آموزش استوری لایو

آموزش استوری لایو

در بخش Stories اینستاگرام می توانید پخش زنده ویدئو داشته باشید که به آن استوری لایو می گویند. با استفاده از استوری لایو می توانید همزمان با فالوورهای خود در ارتباط باشید و پاسخ سئوالات آنها را بدهید. جالب ترین و پر طرفدارن ترین بخش اینستاگرام همین استوری لایو است. در ادامه می خواهیم به آموزش استوری لایو بپردازیم.

لایو استوری
آموزش استوری لایو

استوری لایو 

استوری لایو ویدئو زنده ای است که در بخش استوری برای فالوورهایتان به اشتراک می گذارید و کاملا زنده با آنها در ارتباط هستید و می توانید با همدیگر پرسش و پاسخ انجام دهید. این بخش از استوری باعث می شود که به راحتی با فالوورهای خود در ارتباط باشید و بطور کاملا زنده به سئوالات آنها پاسخ دهید و این برای افرادی که در اینستاگرام پیج کاری دارند بسیار می تواند مفید باشد زیرا از این طریق هم با فالوورهای خود در ارتباط هستند و هم می توانند به میزان فالوورهای خود اضافه کنند بدون آنکه نیازی باشد که از راههای مختلف خرید فالوور اینستاگرام برای افزایش فالوورهای خود استفاده کنند.  استوری لایو به اینترنت نسبتاً پرسرعتی نیاز دارد و در غیر این‌صورت با مشکل کندی و قطعی تصویر مواجه خواهید شد.

آموزش استوری لایو 

برای اینکه در پیج اینستاگرام خود استوری لایو بگذارید مانند استوری های عادی وارد آیکن دوربین شوید و در لیست گزینه های پایین صفحه گزینه LIVE را انتخاب کنید. با انتخاب این گزینه کار تمام نشده است زیرا استوری لایو شما هنوز فعال نشده است و باید منتظر باشید. برای شما صفحه ای باز می شود که گزینه Start Live Video را نمایش می دهد با لمس کردن این گزینه استوری شما آغاز خواهد شد و شما می توانید استوری لایو بگیرید.
برای استوری لایو نیازی به این ندارید که فالوورهای خود را در جریان قرار دهید زیرا اینستاگرام بصورت خودکار این کار را برایتان انجام خواهد داد. با فشردن End نیز می‌توانید استوری را پایان داده و یا با فشردن دکمه دو پیکان بین دوربین‌های جلو و عقب سوییچ کنید.

 

لایو اینستاگرام دو‌نفره

یکی از قابلیت هایی که استوری لایو دارد این است که می توانید همزمان لایو مشترک نیز داشته باشید. بعد از اینکه آموزش لایو استوری را دید برایتان خیلی آسان خواهد بود که استوری مشترک داشته باشید. برای این کار می توانید از دو راه زیر استفاده کنید:

  1. می‌توانید از یکی از دوستانتان دعوت کنید که به لایو اینستاگرام شما ملحق شود.
  2. می توانید به یکی از دوستانتان که در حال پخش لایو اینستاگرام است درخواست دهید تا به او در لایو ویدیو‌اش ملحق شوید.

 استوری لایو برای افرادی که پیج کاری دارند می تواند در رونق بخشیدن به کسب وکارشان بسیار تاثیر گذار باشد زیرا همزمان می توانند محصولات خود را از استوری لایو به فالوورهای خود معرفی کنند و بطور مستقیم با فالوورهایشان در ارتباط باشند. این قابلیت اینستاگرام هم باعث افزایش فالوور برای شما می شود و هم به میزان لایک هایتان را افزایش می دهد. زیرا طبیعتا هر چه تعداد فالوورهای شما افزایش پیدا کند لایک های بیشتری دریافت خواهید کرد و نیازی به خرید لایک اینستاگرام نخواهید داشت.

برای خرید پیج اینستاگرام با مای اینستا همراه باشید.

Rate this post

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.