چندین راه برای جذب میلیون ها نفر

چندین راه برای جذب میلیون ها نفر

تصور کنید، شما به میلیون ها نفر دسترسی دارید. این کار بسیار آسان خواهد بود اگر بدانید که چه باید بکنید. حقیقت ماجرا، همان تاثیرگذاران توقف ناپذیری هستند که مدام در حال برندسازی و ترقی می باشند. آنها دائم در حال بازاریابی هستند و از هرگونه جزئیاتی در کسب و کار خود استفاده می کنند تا به کسانی که بیشتر از همه به آنها نیاز دارند، ارزشی را اضافه کنند. اگر شما می خواهید به میلیون ها نفر دسترسی داشته باشید و آنها را جذب کسب و کار خود بکنید، باید یک محتوای توقف ناپذیر را ایجاد کنید و مدام در حال ترقی باشید. شما باید یک میل قوی به این کار داشته باشید. شما همچنین باید به این فکر کنید که چگونه می توانید سابقه خود را گسترش دهید. همین الان از خود بپرسید: مردم چه فکری می کنند وقتی به من فکر می کنند؟ معمولا، بیشتر افراد با جواب هایی ساده روبه رو می شوند: باهوش، بامزه، خوش صحبت، خوش تیپ، بانظم و بسیاری دیگر. اما خوب این ویژگی ها چگونه می توانند به شما کمک کنند تا به تعداد زیادی از مردم دسترسی داشته باشید؟

در واقع هیچ یک از آنها به تنهایی نمی تواند تاثیرگذاری شما را بیشتر کند مگر اینکه همه آنها را در کنار هم قرار دهید. این کیفیت ها باید در برند شما ادغام شوند و به مردم، من واقعی شما را نشان دهند. شخصیت شما باید برآیند کار شما باشد، و به مردم اجازه دهد که بگویند: من می توانم با چنین شخصی برقراری ارتباط کنم. این همان کلید دستیابی شما به میلیون ها نفر است. داستان شما هیچگاه با هیچ کسی به طور اتوماتیک برقراری ارتباط نمی کند، مگر اینکه آن را به روشی پرورش دهید که دارای جذبه باشد و نهایت خواهید توانست تا میلیون ها نفر را جذب کنید. در اینجا به ۵ راه برای این کار اشاره می کنیم:

ایجاد ارتباط کنید

زمانی که مردم در مورد شما فکر می کنند، اولین چیزی که به ذهنشان می رسد چیست؟ دوست دارید که به خاطر چه چیزی شناخته شده باشید؟ دونالد ترامپ شاهکاری در این زمینه است. صرفنظر از جایگاه سیاسی و اجتماعی این شخص، باید بدانید که این فرد دست به ایجاد معاشرت و ارتباطات بسیاری در ذهن بسیاری از مردم زد و همین او را تبدیل به معروف ترین میلیاردر جهان کرد. بسیاری او را به خاطر برنامه تلویزیونی اش، The Apprentice، می شناسند، برخی تی شرت ها و کراوات های او را می خرند. بسیاری او را به عنوان رئیس جمهور آینده می دانند. برخی او را به عنوان صاحب کازینوی Trump Towers و یا کلاس های گلف به یاد می آورند. مردم او را به عنوان یک میلیاردر می شناسند. بسیاری از درام و جدالی که او با خود آورد لذت می برند. برخی نیز ممکن است او را پدربزرگ بنامند. خوب دیگر با خود شما است که چه چیزی دستگیرتان شود.

ایجاد تاثیر و ارتباط در ذهن دیگران، اساسا باعث افزایش تاثیرگذاری شما می شود. از خود بپرسید: برای چه چیزی دوست دارم که شناخته بشوم؟ به محض اینکه جواب را پیدا کردید، برند خود را بسازید و این تصویر را در هرکاری که می کنید و هرچیزی که می سازید، نشان بدهید. به زودی، مردم بطور اتوماتیک همان ارتباطات را باشما برقرار خواهند کرد، که همگی تاثیرگذاری شما را بیشینه می کنند.

تبدیل به یک متخصص شوید

هرکسی به دنبال حقیقت است و به دنبال جواب ها در زندگی شخصی و حرفه ای خود می گردد. زمانی که متخصصی را پیدا می کند که به دنبالش می گردد، به او وفادار می شود. زمانی که توانستید کسانی را با خود همراه کنید، بازخوردها را برای بهبود برند خود با انجام درست ترین تنظیمات، دریافت کنید. راه بروید و حرف بزنید و مثل متخصصی که دوست دارید بشوید، رفتار کنید. دست به تولید محتواهایی بزنید که هرگز کسی ندیده است. مقاله هایی بنویسید که ایده های جدیدی را در صنعت شما به نمایش بگذارد. فیلم هایی را ضبط کنید که توجه شنوندگان شما را جلب کند. برای گروه های مختلفی از مردم سخنرانی کنید. یک کتاب بنویسید، مردم دوست دارند ببینند که شما چه حرفی دارید، پس آن را به آنها بگویید. 

متخصص شدن دیگر مثل گذشته به زمان زیادی نیاز ندارد. امروز، هرکسی می تواند ۱۰ کتاب از بهترین کتاب های مرتبط با رشته اش را بخواند، با افراد بسیاری گفتگو کند و از یک عنوان مناسب برای نشان دادن برندش استفاده کند. اگرچه که شما به زودی می توانید تبدیل به یک متخصص شوید، اما باید سالها دست به تولید محتواهای بسیار عالی بزنید اگر می خواهید میلیون ها نفر را جذب خود بکنید. به طور خلاصه بگوییم که متخصصان به سوالاتی جواب می دهند که حتی شما تابحال در مورد آنها فکر هم نکرده بودید.

ادامه در پست بعد…

منبع: http://www.entrepreneur.com/article/254885

Rate this post

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.