مدیریت شبکه های اجتماعی با بافر مدیریت شبکه های اجتماعی برای شرکت ها و برندها ، و کسانی که به هر شکل به آن اهمیت میدهند و بخشی از برندینگ و فروش خود را به دوش شبکه های اجتماعی گذاشته اند ، بحثی بسیار حساس ، تخصصی و البته وقت گیر است . شاید دلخواه ...
۱- اهدافی قابل اندازه گیری و ارزیابی برای کمپین تبلیغاتی خود در نظر بگیرید. قبلا در این مورد زیاد شنیده اید، اما قصدم در اینجا فقط و فقط تاکید بر این موضوع است که بدانید این یک اصل غیرقابل اجتناب است. پیش از شروع کمپین خود باید اقدام به تعیین اهداف مشخص و قابل اندازه ...
۲- چگونه عضوی از توییتر باشید؟عضویت در توییتر به سادگی ممکن است. با وارد کردن اسم، یک آدرس ایمیل و انتخاب یک شناسه کاربری به عضویت سایت در میآیید. برای صفحه شما وجود عکس، همراه با یک توضیح کوتاه درباره خودتان لازم است. فرقی ندارد هویتی مستعار را برمیگزینید یا با هویت واقعی خود در ...
نکات مهم در بازایابی تحمیل اجناس و خدمات به مشتریاکثر ما از افرادی که همواره از خود تعریف میکنند و میخواهند خود را در نظر دیگران بلندمرتبه نشان دهند، خوشمان نمیآید. این امر در تجارت نیز صادق است. آیا شما پیوسته دربارهی محصولات و خدمات خود و مزایای آنها صحبت میکنید؟ این کار مشتریان را ...
یکی از امکاناتی که هر وب سایت و کسب و کار آنلاینی می تواند از آن استفاده کند، یوتیوب است. برنامه یوتیوب بخشی به نام کانال را ارائه داده است که ویژگی محبوب کاربران است وقتی یک کانال ایجاد می کنید مطمئنا پر بیننده نخواهد بود اگر بخواهید بازدید و اشتراک کانال یوتیوب تان را زیاد ...