چگونه با مشکلات خودمان ثروتمند شویم ؟

چگونه با  مشکلات خودمان ثروتمند شویم ؟

 

 در تنگنا باشد و واقعا مشکل خود را جدی، استفاده از شما را ضروری بداند.

برای مثال در موردی اخیر در رابطه با هک و مبارزه با بدافزارها، عزیزی که چند میلیون خود را از دست داده میبینند برای دفاع از خود از دادگاه، ساعتی ۱۰۰ هزارتومان را برای چند ساعت شماوره، براحتی قبول می کنند.

۲) خدمات شما را منحصربفرد بدانند.

متاسفانه با وجود نسخه های مختلف که این روزها برای هر شغل و مشکلی پیچیده می شود و عادت عجیب مردم ما، که خود را متخصص در هر زمینه ای می دانند، این دید نسبت به مشاوره یک نفر کم شده است.

تبدیل خدمت به پول

برای اینکه بشه همچین خدماتی رو به پول تبدیل کرد نیاز به پیش زمینه هایی هست.
مثلا من وقتی یک سایت اینترنتی بزرگ دارم پس میتونم در زمینه سایت و نمیدونم کار در نت و این موارد مشاوره بدم و پول خوبی بدم چون دارن به چشم میبینن که خودم تونستم.
متاسفانه خیلی از مشاورهایی که ما از بچگی باهاشون آشنا میشین خودشون سراسر مشکلن. از دبستان تا آالان که دانشگاهم بد بخت ترین شخص توی محیط ما مشاورمون بود. خب حرف اینو کی قبول میکنه ؟ هیچکس.

مشاوره گرفتن از کسی ارزش داره که بدونیم خود طرف توی کاره و موفق بوده توی کارش.
مثال الان بهنام جون فکر میکنم در زمینه آلوئه ورا اطلاعاتش فوق العادست و خوبم میتونه مشاوره بده ( به ما که خوب مشاوره داد ) ولی هیچوقت نمیتونه به عنوان کار روش حساب کنه و بخواد از مشاورش پول بگیره چون مثلا میگم من قراره باشه پول بدم به ایشون میگم آقا بهنام شما که انقدر واردی و انقدر اطلاعات داری میشه زمین و مزرعت رو نشونم بدی. خب این میشه چی. هیچی.

نتیجه : توی زمینه ای که انتظار داری مشاوره بدی و پولش رو بگیری باید انقدر توی اون زمینه معروف باشی که طرف ( مشتری ) موفقیتت توی اون زمینه رو با چشم ببینه نه فقط حرف.

 

خرید فالور برای صفحه شخصی اینستاگرام

خرید لایک برای صفحه شخصی اینستاگرام

خرید و فروش صفحه شخصی اینستاگرام

مشاهده بقیه مطالب

با بقیه مطالب سایت همراه ما باشید

بخش خبری سایت اینستاگرام من

منبع : انجمن

Rate this post

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.