اهمیت ویدئو در آینده بازاریابی

اهمیت ویدئو در آینده بازاریابی

پیدا کردن یک ارتباط عمیق تر با ویدئو

دیجیتال برای بازاریابان چه معنایی دارد. آیا تنها راهی دیگر برای بالا بردن شدت پیام رسانی است؟ آیا راهی برای رساندن تعداد پیغام های بیشتر به کاربران و با سرعت بیشتر است؟ متاسفانه برای بسیاری از بازاریابان، پاسخ به این سوالها “آری” است. و زمانی که بازاریابان دیجیتال را تنها به عنوان روشی برای بالا بردن و گسترش پیام رسانی می بینند، بزرگترین منفعتی که برایشان فراهم می کند را از دست می دهد – و آن همان درگیر شدن مخاطب است.

در گذشته بازاریابی، درگیر شدن و ایجاد مشغله ذهنی بطور مستقیم برای مخاطب تقریبا غیر ممکن بود. شما اعلانات چاپی و توزیع مجلات و شبکه های تلویزیونی را در اختیار داشتید که همگی کانالهای ارتباطی یک طرفه بودند. مطمئنا بازاریابان می توانستند گروه های کانونی تشکیل دهند یا رویدادهایی را در این رابطه برگزار کنند اما باز هم نمی توانستند بصورت یک – به – یک با افراد مختلف ارتباط نزدیک برقرار کنند.

می توان گفت که دنیای دیجیتال اینگونه در حال ایجاد تغییر اساسی در بازاریابی است – از طریق قدرتمند ساختن بازاریابان با فن آوری هایی که ارتباطلات در لحظه و دو طرفه را امکان پذیر می سازد. و در حالی که بازاریابان در حال صرف زمان بیشتر برای ارتباط دوطرفه با مردم بجای سخنرانی تنها و بصورت یکطرفه هستند، در حال بروز دادن این حقیقت هستند که مخاطبان آنها توجه بسیار کمی را برای آنها صرف آنها می کنند. کارهای بسیاری وجود دارد که باید در ارتباط با این مصرف کنندگان همیشه آنلاین انجام داد، مصرف کنندگانی که زمان، توجه و … کمی برای بازاریابان دارند. و در این هیاهوی دنیای دیجیتال، بازارایابان باید کاری فراتر انجام دهند تا بتوانند صدای خود را به مقصد برسانند، بتوانند جلب توجه کنند. بنابراین پیوسته در حال جستجو برای راه حلی اساسی هستند.

وارد دنیای داستان گویی شوید

از آنجاییکه بازاریابان به این نتیجه رسیده اند که دنیای دیجیتال آنها را قادر به شکل دادن ارتباطات می کند، مهاجرتی بسیار آرام و آهسته از انتشار محتوا درباره آنها، شرکت و محصولشان به سمت داستان پردازی درباره خود مشتری را آغاز کرده اند. داستانهایی که دارای شخصیت بوده و یک قوس روایی رو دنبال می کند. داستانهایی که یک پاسخ احساسی را منجر می شوند. چرا که شکل گیری یک رابطه تماما بر پایه یک احساس می باشد.

اما، مجداد باید گفت، که توجه در این زمینه یک چالش است. مخاطبین در حال پرواز کردن بر روی یک روشنایی گرم تابستانی هستند. و در این رابطه بازاریابان به چیزی فراتر نیاز دارند، چیزی که در این شرایط جذابیت داشته باشد.

  •   ما بر روی صورت متمرکز می شویم.

به هر حال دکتر وینشک قدری علمی تر به این موضوع می پردازد. بر اساس گفته وی در مغز قسمت دوکی شکلی وجود دارد بنام فوزیفورم فیشال که باعث می شود تا ما به چهره افراد دقت داشته باشیم. این قابلیت در حقیقت باعث می شود که ما از چهره انسان به عنوان مرکز اصلی برای شناخت، کسب اطلاع و باور استفاده کنیم.

 

منبع : سایت

خرید فالور برای صفحه شخصی اینستاگرام

خرید لایک برای صفحه شخصی اینستاگرام

خرید و فروش صفحه شخصی اینستاگرام

مشاهده بقیه مطالب

Rate this post

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.