ناپدید شدن گزینه خروج

ناپدید شدن گزینه خروج (Logout)؛ مشکل جدید و عجیب کاربران اینستاگرام

 

در میان تغییرات اساسی که در اینستاگرام در حال وقوع است ظاهراً برخی کاربران با مشکل عجیبی روبرو شده‌اند. ظاهراً پس از آپدیت به آخرین نسخه دیگر گزینه خروج یا Logout برای خروج از اکانت از تنظیمات اینستاگرام ناپدید شده است!

 

همان‌طور که برخی از کاربران فارنت نیز در نظرات خود به این موضوع اشاره کرده‌اند به نظر می‌رسد نسخه جدید اینستاگرام در برخی موارد گزینه Logout را از تنظیمات حذف کرده است! این مشکل مختص کاربران ایرانی نیست و سروصدای کاربران سراسر دنیا را بلند کرده است تا جایی که پست‌هایی با هش‌تگ #instagramlogout را می‌توانید در توییتر مشاهده کنید.

اینستاگرام بهمن‌ماه سال گذشته قابلیتی جهت استفاده همزمان از چند اکانت به اپلیکیشن خود اضافه کرد که کاربران می‌توانستند بدون Logout کردن با استفاده از گزینه‌ای به نام Add account اکانت‌های دیگر خود را اضافه کرده و به راحتی بین آن‌ها جابجا شوند.

آموزش این ویژگی :

این قابلیت جدید تقریبا همان خصوصیات و تنظیماتی را دارد که هنگام تجربه نسخه آزمایشی و اولیه آن در آذرماه شاهد بوده‌ایم. با اضافه شدن این قابلیت می‌توانید از بخش تنظیمات که با زدن دکمه منو کناری (سه نقطه بالا سمت راست) در صفحه پروفایل و پیمایش به انتهای صفحه به دکمه Add Account ّ رسید که با زدن آن دوباره به صفحه لاگین هدایت می‌شوید که می‌توانید اکانت بعدی خود را وارد کنید.

پس از وارد کردن اکانت جدید تغییر دیدی به صفحه اصلی اینستاگرام شما اضافه می‌شود که شامل اضافه شدن تصویر پروفایل شما به دکمه سمت راست و پائین صفحه است که کمک می‌کند بدون مراجعه به صفحه پروفایل متوجه شوید که در کدام پروفایل خود هستید.

 ظاهراً کاربرانی که گزینه Logout برای آن‌ها حذف شده دیگر قابلیت افزودن اکانت را نیز ندارند!

instagram-logout

این مشکل فعلاً گریبانگیر نسخه‌های ۷.۱۹ و همچنین ۷.۲۰ اینستاگرام است و اگر تاکنون به این نسخه‌ها آپدیت نکرده‌اید و از ویژگی‌های مذکور نیز استفاده می‌کنید پیشنهاد می‌کنیم تا روشن شدن ماجرا دست نگه‌دارید.

منبع : فارنت

خرید فالور برای صفحـه شخصی اینستاگرام

خرید لایک برای صفحه شخصی اینستاگرام

خرید و فروش صفحه شخصـی اینستاگرام

مشاهده بقیه مطالب

Rate this post

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.