تفاوت فالوور فیک و فالوور واقعی

تفاوت فالوور فیک و فالوور واقعی

فالوور فیک

برای داشتن پیج اینستاگرام باید در ابتدا یک حساب کاربری داشته باشید و برای ساختن و ایجاد پیج اینستاگرام به یک آدرس ایمیل نیاز دارید. شما برای ساختن پیج اینستاگرام و یا خرید پیج اینستاگرام می توانید از یک آدرس ایمیل جعلی نیز استفاده کنید البته با این روش پیج شما در اینستاگرام در دسته کاربر فیک و تقلبی قرار خواهد گرفت و تنها هدف از داشتن چنین پیجی در اینستاگرام افزایش فالوور اینستاگرام می باشد.
لازم به ذکر است که به این موضوع اشاره کنیم که سیستم های افزایش فالوور که اکثر سایت ها و اپلیکیشن های موجود در حال فروش به کاربران می باشند و امکان این را دارند که در زمان کوتاهی و با سرعت بالایی تعداد فالوورهای پیجی را افزایش دهند که به این فالورهای دریافتی فالوورهای فیک می گویند.

فالوور واقعی

در پیج های اینستاگرام علاوه بر فالوورهای فیک که در بالا به آنها اشاره کردیم تعداد فالوورهای دیگری نیز وجود دارند که به آنها فالوورهای واقعی گفته می شود این نوع از فالوورها در اینستاگرام وجود حقیقی دارند و درواقع کاربران فعالی در اینستاگرام هستند. ربات اینستاگرام با کلیک کردن می تواند فالوورهای واقعی فعال را شناسایی کند و از میان آنها کاربران و فالوورهایی که به هدف شما نزدیک هستند از تمام دنیا برایتان جذب می کند.
 البته گاهی برای اینکه تعداد فالوورهای خود را بتوانید افزایش دهید لازم است هزینه هایی را پرداخت کرده و اقدام به خرید فالوور اینستاگرام کنید که ممکن است از میان فالوورهایی که دریافت می کنید تعدادی از آنها فیک باشند. بنابراین باید در خرید فالوور اینستاگرام برای پیج اینستاگرام خود نیز دقت داشته باشید.

حال که با معنا و مفهوم فالوور فیک و فالوور واقعی آشنا شدیم می خواهیم درباره تفاوت فالوور فیک و فالوور واقعی نیز مختصرا توضیح دهیم.

خرید فالوور اینستاگرام
تفاوت فالوور فیک و فالوور واقعی

تفاوت فالوور فیک و فالوور واقعی

همانطور که اشاره کردیم فالوور فیک به تعداد فالوور هایی گفته می شود که برخی از سایت ها و اپلیکیشن ها به کاربران اینستاگرام می فروشند و با این کار تعداد فالوورهای یک پیج به سرعت افزایش پیدا می کند. اما فالوورهای واقعی تعداد فالوورهایی می باشند که با توجه به هدف شما به پیج اینستاگرام شما وارد شده اند و کاربرانی می باشند که بصورت واقعی در اینستاگرام فعالیت دارند.

روش های تشخیص فالوور فیک از فالوور واقعی

  • بررسی کردن موضوع و محتوای پیج: پیج اینستاگرامی که وارد آن شده اید را در نظر بگیرید، برای مثال پیجی که وارد آن شده اید تنها ۲۰ پست در صفحه خود دارد در صورتیکه تعداد فالوورهای آن بیش از ۱۰۰۰ نفر می باشد طبیعتا این تعداد فالوور نمی تواند واقعی باشد.

  • بررسی کردن فالوورهای پیج: با ورود به پیج اینستاگرامی که در نظر دارید می توانید به لیست فالوورهای آن نیز دسترسی داشته باشید و به فیک بودن و یا واقعی بودن فالوورهای آن پی ببرید. با مشاهده کردن فالوورها و مشاهده فالوورهای خارجی و عربی به راحتی می توانید به فیک بودن آن فالوورها پی ببرید.
  • بررسی کامنت پست های پیج: تکراری بودن کامنت هایی که در پست های پیجی مشاهده می شود از قبیل خیلی خوب، لایک و عالیه نشان دهنده فیک بودن فالوورهای آن پیج می باشد.
  • بررسی دریافت لایک و کامنت در پیج: آخرین روشی که به وسیله آن می توانید تفاوت فالوور فیک و واقعی را تشخیص دهید این است که لایک ها و کامنت های پیج مورد نظرتان را بررسی کنید. برای این کار می توانید پیج مورد نظرتان را فالوو کرده و منتظر باشید که پستی را در صفحه خود به اشتراک بگذارد اگر دیدید که زمان زیادی طول کشید تا لایک و کامنت دریافت کند تعداد فالوورهای آن واقعی می باشد ولی اگر بلافاصله و به سرعت لایک و کامنت دریافت کرد طبیعتا فالوورهای که آن پیج دارد فیک می باشند.

برای خرید لایک اینستاگرام با مای اینستا همراه باشید.

Rate this post

مطالب مرتبط

2 نظر

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.