ترفند های ویژه گوگل +

ترفند های ویژه گوگل +

۱. «گوگل‎‌پلاس» به شما امکان قالب‌بندی متن‌ها را می‌دهد. برای توپُر (Bold) کردن نوشته کافی است علامت «*» را در دو طرف متن قرار دهید. همچنین می‌توانید برای مورب (Italic) نمودن متن از کاراکتر «_» در دو طرف متن استفاده کنید. جهت خط کشیدن روی از قسمتی از متن نیز می‌توانید کاراکتر «-» را در دو طرف متن قرار دهید.

 

۲. برای به اشتراک‌گذاری ویدئو، تصویر و لینک موجود در یکی از صفحات وب، می‌توانید ویدئو، تصویر و لینک مورد نظر را توسط ماوس کشیده و در جعبه به‎‌اشتراک‎‌گذاری مطالب در صفحه Stream «گوگل‎‌پلاس» رها کنید.

 

۳. قابلیت حلقه (Circle) در «گوگل‎‌پلاس» کاملاً مشابه قابلیت دنبال کردن (Following) در «توئیتر» است. به‎‌روزرسانی‎‌های شما تنها برای افرادی ارسال خواهد شد که شما در حلقه خود داشته باشند (یا شما را دنبال کنند).

 

۴. شما می‎‌توانید اشخاص موجود در حلقه‎‌های خود را در ارسال‎‌هایتان برچسب (Tag) بزنید. برای این کار کافی است به هنگام نگارش یک ارسال جدید، ابتدا یک کاراکتر «+» یا «@» وارد کنید، سپس نام شخص را پس از آن تایپ کنید.

 

۵. با توجه به اینکه در حال حاضر امکانی همانند پیغام خصوصی در «گوگل‎‌پلاس» وجود ندارد، شما می‎‌توانید در صفحه Stream متن مورد نظر خود را وارد کنید، سپس آن متن را طوری تنظیم کنید که فقط برای شخص مورد نظر به اشتراک گذاشته شود. برای این کار کافی است پس از نگارش متن، بر روی Add more people کلیک کنید و نام فرد را تایپ کنید. اگر حلقه دیگری برای اشتراک وجود دارد با استفاده از دکمه ضربدر می‎‌توانید آن را حذف کنید.

 

۶. شما می‎‌توانید قابلیت ثبت نظر و همچنین به‎‌اشتراک‎‌گذاری‎‌ مجدد را برای مطالب ارسالی خود در «گوگل‎‌پلاس» غیرفعال کنید. برای این کار پس از انتشار مطلب، بر روی فلش کوچک موجود در سمت راست بالای هر پست کلیک کنید و گزینه Disable comments برای غیرفعال کردن نظرات و گزینه Disable reshare را برای غیرفعال کردن به‎‌اشتراک‎‌گذاری مجدد مطلب، انتخاب کنید.

 

۷. برای دست‎‌یابی به لینک مستقیم هر مطلب، کافی است بر روی تاریخ و ساعت ارسال آن کلیک کنید.

 

۸. دکمه «۱+» در «گوگل‎‌پلاس» عملکردی کاملاً مشابه با «Like» در «فیس‎‌بوک» دارد. کلیک مجدد بر روی این دکمه، باعث حذف «۱+» شما از آن مطلب خواهد شد.

 

۹. کلیک کردن بر روی دکمه «۱+» در زیر مطالب افراد در «گوگل‎‌پلاس» موجب قرار گرفتن این مطالب در بخش «۱+’s» نمایه (Profile) شما نخواهد شد. تنها کلیک کردن بر روی این دکمه در صفحات وب، موجب قرارگیری لینک آن‎‌ها در این بخش می‎‌گردد.

 

۱۰. کلیدهای میان‎‌بر موجود در «گوگل‎‌پلاس» بدین شرح می‎‌باشند:
• کلید Space = پایین بردن صفحه Stream
• کلید J = پایین رفتن به اندازه یک مطلب در صفحه Stream
• کلید K = بالا رفتن به اندازه یک مطلب در صفحه Stream
• کلید Enter = ثبت نظر برای یک مطلب که توسط دو کلید بالا انتخاب شده است

خرید فالور برای صفحـه شخصی اینستاگرام

خرید لایک برای صفحه شخصی اینستاگرام

خرید و فروش صفحه شخصـی اینستاگرام

مشاهده بقیه مطالب

منبع :بیتوته

Rate this post

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.