کسب در آمد با فریلنسر

کسب در آمد با فریلنسر

با سلام روش کسب در آمد بسیار خوب و نسبتا جدید کسب در آمد از طریق فریلنسر می باشد

 

با ما همراه باشید

 

فریلنسر چیست ؟

قرارداد کارمُزدی یا حق‌الزحمه‌ای یا فریلنسر، گونه‌ای قرارداد کاری است که بر پایهٔ آن فرد یا شرکتی قول انجام کاری را برای یک کارفرما در ازای دست‌مزدی مشخص را می‌دهد. فریلنسر کسی است که سرویس ها یا خدمات خود را بدون تعهد درازمدت به کارفرما ارائه می کند. آنها معمولا ساعتی، روزانه یا پروژه ای دستمزد می گیرند و اساسا یک کسب و کار یک نفره است.

 

مزایا فریلنسر چیست ؟

بطور کلی فریلنسر ها از تنوع کاری زیادی نسبت به کارمندان برخوردار هستند. بدون درنظر گرفتن به نیاز به یک درآمد ثابت – معمولا آزادی عمل بیشتری برای انتخاب زمان کاری خود دارند. تجربه کار های متفاوت پروفایل آنها را می سازد و در نتیجه شبکه ای از مشتریان برای خود تشکیل می دهند. این متن نیاز به تکمیل دارد

 

چه کار های باید انجام داد ؟

جواب کلی این سوال را میتوان با کلمه هر چه در توانتان هست جواب داد . شما هر مهارتی داشته باشید میتوانید کسب در آمد کند برخ از این توانای ها و مهارت ها شامل :

 

موسیقی

چاپ

نویسندگی

برنامه نویسی

 عکاسی

 روزنامه‌نگاری

آرایشگری

ویرایش

طراحی گرافیک

طراحی سایت

مشاوره

راهنمای تور

مترجم

 

توجه کنید قرارداد کارمزدی برحسب آنکه اولین واحد یا قطعه، ملاک محاسبه کارمزد قرار گیرد ساده و چنانچه برای مازاد بر تعداد مشخص باشد ترکیبی است. درصورت ترکیبی بودن، نرخ کارمزد تعیین شده نباید کمتر از جمع مزدثابت تقسیم بر تعداد کاری که مزدثابت بابت آن تعیین شده‌است، باشد.

کجا کسب در آمد  کنیم ؟ 

بهترین مکان برای این کار سایتی است که درصد مناسب امنیت و پروژه های زیادی داشته باشد

پیشنهاد ما برای شما سایت زیر است :

سایت پونیشا

پونیشا بزرگترین سایت برون سپاری فارسی زبان است که هزاران فریلنسر و کارآفرین را در سرتاسر ایران به هم متصل می کند. کارآفرینان می توانند فریلنسر ها را برای کارهایی مانند برنامه نویسی، نویسندگی، ترجمه، طراحی، مهندسی، ورود اطلاعات، بازاریابی، فروش، حسابداری و در کل هر کاری که بتوان بصورت آنلاین انجام و تحویل داده شود استخدام کنند.

برا ورود به سایت کلیک کنید

Rate this post

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.