نمایش تعداد دفعات پخش ویدیو به‌ اینستاگرام افزوده می‌شود

نمایش تعداد دفعات پخش ویدیو به‌ اینستاگرام افزوده می‌شود

نمایش تعداد دفعات پخش ویدیو به‌ اینستاگرام افزوده می‌شود

اینستاگرام نام سرویس به‌اشتراک گذاری تصاویر است که این سرویس در نظر دارد در طول هفته‌های آینده تعداد دفعات پخش هر ویدیو را در اختیار کاربران قرار دهد.

 کاربران اینستاگرام از هم‌اکنون با بروزرسانی به نسخه جدید می‌توانند در همان اپلیکیشن اینستاگرام چندین حساب داشته باشند و هر کدام را به دلخواه مدیریت کنند. اگر می‌خواهید حسابی برای کسب و کار خود، یک حساب شخصی و یک حساب خانوادگی داشته باشید، حالا اینستاگرام به صورت رسمی این امکان را فراهم کرده است.

فرآیند اضافه کردن حساب جدید به برنامه بسیار ساده است و شما تنها نیاز دارید تا به منوی تنظیمات بروید و پس از آن با تپ کردن بر روی نام پروفایل خود، بین حساب‌های مختلف جا به جا شوید.

 

اینستاگرام چندی پیش قابلیت چندکاربره را به‌سرویس خود اضافه کرد و حال این شبکه اجتماعی تصمیم دارد در طول هفته‌های آینده قابلیت جدیدی را ارایه دهد که با کمک آن کاربران می‌توانند به‌تعداد دفعات نمایش ویدیو‌ها در اینستاگرام پی ببرند. این تعداد نیز زیر ویدیو در کنار تعداد لایک‌هایی که ویدیو دریافت کرده، نمایش داده خواهد شد و کاربران با استفاده از این قابلیت می‌توانند در کنار پی بردن به‌تعداد لایک‌های ویدیو، از میزان محبوبیت آن از طریق تعداد نمایشش مطلع شوند.

اینستاگرام

اینستاگرام در وبلاگ رسمی خود اعلام کرده که امسال بخش ویدیو در این سرویس تغییرات بیشتری را به‌خود خواهد دید و افزودن قابلیت مشاهده میزان دفعات نمایش ویدیو اولین تغییری است که امسال در بخش ویدیو‌های اینستاگرام شاهد آن خواهیم بود.

اینستاگرام

با استفاده از این ویژگی تشخیص میزان محبوبیت ویدیو‌ها در کنار تعداد لایک‌هایشان ساده‌تر خواهد بود و در حقیقت دو معیار برای سنجش محبوبیت ویدیو‌ها وجود خواهد داشت که هر کدام نیز برای اندازه‌گیری موارد مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند. انتظار می‌رود که در طول هفته‌های آینده شاهد حضور این ویژگی در اینستاگرام باشیم. در تصاویر بالا می‌توانید به‌ظاهر این قابلیت در اینستاگرام پی‌ببرید. نظر شما در خصوص این ویژگی چیست؟

منبع : زومیت

خرید فالور برای صفحـ ـه شخصی اینستاگرام

خرید لایک برای صفحه شخصی اینستاگرام

خرید و فروش صفحه شخصـ ـی اینستاگرام

مشاهده بقیه مطالب

Rate this post

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.