عباراتی که یک میلیونر باید از استفاده از آنها اجتناب کرد

عباراتی که یک میلیونر باید از استفاده از آنها اجتناب کرد

این روزها همه از پول حرف می زنند. برخی عبارات چون: آیا پول همه چیز هست یا نه؟ و یا پول باعث شادی نمی شود، بکار برده می شود و افرادی هم نیز مغرورانه به ایراد سخن در مورد فلسفه خود در مورد پول می پردازند. اما در حقیقت پول به همراه خود تفکری درست نیز باید داشته باشد. پس در اینجا به ۱۰ عبارت و یا جمله اشاره می کنیم که هر میلیونری از گفتن آنها باید اجتناب کند:

من برای پول سخت کار می کنم

بیشتر افراد فکر می کنند که باید برای پول سخت کار کنند. همین تفکر باعث می شود حتی در زمان هایی که نیاز نیست هم خود را به سختی بیندازند. شما نباید برای پول سخت کار کنید، اما باید به پول اجازه بدهید که برای شما کار کند. اگر بدانید که چگونه پول را به خود جذب کنید، اصلا پول درآوردن کارسختی نخواهد بود.

به جای جمله بالا سعی کنید این جمله را بگویید:

پول به راحتی از تمامی مسیرها به سمت من می آید، و من همیشه پرروزی هستم.

پول از درخت سبز نمی شود

اینگونه تفکر اساسا به این معنی است که پول حتما باید از یک منبع بیاید، که بسیاری از مردم این تفکر را دارند. بجای این تفکر که حتما باید پول را از یک مکان و یا یک فرد مشخص بدست آورید، به این اعتقاد داشته باشید که پول می تواند از هرجا و از هرشخصی در هرزمانی به سمت شما بیاید. اگر می خواهید یک میلیونر باشید، باید پول را از منابع مختلفی بدست بیاورید.

فلان چیز گران است، ما نمی توانیم آن را بخریم

این جمله زمانی گفته می شود که یک فرد با یک قیمت غیر معقول روبه رو می شود. حقیقت این است که قیمتی که شما می بینید، دقیقا همان محدودیتی است که باید بر آن غلبه کنید و همین محدودیت است که بیشتر افراد را از رسیدن به اهدافشان باز می دارد. اگر با وابستگی به قمیت محصولات زندگی کنید، با همین وابستگی خواهید مرد. به عبارت دیگر اگر همیشه قیمت یک محصول ارزان باشد، هرکسی می تواند هرچیزی را داشته باشد و هیچ کسی نباید برای هیچ چیزی کار کند.

پولت را برای روز مبادا نگه دار

با گفتن این جمله در واقع شما اساسا به خود می گویید که منتظر یک بحران مالی باش و باید تمامی پس اندازت را برای این بحران بدهی. برعکس، پول خود را برای روزهای خوب پس انداز کنید، روزهایی که روزهای پیروزی و رونق زندگی شما است، برای تفریحات و مسافرت و خرید و غیره.

پول ریشه فساد است

این تفکر به این معنی است که افراد پولدار همه فاسد هستند. در واقع عبارت درست جمله بالا این است‌: عشق به پول ریشه فساد است. در واقع پول از خود شخصیتی ندارد، یعنی نمی تواند خوب و یا شیطان صفت باشد، این ما هستیم که با رفتار خود می توانیم پول را تبدیل به یک چیز خوب و یا بد کنیم.

نبود پول و فقر ریشه فساد است. مارک تواین

    خرید فالور برای صفحه شخصی اینستاگرام

خرید لایک برای صفحه شخصی اینستاگرام

خرید و فروش صفحه شخصی اینستاگرام

مشاهده بقیه مطالب

منبع : کارخانه تبدیل فکر به ثروت

Rate this post

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.