لود نشدن اینستاگرام

لود نشدن اینستاگرام

 

اینستاگرام یکی از محبوب‌ ترین اپلیکیشنهای فعلی موجود و مرتبط با شبکه های اجتماعیست، متاسفانه گاهی در این برنامه باگ هایی دیده می‌ شود.

لازم دانستیم که در مقاله ای به آموزش رفع مشکل بازنشدن اینستاگرام و Crash شدن آن بپردازیم. اگر در رابطه با هر یک از بخشهای شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتر داشتید،  از طریق شماره‌ های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس و از آنها راهنمایی دقیق‌ تر بخواهید.

مشکل عدم اتصال به اکانت

یکی از رایجترین مشکلاتی که اکثر کاربران پس از sign out و دوباره sign in شدن به اینستاگرام دارند، مشکل عدم اتصال به اکانتشان میباشد. بسیاری از افراد پس از اینکه برنامه اینستاگرام را از گوشی خود حذف میکنند یا از اکانت خود لاگ اوت میکنند، برای دوباره وصل شدن به اکانت خود به مشکل بر میخورند. مشکل رایجی که بین این افراد وجود دارد، معمولا عدم دقت در نحوه وارد کردن اطلاعات، در مکان صحیح میباشد. حتما قبل از لاگین کردن به اکانت خود، از وارد کردن صحیح اطلاعات خود اطمینان حاصل کنید. اما اگر با  بازهم نتوانستید به اکانت خود متصل شوید، بهترین پیشنهاد، اتصال به اکانت از طریق ایمیل میباشد.

برنامه اینستاگرام را حذف و دوباره جدید ترین نسخه آن را نصب کنید

راه حل دوم مربوط به حذف و نصب دوباره جدید ترین نسخه برنامه اینستاگرام بر روی دستگاه می‌ شود. توصیه می‌ کنیم که حتما برای نصب جدید ترین نسخه اینستاگرام از گوگل پلی استور (Google Play Store) استفاده کنید. در بسیاری از شرایط دیده شده که انجام این کار منجر به رفع مشکل بازنشدن اینستاگرام و Crash شدن آن یا حتی کند شدن عملکرد اپلیکیشن می‌ شود.

از کامپیوتر استفاده کنید!

راه حل آخری که توصیه می‌ کنیم برای مقابله با مشکل بازنشدن اینستاگرام در اندروید و کرشهای آن به کار ببرید، مربوط به استفاده از اینستا در کامپیوتر می‌ شود. برای مثال می‌ توانید شبیه ساز بلو استکس را بر روی کامپیوتر یا لپ تاپ خود نصب و سپس اپلیکیشن اینستاگرام را بدون هیچ مشکل و کاملا مشابه با اندروید بر روی کامپیوتر اجرا کنید.

۴.۲/۵ - (۵ امتیاز)

مطالب مرتبط

3 نظر

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.