ایده کسب و کار برای زنان (۲)

ایده کسب و کار برای زنان (۲)

مشاوره ی فناوری اطلاعات ((IT

مشاوره ی فناوری اطلاعات منحصرا” به کارکردن در شرکت های فناوری اطلاعات نمی باشد.هر کسی در هر مرحله ای نیاز به کمک های فناوری اطلاعات دارد.اما هر کسی این بودجه را ندارد که بتواند یک شرکت بزرگ اجاره کند.

اگر شما یک پس زمینه ی فناوری دارید و می توانید به افراد در زمینه راه اندازی شبکه ، عیب یابی و انجام کارهای دیگر کمک کنید شما می توانید به عنوان یک زن مشاور در زمینه ی فناوری اطلاعات از خانه کارتات را شروع کنید و حتی یک تعدادی کارمند استخدام کنید تا مشتریانتان افزایش یابد.

مشاوره همچنین شامل کمک به صاحبان کسب وکار در اتخاد نرم افزار و سخت افزار برای سازمانشان باشد.این یک فرصت عالی برای کسانی که عاشق محصولات تکنولوژی و دیدن آن ها در عمل هستند.

یک برنامه ی کاربردی (اپلیکیشن ) ایجاد کنید.

بر اساس مطالعات اخیر توسط اتحادیه توسعه دهندگان برنامه های کاربردی تنها ۶ درصد از توسه دهندگان نرم افزار زن هستند. یک استارت آپ ایجاد اپلیکیشن یا برنامه های کاربردی را ایجاد کنید .شما هم می توانید برنامه های کاربردی برای دیگران ایجاد کنید و صاحب کسب وکار شوید.

اگر شما یک ایده ی عالی برای ایجاد یک برنامه ی کاربردی دارید می توانید افرادی را استخدام کنید تا آن برنامه را برای شما بسازند.آیا شما هیچ پس زمینه ی تکنولوژی ندارید؟ دوره های توسعه ی نرم افزار چه آنلاین و چه آفلاین در دسترس هستند اما شما می توانید از طریق منابع ارایه شده توسط گوگل ، اپل و پلت فرم های دیگر ایجاد برنامه های کاربردی را یاد بگیرید.

متخصص رنگ

مطالعات بسیاری نشان می دهد رنگ تقریبا ” در هر زمینه ای بر مغز انسان تاثیر می گذارد از تصمیمات مصرف کننده تا تغییر خلق و خوی و در نهایت ایجاد اعتماد تاثیر گذار است. اگر شما روانشناسی رنگ ها را می دانید و چشمان تیزی برای دیدن رنگ ها دارید این کار را به شما توصیه می کنیم.طبق مطالعات اخیر نحوه ی دیدن رنگ ها از دیدگاه زن ها و مردها متفاوت است.شما می توانید انواع مشتریان داشته باشید مثل کسب وکارهایی با نیازهای نام تجاری ، معماران و تزیینات طراح داخل و حتی بیمارستان ها و درمانگاه ها برای کمک به درمان بیماران .

 منبع :  وبلاگ کارخانه تبدیل فکر به ثروت

خرید فالور برای صفحه شخصی اینستاگرام

خرید لایک برای صفحه شخصی اینستاگرام

خرید و فروش صفحه شخصی اینستاگرام

مشاهده بقیه مطالب

Rate this post

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.