۵ اشتباه بزرگ برای شروع کسب و کار

۵ اشتباه بزرگ برای شروع کسب و کار

سلام – خوشحالیم که میزبان نگاه سبز شما هستیم امیدواریم مثل همیشه کسب و کارتون پررونق باشه انشاالله …در این مقاله به شما آموزش میدهیم اگر در حال راه اندازی کسب و کاری هستیداین اشتباهات را انجام ندهید . اشتباهاتی که در ظاهر شاید مهم نباشد و در دراز مدت میتواند نابود کننده کسب و کارتان باشد …

راه حل برای کاهش اشتباهات بزرگ کارآفرینان تازه کار …

۱ – ابتدا نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی کنید : با شناخت از خود ( نقاط ضعف و قوت ) وارد حوزه کارآفرینی شوید . اگر خودتان را به خوبی نشناسید ممکن است در حین کار خسته یا ناامید شوید و کسب و کار نوپای شما نابود شود .

۲ – به پول نقد توجه کنید : از روز اول باید برنامه داشته باشید که چگونه پول خرج کنید – بی هدف و بی مورد خرج کردن وسط کار شما را با مشکلات مالی جدی روبه رو میکند .

۳ – خرج کردن برای دراز مدت : با یک مثال توضیح میدهم ٬ اگر از ابتدا یک تیم خوب نداشته باشید در حین کار استخدام افرادی که مشکلات اولیه به وجود آمده را حل کنند بیشتر هزینه دارد … تا اینکه از روز اول یک تیم خوب داشته باشید .

۴ – باید خردمندانه تیم خود را انتخاب کنید : حرفه ای انتخاب کنید و به خاطر دوستی ها و .. افراد را انتخاب نکنید . سعی کنید در هر بخش بهترین را انتخاب کنید .

۵ – زمان شناس باشید : وقت را تلف نکنید و بعد از راه اندازی کسب و کار محصول و خدمات خود را هدفمند به دست مشتریان هدف برسانید . سعی کنید هدفند تبلیغات و بازاریابی کنید تا در وقت و سرمایه خود صرفه جویی کنید .

امیدواریم این ۵ نکته را به یاد داشته باشید ٬ هر کسب و کاری راه اندازی کردید این ۵ نکته میتواند شما را از شکست احتمالی دور کند و شما را به موفقیت نزدیک تر … انشاالله …

 

نکته : اگه قصد دارید وارد هر کسب و کاری شوید ٬ باید با چشم انداز ۲۰ ساله وارد شوید ..

 

یادمون باشه ٬ بدون تلاش موفقیت حاصل نخواهد شد …

 

 

با تشکر 

 

منبع : سایتeb

 

خرید فالور برای صفحه شخصی اینستاگرام

خرید لایک برای صفحه شخصی اینستاگرام

خرید و فروش صفحه شخصی اینستاگرام

مشاهده بقیه مطالب

 

Rate this post

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.