اینستاگرام رسما پلتفرم خود برای کاربران تجاری را معرفی کرد

اینستاگرام رسما پلتفرم خود برای کاربران تجاری را معرفی کرد

اینستاگرام رسما پلتفرم خود برای کاربران تجاری را معرفی کرد

امروزه کمتر کسی از علاقه‌مندان به دنیای فناوری یافت می‌شود که حداقل یک بار به شبکه اجتماعی اینستاگرام سر نزده باشد. اگرچه اینستاگرام در ابتدا با وجهه یک شبکه به اشتراک گزاری عکس و به صورت محدود فیلم آغاز به کار کرد، با این حال این روزها به بستری برای درآمدزایی از راه دور بسیاری از افراد و برای اهالی کسب‌وکار به محیطی جذاب به منظور تبلیغات رایگان محصولات خود تبدیل شده است.

 

 

در همین راستا صبح امروز اینستاگرام رسماً پلتفرم خود برای کاربران تجاری را معرفی کرد که امکان تعامل بیشتر این قشر صفحات با فالورها را محیا می‌کند.

بر این اساس پلتفرم کسب‌وکار جدید این شبکه شامل پروفایل‌های رسمی کسب‌وکار، تحلیل و قابلیت ایجاد مطالب تبلیغاتی به‌صورت مستقیم از داخل خود اپلیکیشن اینستاگرام می‌شود. کاربران حقیقی می‌توانند با بهره‌گیری از این قابلیت‌ها به آنالیز نیاز کاربران خود پرداخته و برای ارائه خدمت و محصولات آینده از طریق اینستاگرام برنامه‌ریزی کنند.

در سوی دیگر  این حساب‌های کاربری اینستاگرام می‌توانند، پست‌های مورد نظر خود را به صورت برنامه‌ریزی شده بر روی شبکه قرار دهند تا در بهترین زمان ممکن و در ساعاتی از روز که اکثریت مخاطبانشان آنلاین هستند منتشر شوند.

طبق گفته‌های James Quarles، در حال حاضر بیش از ۲۰۰ هزار پیچ تجاری در این شبکه اجتماعی فعال است که اکثر قریب به اتفاق آن‌ها به تبلیغ برای کسب‌وکارهای کوچک و متوسط مشغول هستند؛ از این رو لازم بود که جامعه کسب‌وکار استفاده کننده از اینستاگرام به امکانات مختص خود دسترسی داشته باشند، به همین خاطر ما (تیم توسعه دهنده) این نیاز را برآورده کردیم که در این بین به سه نیاز کلیدی شناسایی شده یعنی دیده شدن، شناساندن محصولات و یافتن مشتریان جدید توجه شده است.

محسوس‌ترین قابلیت پلتفرم مورد نظر، اضافه شدن دکمه “contact” در سربرگ مشخصات پیچ است که امکان برقراری ارتباط مستقیم با شرکت یا کاربر حقیقی را از طریق شماره تلفن، ایمیل و یا مکان دفتر یا شرکت مورد نظر را امکان‌پذیر می‌کنند. البته ناگفته نماند که برای تبدیل شدن به کاربر تجاری اینستاگرام بایستی حتماً یک اکانت رسمی تائید شده در فیس‌بوک از پیش داشته باشید.

اهالی کسب‌وکار با بهره‌گیری از قابلیت Insights خواهند توانست به تحلیل میزان بازدید و میزان دستیابی موفق به هدف هر کمپین تبلیغاتی بر اساس میزان سن، جنسیت  و مکان زندگی فالورهای خود دسترسی داشته باشند. همچنین نمودارهای تحلیلی بر خط نیز در دسترس این حساب‌های کاربری قرار خواهند گرفت تا بتوانند به کمک آن‌ها از نحوه عملکرد هر پست و میزان تعامل کاربران با اکانت اطلاع پیدا کنند.

در سوی دیگر زیرساختی تعبیه گردیده که می‌تواند پست‌های تبلیغاتی را از مطالب معمولی هر پیچ با برچسب خاصی مجزا نماید. علاوه بر این هم‌اکنون امکان تعبیه دکمه ارجاع دهنده به صفحه خرید یا وب‌سایت ارائه‌دهنده سرویس در هر پست گنجانده شده که کاربران را مستقیماً به سمت محصول یا سرویسی که در مطلب به آن پرداخته شده هدایت می‌کند. البته امکان تعیین میزان نمایش هر پست بر اساس موقعیت جغرافیایی کاربران در کنار بازه فعال بودن آن پست نیز هم‌اکنون قابل دسترس است. بدین ترتیب دیگر نیاز نیست پس از مدت زمانی که در نظر گرفته‌اید شخصاً به حذف پس موقت اقدام نمایید زیرا با سرویس Ad Insights این عملیات به صورت خودکار صورت خواهد پذیرفت.

از همین امروز قابلیت‌های مذکور برای کاربران ساکن در ایالات‌متحده، استرالیا و نیوزلند قابل دسترس خواهد بود، با این حال امکان استفاده از آن‌ها برای سایر کاربران تا پایان سال جاری به طول خواهد انجامید.

منبع : فارنت 
Rate this post

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.