ترفندهای پول درآوردن از طریق اینستاگرام (۲)

ترفندهای پول درآوردن از طریق اینستاگرام (۲)

فروش محصول

آیا محصول دیجیتال یا فیزیکی می فروشید؟ در اینجا برای فروش بیشتر آنها در اینستاگرام راهکارهایی برای شما داریم.

 

۶. در اینستاگرام پیش فروش راه بیندازید: با عکس یا ویدئو، تیزر تبلیغاتی از محصول خود تهیه کنید و در اینستاگرام به اشتراک بگذارید. با این ترفند، مشتری را وسوسه می کنید تا بداند چه محصولی را قرار است معرفی کنید. برای اینکه کمی هم غلو کرده و کنجکاوی کاربر را بیشتر غلغلک داده باشید، برای محصول خود هشتگ نیز تعریف کنید.

 

۷. برای محصول خود ویدئوی تبلیغاتی ۱۵ ثانیه ای بسازید. این را در نظر داشته باشید که در این ۱۵ ثانیه باید بهترین ویژگی های محصول خود را معرفی کنید و URL کوتاه شده وب سایت خود را نیز اعلام کنید.

 

۸. اگر از طرف مشتری ها ویدئویی دارید که از محصولات شما سپاسگزاری می کند، برای ضمانت بیشتر کیفیت محصول خود، آن را به صورت ویدئو در اینستاگرام به اشتراک بگذارید.

 

۹. با عکس مشتری ها و کاربرانی که از محصولات شما استفاده می کنند و عکس ها را برای شما ارسال کرده اند، کلاژ بسازید و در اینستاگرام به اشتراگ بگذارید. برای آنها هشتگ نیز تعریف کنید.

 

۱۰. عکس های اینستاگرام مشتری های خود را در آلبومی در وب سایت خود به اشتراک بگذارید. البته ابتدا از آنها اجازه بگیرید. با این کار به مشتری های احتمالی نشان می دهید چه افرادی مشتری های شما هستند و این به فروش بیشتر کمک می کند.

 

راههای بازاریابی در اینستاگرام ,ترفندهای اینستاگرام

 کسب درآمد از اینستاگرام بدون سرمایه

 

ارائه خدمات

 

اینستاگرام برای بیزینس هایی که بر پایه خدمات هستند، راهکارهای بسیاری دارد، تفاوتی هم ندارد که طراح وب یا حسابدار باشید. در ادامه تعدادی از آنها را برایتان نوشته ایم که به توسعه شغل شما کمک می کنند.

 

۱۱. اینستاگرام خود را به پروفایلی برای ارائه سرویس به مشتری ها تبدیل کنید. این کار می تواند با اشتراک گذاشتن اسکرین شات هایی از طراحی های گرافیکی شما، آخرین عروسی که آن را برگزار کرده اید یا ویدئویی از خواندن نامه ای از طرف یک مشتریِ راضی باشد. فرقی نمی کند. مهم این است از حساب کاربری ایستاگرام خود به عنوان سند موفقیت استفاده کنید.

 

۱۲. مشتری های موردنظر خود را فالو کنید و همه کارهای آنها را مورد بررسی قرار دهید.

 

۱۳. برای خدمات خود تبلیغات بسازید. به طور مثال، می توانید در یک ویدئوی ۱۵ ثانیه ای مشکلی را توضیح دهید و بگویید محصول شما چگونه می تواند آن را برطرف کند.

 

۱۴. از مشتری های خود بخواهید عکسی ثبت کنند که نشان دهنده مشکل آنها در استفاده از هشتگ خاصی است. در عوض نیز به آنها اعلام کنید که برنده، به مدت ۳۰ دقیقه مشاوره رایگان از شما دریافت خواهد کرد. برنده، مشتری شما خواهد شد و محصول شما را خریداری خواهد کرد. بازنده نیز مشتاق می شود تا بیشتر در مورد شما بداند.

 

۱۵. از نامه های قدردانی مشتری ها عکس بگیرید و در اینستاگرام به اشتراک بگذارید.

 

تبلیغ و فروش کتاب (پولدار شوید )

 

اگر نویسنده کتاب یا فقط فروشنده کتاب های مختلف هستید، شاید راهکارهای زیر به شما کمک کند تا مشتری های بیشتری برای خود پیدا کنید.

 

۱۶. از بررسی ها و نظرات منتقدان که به کتاب موردنظر ۵ ستاره داده اند، عکس بگیرید و به همراه بخشی از متن کتاب، با فالوئرها به اشتراک بگذارید. این کار به شما اجازه می دهد تا از زبان دیگران از کتاب یا محصول خود تعریف کنید.

 

۱۷. از نوشته های جالب کتاب عکس بگیرید یا از نوشته های آن تصویرسازی کنید و در اینستاگرام به اشتراک بگذارید. این باعث تشویق بیشتر خواننده برای خرید کتاب می شود.

 

۱۸. سوالات تصویری از متن کتاب تهیه کنید که فقط در صورت مطالعه متن کتاب بتوان به آنها پاسخ داد. می توانید برای کمک به کاربر، صفحه ای که سوال را از آن بیرون کشیده اید، ذکر کنید تا موجب خوشحالی کاربر بشود.

 

۱۹. از فروش های ویژه و تخفیف های خود عکس بگیرید و در اینستاگرام به اشتراک بگذارید.

 

۲۰. اگر نویسنده کتاب هستید، بخشی از کتاب را خودتان بخوانید و به صورت ویدئوی ۱۵ ثانیه ای در اینستاگرام به اشتراگ بگذارید.

 

راههای بازاریابی در اینستاگرام , درآمدزایی از اینستاگرام

 

منبع : http://salam98.ir

 

خرید فالور برای صفحه شخصی اینستاگرام

خرید لایک برای صفحه شخصی اینستاگرام

خرید و فروش صفحه شخصی اینستاگرام

مشاهده بقیه مطالب

Rate this post

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.