ایزی دانلودر، ابزاری برای ذخیره‌ی فیلم و عکس در اینستاگرام

ایزی دانلودر، ابزاری برای ذخیره‌ی فیلم و عکس در اینستاگرام

اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی است

اینستاگرام به یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده است، اما متاسفانه خود اپ اینستاگرام امکان ذخیره کردن عکس‌ها و فیلم‌های موجود در این شبکه‌ی اجتماعی را ایجاد نکرده است. ساده‌ترین راه برای ذخیره‌ی عکسی در اینستاگرام، گرفتن اسکرین‌شات است. امّا اگر بخواهید اصل عکس یا ویدئو را ذخیره کنید، باز هم راه حل‌های ساده‌ای وجود دارد.

اپلیکیشن ذخیره عکس و فیلم های اینستاگرام

یکی از ساده‌ترین راه حل‌ها، استفاده از اپ دیگری به نام EasyDownloader است. برای استفاده از ایزی‌دانلودر نیازی به روت بودن گوشی نیست و کافی است گوشی هوشمندتان از اندروید یا نسخه‌های بالاتر استفاده کند.
ایزی‌دانلودر را می‌توانید با یک جست‌وجوی ساده در گوگل‌پلی یا بازار پیدا کنید و به رایگان روی گوشی هوشمندتان نصب کنید. بعد از نصب این ابزار، آن را باز کنید و تیک حالت Download mode را فعال کنید. در مرحله‌ی بعد، روی آیکون اینستاگرام در نوار بالایی صفحه‌ی اول این اپ، تپ کنید.

 

ذخیره فیلم‌های اینستاگرام , ترفندهای اینترنتی

 

با این کار وارد محیط اینستاگرام‌تان می‌شوید و می‌توانید مثل همیشه به اینستاگرام‌گردی بپردازید. از این به بعد هر زمان که خواستید عکس یا ویدئویی را دانلود کنید، روی آیکون سه‌نقطه در قسمت پایین عکس تپ کنید و گزینه‌ی Copy Share URL را انتخاب نمایید. با انجام این کار، عکس یا ویدئوی مورد نظرتان در گالری گوشی ذخیره خواهد شد.

 

ذخیره کردن عکس‌ها در اینستاگرام , ذخیره‌ی فیلم و عکس در اینستاگرام

آموزش کار با اپلیکیشن EasyDownloader

 

بعد از ذخیره شدن عکس مورد نظر، نوتیفیکیشنی دانلود موفقیت‌آمیز را به شما خبر می‌دهد.

 

ذخیره فیلم‌های اینستاگرام , ترفندهای اینترنتی

 

بعد از ذخیره کردن عکس و فیلم‌های مورد نظر، ایزی‌دانلودر را ببندید تا منابع سخت‌افزاری گوشی‌تان بیهوده مصرف نشود. برای آنکه ایزی‌دانلودر را غیر فعال کنید، این اپ را یک بار دیگر باز کنید و روی علامت پاور در نوار بالای صفحه‌ی اصلی تپ کنید.
این ترفند مخصوص گوشی‌های اندرویدی است و متاسفانه اپ ایزی‌‌دانلودر برای آیفون ارائه نشده است.

 

منبع:jaryaan.ir

 

خرید فالور برای صفحه شخصی اینستاگرام

خرید لایک برای صفحه شخصی اینستاگرام

خرید و فروش صفحه شخصی اینستاگرام

مشاهده بقیه مطالب

Rate this post

مطالب مرتبط

2 نظر

  1. ایمان سافت

    با سلام و احترام
    در خصوص ذخیره سازی تصاویر و ویدیوها در نرم افزار محبوب اینستاگرام نسخه آی او اس، دوستان میتونن از نرم افزار Repost for instagram که توسط XIN ZHANG طراحی و نوشته شده استفاده کنن که به راحتی با جستجوی نام برنامه در اپ استور و توجه به نام سازنده برنامه که اسمش رو خدمتتون عرض کردم، برنامه رو دانلود و با وارد کردن یوزرنیم و پسورد خودشون که از API خود اینستاگرم استفاده میکنه به راحتی مشکل عدم ذخیره سازی تصاویر و ویدیوها رو حل کنن. در پایان هم تشکر میکنم از دوست خوبمون که در جهت رشد سطح آگاهی هموطنانمون فرهنگ استفاده از این شبکه اجتماعی مجازی رو به بالاترین سطح ممکن هدایت میکنن، سپاس

    پاسخ

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.