معرفی بهترین برنامه های پرکاربرد و حرفه ای اینستاگرام (۱)

معرفی بهترین برنامه های پرکاربرد و حرفه ای اینستاگرام (۱)

اینستاگرام (instagram)، شبکه ی اجتماعی محبوبیست که بعد از انتشار در سال ۲۰۱۲ توانست جایگاه خوبی در میان کاربران از جمله کاربران ایرانی پیدا کند . در بدو انتشار این اپلیکیشن، امکانات صرفا به آپلود عکس محدود میشد. اما با گذر زمان قابلیت های دیگری از جمله افزودن فیلم و.. نیز به آن اضافه شد. ما قبلا روش های استفاده از اینستاگرام در کامپیوترمعرفی کردیم اما اینبار تصمیم داریم اپلیکیشن های (apps) جانبی اینستاگرام در زمینه های گوناگون که باعث آسان و حرفه ای تر شدن فعالیت شما در اینستاگرام میشوند را معرفی و بررسی کنیم.

اپ های برتر و جانبی برای استفاده ی حرفه ای تر از اینستاگرام

(Best Instagram Professional Apps)

مجموعه ی نرم افزار هایی (اپ) جانبی که در این پست انزل وب می خوانید، مجموعا برای مدیریت،ویرایش و ذخیره ی ساده تر محتوای چند رسانه ای شما (فیلم یا عکس) کاربردی خواهند بود.

آپلود و قرار دادن تصاویر مختلف در کنار یکدیگر به صورت همزمان در اینستاگرام

با استفاده از اپلیکیشن  Layout by Instagram می توانید عکس ها را برای آپلود مستقیم در اینستاگرام ویرایش کنید.چند عکس را می توانید در قاب هایی که توسط خود اپلیکیشن پیشنهاد میشود کنار هم بگذارید و به عنوان یک عکس در صفحه ی خود قرار دهید.

replace ، flip و همچنین کراپ کردن عکس ها (photo) را می توانید بدون افت کیفیتی انجام دهید. در نهایت به راحتی حین آپلود به عکس ها تگ دلخواه خود را اضافه کنید.

اپلیکیشن های برتر برای استفاده ی ساده تر از اینستاگرام

اپلیکیشن های برتر برای استفاده ی ساده تر از اینستاگرام

ضبط حرفه ای ویدیو در اینستاگرام

Hyprlapse اپلیکیشن دیگری است که از سمت Instagram معرفی شده است و برای دستگاه های iOS و مختص کاربران آیفونو آیپد می باشد.با استفاده از این اپلیکیشن می توان فیلم ها را به صورت کوتاه و حداکثر تا ۱۵ ثانیه، آپلود کرد.دقت داشته باشید که این اپلیکیشن برای ثبت ویدیویی لحظه ها و با تضمین کیفیت بالاتر منتشر شده است.به ویدیو هایی که با این app ضبط میشود، Time lapseیا گذر زمان گویند.چرا که مجموعه ای از عکس هاییست که به دلیل پخش همزمان؛ یک ویدیو را ایجاد می کنند.

از نظر سرعت در ضبط و ثبت و همچنین حفظ کیفیت رنگ ها و شکل ها، این اپلیکیشن برای کاربران حرفه ای کاربردی تر است

منبع‌: انزل وب

خرید فالور برای صفحـه شخصی اینستاگرام

خرید لایک برای صفحه شخصی اینستاگرام

خرید و فروش صفحه شخصـی اینستاگرام

مشاهده بقیه مطالب

 

Rate this post

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.