ترفند ارسال مجدد پست‌ها در اینستاگرام +آموزش

به گزارش مشرق، اپلیکیشن اینستاگرام به صورت پیش‌فرض، فاقد قابلیت ارسال مجدد پست‌هاست. به همین دلیل، معمولا کاربران تازه وارد، ترجیح می‌دهند تا یک اسکرین‌شات از صفحه گرفته و بعد از ادیت عکس، آن را روی صفحه خود ارسال کنند.

خوشبختانه اپلیکیشن‌های زیادی برای انجام این کار در فروشگاه نرم‌افزاری اپل و گوگل وجود دارند. در این آموزش، به سراغ یکی از این اپلیکیشن‌ها می‌رویم تا از آن، برای ارسال مجدد پست در اینستاگرام استفاده کنیم. نام این اپلیکیشن Repost است و توسط شرکت Red Cactus LLC طراحی و تولید شده است. این نرم افزار را می‌توانید به رایگان از لینک زیر دانلود کنید.

نسخه سیستم‌عامل اپل:

ترفند ارسال مجدد پست‌ها در اینستاگرام +آموزش

نسخه سیستم‌عامل اندروید:

ترفند ارسال مجدد پست‌ها در اینستاگرام +آموزش
ترفند ارسال مجدد پست‌ها در اینستاگرام +آموزش

 
۱- بعد از دانلود و نصب اپلیکیشن Repost، آن را باز کنید. این اپلیکیشن در ظاهر رایگان است، اما برای رهایی از تبلیغات، حذف واترمارک تصویر، قابلیت دسترسی به چندین اکانت اینستاگرام و مشاهده اطلاعات پست‌های مجدد ارسال شده، در سیستم عامل IOS باید مبلغ ۴.۹۹ دلار پرداخت کنید.
 
۲- روی دکمه Log in with instagram تپ کنید. در صفحه بعد، مشخصات اکانت خود را وارد کرده و Log in را انتخاب کنید. حال باید به اپلیکیشن اجازه دسترسی به اکانت اینستاگرام خود را بدهید. برای انجام این کار٬ روی دکمه Authorize تپ کنید.
 

ترفند ارسال مجدد پست‌ها در اینستاگرام +آموزش

 
۳- حال باید به دنبال پستی که مایل به ارسال مجدد آن هستید، بگردید.
 
به توضیح تب‌های اپلیکیشن در قسمت پایین رابط کاربری می‌پردازیم:
 
تب اول: در این قسمت٬ نام اکانت اینستاگرام خود را مشاهده می‌کنید که با انتخاب آن، وارد فید تصاویر خود می‌شوید. برای فیلتر نمودن مطالب، می‌توانید از گزینه‌های Feed ،Media ،Likes و یا Favorites که در زیر عکس اکانت شما مشخص است، استفاده کنید.
 
تب Trending: در این قسمت، می‌توانید پست‌های معروف را مشاهده کنید. برای مشاهده پست‌های مجدد ارسال شده و یا پست‌های معروف، به ترتیب گزینه‌های Repost یا Trending را انتخاب کنید.
 
تب Search: در این قسمت می‌توانید بر اساس نام اشخاص یا هشتگ‌ها، به جستجوی تصاویر دلخواه خود بپردازید.
 
۴- بعد از پیدا کردن پستی که مایل به ارسال مجدد آن هستید، آن را انتخاب کرده و روی Repost تپ کنید.
 

ترفند ارسال مجدد پست‌ها در اینستاگرام +آموزش

 
۵- حال نوبت به تنظیمات محل قرارگیری نام فردی که مایل به ارسال مجدد پست ایشان هستید، رسیده است. در قسمت پایین این پنجره، گزینه‌های متعددی برای محل قرارگیری قسمت کپی رایت پست روی تصویر به چشم می‌خورد که می‌توانید بر اساس سلیقه، آن را تنظیم کنید. بعد از انتخاب Repost، در نهایت کپشن (توضیح) تصویر که توسط شخص ارسال کننده در زیر پست درج شده است نیز در حافظه دستگاه ذخیره می‌شود و در صورت تمایل، می‌توانید از آن استفاده کنید. در این مرحله، تصویر نهایی شده در پوشه Camera roll آیفون شما ذخیره می‌شود. در انتها Open Instagram را انتخاب کنید تا به ادامه کار بپردازیم.
 

ترفند ارسال مجدد پست‌ها در اینستاگرام +آموزش

 
۶- حال وارد اینستاگرام شده‌ایم! وارد قسمت ارسال پست جدید شوید و گزینه Library را انتخاب کنید. عکس تازه ادیت و ساخته شده را انتخاب کنید و اگر مایل هستید، حالت زوم آن را به دلخواه تنظیم کرده و گزینه Next را انتخاب کنید. در پنجره بعد٬ در صورت تمایل می‌توانید فیلتری برای تصویر نیز در نظر بگیرید. بعد از تنظیم٬ مجددا روی Next تپ کنید. در مرحله آخر می‌توانید توضیح مورد نظر خود را بنویسید یا با Paste کردن، متن قرار گرفته در پست اصلی را در این قسمت وارد کنید.
 

ترفند ارسال مجدد پست‌ها در اینستاگرام +آموزش

 
در نهایت با زدن Share ، پست روی صفحه شما ارسال می‌شود. حال شما می‌توانید عکس قرار گرفته در پوشه Camera roll آیفون خود را حذف نمایید.
 

ترفند ارسال مجدد پست‌ها در اینستاگرام +آموزش

 
نکته : پست مجدد ارسال شده، فاقد لایک‌ها و کامنت‌های شخص اصلی است.
 
منبع: مشرق نیوز

 

خرید فالور برای صفحه شخصی اینستاگرام

خرید لایک برای صفحه شخصی اینستاگرام

خرید و فروش صفحه شخصی اینستاگرام

مشاهده بقیه مطالب

Rate this post

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.