۶ گام برای ایجاد یک فروشگاه تجارت الکترونیک

۶ گام برای ایجاد یک فروشگاه تجارت الکترونیک

یک پلت فرمی با توجه به نیازتان پیدا کنید.

پلت فرم ها بستری را فراهم می کنند که یک برنامه ی کاربردی بتواند اجرا شود . این بستر هم شامل ملزومات سخت افزاری مانند نوع سیستم و CPU و هم شامل ملزومات نرم افزاری مانند سیستم عامل است، به طور مثال برنامه های کاربردی و بازی هایی که همه روزه با آنها سر و کار داریم بدون وجود دستگاه هایی مانند کامپیوترهای شخصی (PC)، تلفن های همراه، لپ تاپ ها، کنسول های بازی و… عملا قابل استفاده نیستند (سخت افزار)

و از طرفی هر برنامه ای در یک سیستم عامل خاص (و یا حتی تحت نسخه خاص) قابل اجرا است (نرم افزار) که در مجموع به آنها پلتفرم می گوییم، مانند پلتفرم ویندوز xp 64 bit، پلتفرم ویندوز ۸، پلتفرم ویندوز موبایل، پلتفرم لینوکس، پلتفرم آندروید، پلتفرم جاوا، پلتفرم PCو…این پلت فرم ها باید از یک تیم پشتبانی خوبی برخوردار باشند تا بتوانند در هنگام نیاز مشتریان پاسخ گوی آن ها باشند و در زمان آن ها صرفه جویی کنند.

منابع قابل اعتمادی از اطلاعات را نگه داری کنید.

در حالی که در حال اجرای کسب وکارتان هستید ممکن است به عنوان صاحب و مالک فروشگاه با چالش های پیش بینی نشده ای روبرو شوید.این مهم است وقتی که شما با چالشی روبرو شوید یک پایگاه دانشی پر از اطلاعات مفید داشته باشید که با کمک آن بتوانید بر مشکلات غلبه کنید و پیروز شوید.

رسیدن به رویاهایتان امکان پذیر است.

رویاهایتان را از طریق طراحی فروشگاهتان عملی کنید.امروزه فناوری به ندرت می تواند طراحی را محدود کند . در هنگام انتخاب قالب برای فروشگاهتان می توانید آزادانه عمل کنید ولی حتما” به این نکته توجه کنید که با محصول تان منطبق باشد.

استراتژی برای تولید ترافیک وب سایت تان داشته باشید.

وقتی کسب وکار خود را آغاز نمودید و فروشگاهتان را ایجاد کردید شما باید برای جذب مشتری هم فکری کنید البته این کار به کمک بازاریابی درست و اصولی امکان پذیر است. امید است با بازاریابی درست و ارایه محصولات با کیفیت فروشگاهتان و همچنین با تیم پشتیبانی خوب شاهد بازدیدکنندگان زیاد و ترافیک سنگین وب سایتتان باشید.

فروشگاه تان را تجزیه و تحلیل و بهینه سازی کنید.

امروزه با ورود اینترنت و همه گیر شدن آن ها و روی آوردن مردم به سمت کسب وکارهای اینترنتی و داشتن یک وب سایت برای خودشان برای به فروش تخصص شان

افرادی هستند که در زمینه ی سئو و بهینه سازی سایت تخصص دارند آن ها می توانند با بهینه کردن سایتتان کاری کنند که شما در صفحات اول گوگل قرار بگیرید.البته ابزارهای بهینه سازی در اینترنت برای این کار وجود دارد و شما می توانید از آن ها استفاده کنید . توصیه می کنیم در زمینه ی بهینه سازی حتما” مطالعه ای داشته باشید.

برگرفته از وبلاگ کارخانه تبدیل فکر به ثروت

خرید فالور برای صفحه شخصی اینستاگرام

خرید لایک برای صفحه شخصی اینستاگرام

خرید و فروش صفحه شخصی اینستاگرام

مشاهده بقیه مطالب

منتظر بقیه مطالب در سایت باشید

Rate this post

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.