرام من ۵ تا از این ویژگی های کارآمد رو براتون در نظر گرفته که به کمک اونها به صفحه اینستاگرام تون یه رونقی بدید.

✔ ١ – نادیده گرفتن پیام های مردم :

اگر دوست یا رفیقی دارید که پشت سر هم عکس هایی از غذاهایی که میخوره ، یا هر عکسی از هر غروبی که میگیره واستون میفرسته ، و میخواید یکاری کنید که دیگه این عکس ها واستون ارسال نشه ، باید بلاکش کنید ولی بعضی اوقات بلاک کردن صورت خوشی نداره به همین دلیل یه گزینه ای برای نادیده گرفتن یا همون Ignore وجود داره که از فرستادن عکس برای شما جلوگیری میکنه.
برای انجام این کار به قسمت Direct Posts اینستاگرامتون برید (دکمه بالای صفحه در قسمت Home) و در اونجا قسمتی که عکس های شخص مورد نظر براس شما ارسال میکنه برید ، دکمه به شکل سه خط افقی (در آیفون) و یا سه خط عمودی (در اندروید) را بزنید و سپس گزینه ی “Ignore all posts from this user” رو انتخاب کنید.

✔ ٢ – حذف کردن و یا پنهان کردن عکس هایی که شما در آن تگ شده اید در قسمت Photos Of You :

هر وقت کسی شمارو توی یک عکسی تگ کنه ، اون عکس از قسمت “Photos of You” توی پروفایلتون ، سر در میاره. اگر در بین اونها عکس هایی هست که شما دوست ندارید بقیه ببینن میتونید کاری کنید که اونها پنهان بشن.
واسه این کار ، وارد همون عکس بشید و گزینه Hide From My Profile رو انتخاب کنید ، و اگر میخواید که کلا تگ شما از رو عکس برداشته بشه ، گزینه Remove Me From Photo رو انتخاب کنید.

✔ ٣ – استفاده کردن از افکت ها و فیلتر های اینستاگرام بدون پست کردن آن ها :

گاهی اوقات شما عکسی رو میگیرید و به کمک اینستاگرام اونها رو ادیت میکنید ، و نمیخواید که اونها رو پست کنید. شما می تونید به کنک Air Plane Mode گوشی عکس های خودتون رو ادیت کنید ولی پست نکنید.
برای انجام این کار بعد از قرار دادن گوشی بر روی Air Plane Mode روال عادی کار رو انجام بدید و بعد از زدن دکمه Share ، آپلود ناموفق انجام میشه و در این صورت با اینکه عکس شما پست نمیشه ولی داخل گالری گوشیتون میتونید اون عکس رو پیدا کنید.

✔ ۴ – جلوگیری از لود کردن خودکار فیلم ها :

وقتی شما در News Feed خود اسکرول میکنید و به یک فیلم میرسید ، اون فیلم به صورت خودکار لود میشه. این قابلیت برای این انجام میشه که سرعت بیشتری در انجام عمل داشته باشید. اگر میخواید که این ویدیو ها به صورت خودکار اجرا و یا لود نشن ، میتونید اون رو روی “فقط زمان متصل بودن به WiFi” تنظیم کنید
برای اینکار ، به قسمت پروفایل خودتون برید ، دکمه Setting یا همون تنظیمات رو انتخاب کنید ، سپس گزینه Preload رو پیدا کنید و اونو از Always به Only On WiFi تغییر بدید.

✔ ۵ – خاموش و یا روشن کردن صدا برای فیلم ها :

شما میتونید بدون ور رفتن با ولوم گوشیتون صدای ویدیو ها اینستاگرام رو خاموش یا روشن کنید.
برای اینکار به قسمت Sounds توی Setting نرم افزار برید و بین On و Off سوئیچ کنید.

به کمک این روش های اینستاگرام من میتونید از اینستاگرام خودتون بیشتر استفاده ببرید و لذت بیشتری ببرید. اینستاگرام من روش های بهتری هم برای زیبا کردن اینستاگرام شما داره که از جمله اونها خرید فالوئر ایرانی است که به کمک همین سایت میتونید اونها رو خریداری کنید.

Rate this post

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.