نباید های اینستاگرام

نباید های اینستاگرام

در تمامی مطالبی که در مورد شبکه اینستاگرام تاکنون نوشته ام، زمان زیادی را صرف موضوع بایدها کرده ام. چه اینها بهترین روش ها یا راهکارها باشد یا نه، راههای بسیار زیاد دیگری وجود دارد تا بتوانیم بطور موثر از اینستاگرام استفاده کنیم. با این وجود کارهای بسیار زیادی هم هستند که در صورت انجام دادن ممکن است مانع از موفقیت شما در این شبکه اجتماعی شوند.

اینها مواردی هستند که نباید در محیط اینستاگرام انجام داد:

do-on-instagram
از نام های کاربری ناشیانه استفاده نکنید.

متاسفانه عملکرد جستجو در سایت اینستاگرام بخوبی سایتهای دیگر انجام نمی شود. اگر شما نام کاربری خود (یا حتی نام اصلی خودتان) بگونه ای انتخاب شود که پیدا کردن آن سخت باشد، مردم موفق به پیدا و دنبال کردن شما نمی شوند. در عوض می توانید برای نام کاربری در این شبکه از چیزی استفاده کنید که پیدا کردن و تشخیص آن برای هر کسی آسان باشد، خواه این نام واقعی شما باشد یا نامی باشد که برای کسب و کار خود انتخاب کرده اید.

پروفایل خود را بحالت شخصی یا خصوصی در نیاورید.

جز در موقعی که از اینستاگرام تنها برای دلایل شخصی استفاده می کنید و قصد شبکه سازی با آن را ندارید، پروفایل خود را در حالت شخصی تنظیم نکنید. در عوض در تنظیمات آن حالت عمومی را انتخاب کنید تا دنبال کنندگان شما موفق به دیدن ارسال های شما در این شبکه شوند و بتوانند دقیقا از ماهیت و چیستی کار شما مطلع شوند. با این روش اگر افراد بصورت مستقیم قادر به دیدن محتوای ارسال شده از طرف شما باشند و نیازی به تائید شدن از طرف شما نداشته باشند، زودتر به یکی از طرفداران شما تبدیل شده و در لیست دنبال کنندگان شما قرار می گیرند.

همانند یک تازه وارد برخورد نکنید.

اینستاگرام تماما محیطی برای تعامل و اشتراک گذاری مطالب مختلف است. جز در شرایطی که شما در این محیط تازه وارد باشید، نباید در سایه قرار گرفته و فعالیتی نداشته باشید. در عوض بصورت پیوسته محتوایی را در این شبکه ارسال کنید، محتوای دیگران را بپسندید و در زیر کامنت های آنها پیوسته نظرات خود را درج کنید. با محتوای دیگران تعامل داشته باشید تا از این طریق بتوانید روابط بهتری را با دیگر کاربران در این محیط برقرار کنید.

بدون در نظر گرفتن عنوان اقدام به ارسال محتوا نکنید.

اینکه تصویر ارسالی از طرف شما تا چه میزانی جذاب و زیبا باشد، هیچ اهمیتی ندارد، اگر که آن را بدون در نظر گرفته توضیح یا عنوان بر روی این شبکه ارسال کنید. ارسال محتوا همراه با عنوان به میزان بالاتری از تعامل مخاطبین دست پیدا می کند و به شما اجازه می دهند تا با مخاطبین خود ارتباط برقرار کنید. به مردم بگوئید که تصویر ارسالی شما چیست، جمله ای را در آن رابطه نقل قول کنید، سوالی را از مخاطبان خود بپرسید. هر چه که هست باید موضوعی مرتبط با محتوای خود پیدا کنید و همزمان به درج آن بپردازید.

??????????
از هشتگ بصورت اشتباه استفاده نکنید یا بیش از حد آن را مورد استفاده قرار ندهید.

هشتگ ها در محیط اینستاگرام از اهمیت بسیار زیادی برخوردار هستند و باید برای افزودن به تعداد بازدید های هر پست از آنها در ارسال محتوا استفاده کنیم. با این وجود استفاده بیش از ۷-۱۰ هشتگ در یک پست بسیار زیاد است. سعی کنید در توضیح یا عنوان خود برای یک ارسال از ۵ تا ۷ هشتگ مرتبط استفاده کنید. از هشتگ های معروف مانند #love – عشق و . . . استفاده نکنید، خصوصا اگر این موارد ارتباط مستقیم با محتوای شما ندارند. استفاده از هشتگ ها معروف و نامرتبط به منظور دیده شدن ارسال شما در جستجوهای مطرح و شناخته شده هیچ کمکی به شما جهت بالا بردن میزان دنبال کنندگان شما ندارد و از این طریق دنبال کنندگان محتمل خود را نیز از دست می دهید.

هرگز نسبت به نظرات درج شده توسط دنبال کنندگان خود بی اعتنایی نکنید.

هنگامی که مردم زمانی را برای درج نظرات در زیر ارسال های شما صرف می کنند یا سوالی را مطرح می کنند، یه آنها بی اعتنایی نکنید! همیشه شرایطی را بوجود آورید تا مطمئن باشید که بخش اعلان های خود را چک کرده اید و نظرات و سوالات را پاسخ گفته اید تا همیشه نسبت به درج کنندگان این نظرات در موقعیتی بهتر قرار داشته باشید. سپس به آنها به شکل (@نام کاربری به منظور آگاه شدن آنها) پاسخ داده و از آنها تشکر کنید یا سوال مطرح شده از طرف آنها را پاسخ دهید. زمانی که این روش بطور پیوسته مورد استفاده قرار گیرد، نظرات بطور مستقیم بر رابطه شما با مخاطبان تاثیر می گذارد.

محتوای دیگر کاربران اینستاگرام را به سرقت نبرید.

تنها به این دلیل که شما از تصویر استفاده شده توسط یکی از کاربران اینستاگرام خوشتان آمده، دلیل نمی شود که می توانید آن را به عنوان عکسی متعلق به خودتان در محیط اینستاگرام ارسال کنید. اگر می خواهید از محتوای تولید شده توسط دیگر کاربران در استراتژی خود استفاده کنید، از آنان بخواهید تا شما را بر روی پست خود تگ کنند یا بر روی ارسال های آنها از هشتگ استفاده کنید. زمانی که اقدام به ارسال مجدد مطلبی از دیگران می کنید، همیشه، همیشه و همیشه از آنها به عنوان مالک معنوی تصویر یاد کنید. اپلیکیشن هایی در این زمینه وجود دارد که به شما اجازه میدهد تا محتوای دیگران را در حساب خود مجددا ارسال کنید، در حالیکه از آنها به عنوان مالک معنوی نام برده می شود.

از تصاویر موجود در بخش جستجوی تصاویر گوگل استفاده نکنید.

اینستاگرام محیطی است برای اشتراک گذاری محتوای تهیه شده توسط خودتان و نه اشتراک گذاری محتوای کلی و عمومی که در نتایج جستجوی گوگل بدست می آید. اگر شما می خواهید یک نقل قول انگیزشی به اشتراک بگذارید، آن را در بالای یکی از تصاویر خودتان به اشتراک بگذارید. این محیط فیسبوک یا گوگل+ نیست، در آن از محتوای خودتان استفاده کنید و خلاقانه عمل کنید.
در استفاده از تصاویری که خودتان با دوربین از خود می گیرید و تحت عنوان سِلفی شناخته می شود افراط نکنید.
من متوجه هستم، همه ما از سِلفی خوشمان می آید. اما یک سِلفی خوب کافی است. مگر اینکه شما کیم کارداشین باشید – نه، حتی در آنصورت هم نیاز به یک سِلفی در روز ندارید – چه برسد به چند سِلفی در روز! می خواهید ظاهر خود را به رخ بکشید، خوب بکنید. می خواهید منطقه مسافرتی خود را نشان دهید، خود از طبیعت و مناظر آن عکس بگیرید. اگر از اینستاگرام برای رشد و توسعه کسب و کار خود بهره می برید، ارسال مکرر سِلفی کمکی به شما نمی کند.

محتوای تهیه شده خود را بصورت یکباره و پشت سر هم ارسال نکنید.

اگر تعداد زیادی تصویر برای ارسال بر روی شبکه اینستاگرام در اختیار دارید، همه آنها را پشت سر هم ارسال نکنید. برعکس بین هر یک ارسال خود یک یا حداقل نیم ساعت فاصله قرار دهید. این موضوع نه تنها باعث می شود جریان آگاه سازی مخاطبان شما پر نشود، بلکه موجب می شود تا ارسال های شما نیز توسط تعداد افراد بیشتری دیده شود، البته اگر تکراری نباشند و هریک به موضوعی جداگانه بپردازند. در ارتباط با عدم تکراری بودن ارسال های شما باید توجه کنید که اقدام به ارسال بیش از ۵ تصویر در ارتباط با یک موضوع نکنید. در رابطه با هر موضوع یک یا دو مورد از بهترین تصاویر خود را انتخاب کرده و آنها را ارسال کنید.

از ارسال تمامی پست های خود بصورت خودکار در شبکه های توئیتر و فیسبوک خودداری کنید.

در حالیکه من پیشنهاد می کنم که گاهی پستهای خود را در فیسبوک و توئیتر نیز به اشتراک بگذارید، باید توجه داشته باشید که دلیلی وجود ندارد تا شما تمامی محتوای خود را در سایتها یا شبکه های دیگر خود به اشتراک بگذارید. اگر همیشه اقدام به اشتراک گذاری آنها در سایتهای دیگر خود بکنید، دیگر چه لزومی دارد که دیگران شما را در اینستاگرام دنبال کنند؟ به جای این کار من پیشنهاد می کنم یکی از عکسهای خود را در شبکه های دیگر به اشتراک بگذارید و سپس از طرفداران خود بخواهید تا برای دیدن بقیه محتوای اینچنینی شما، شما را در اینستاگرام نیز دنبال کنند.

اقدام به دنبال کردن هرکسی که شما را دنبال می کند، نکنید.

تنها به این دلیل که کسی شما را در محیط اینستاگرام دنبال می کند، شما نباید در پاسخ به وی اقدام به دنبال کردن وی کنید. البته اگر احساس می کنید مطالب و محتوای تولید شده توسط آنها برایتان جالب است یا در هماهنگی با محتوای تولیدی شماست، آنها را دنبال کنید! مقابله به مثل خیلی عالی است. اما احساس نکنید که شما مجبور هستید همه دنبال کنندگان خود را دنبال کنید. اگر بخش آگاه سازی ما از ارسال محتوا توسط دیگران مملوء از تصاویری شود که شما علاقه ای به دیدن آنها ندارید، مطمئنا علاقه خود را نسبت به این شبکه از دست داده و دیگر از آن استفاده نمی کنید.
با قصد ترک کردن کسی اقدام به دنبال کردن وی نکنید تا فقط از این طریق تعداد دنبال کنندگان خود را بالا برده باشید.
اگر تنها کسی را دنبال می کنید تا بعد از دنبال شدن از طرف او، از دنبال کردن وی امتناع کنید و از این طریق تعداد دنبال کنندگان خود را افزایش دهید، باید بگویم که این کار نشان از بی ادبی فوق العاده شما دارد. این هدفی نیست که اینستاگرام آن را دنبال می کند. افرادی را دنبال کنید که واقعا به آنها و محتوای آنها علاقمندید و بدین شکل اقدام به برقراری یک رابطه بکنید. تعداد دنبال کنندگان شما بصورت طبیعی و به همین شکل افزایش پیدا می کند.

خرید فالور برای صفحه شخصی اینستاگرام

خرید لایک برای صفحه شخصی اینستاگرام

خرید و فروش صفحه شخصی اینستاگرام

مشاهده بقیه مطالب

منبع : farshidramezani.com

Rate this post

منبع نوشته: farshidramezani.com

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.