فروش موفق در اینستاگرام

فروش موفق در اینستاگرام

به نام خدا

سلام دوستان گرامی با این مقاله اینستاگرام من همراه باشید تا به صورت اختصاصی درباره فروش در اینستاگرام صحبت کنیم

 

۱ – اینستاگرام چیست ؟

 اینستاگرام در واقع اپلیکیشنی است بر روی گوشیهای اسمارت ، ابتدا بر روی آیفون و آی پد پیاده شد و از چندی قبل ،  قابل دانلود بر روی گوشیهای اندروییدی هم شد.

 شبیه ترین سایت به اینستاگرام از لحاظ نحوه عملیات توییتر می باشد ، با این تفاوت که در توییتر شما متن و لینک  به اشتراک می گذارید اما در اینستاگرام شما عکسی را با توضیح ویا بدون توضیح به اشتراک می گذرایید. همانند توییتر یک عده شما را فالو می کنند (شما را دنبال می کنند ) و یا شما آنها را دنبال می کنید برای همدیگر کامنت می گذارید و یا لایک می کنید.

 

۲ – چرا اینستاگرام مهم است ؟

 

 پاسخ این سوال در تمایل مردم به گرفتن اطلاعات و انتشار اطلاعات از طریق تصاویر است که این پدیده را اصطلاحاً اینفو گرافیک  info graphic نیزمی گویند. طرفداران تصاویر به این شکل از زندگی روزمره خود ، وقایع و هر چیزی را که دوست دارند عکس گرفته و نهایتاً آن را با کسانی که دوست دارند به اشتراک می گذارند.

و چرا فیس بوک آن را خریداری کرده است ؟ برای پاسخ به قسمت اول سوال کل این مطلب را بخوانید شاید شما هم علاقه مند به استفاده از اینستاگرام شوید.

 

داشتن ۱۳۰ میلیون کاربر فعال در سراسر دنیا یکی از بهترین و قانع کننده ترین دلایل برای کسب درآمد از اینستاگرام است.

اینستاگرام کار خود را با اشتراگ گذاری عکس آغاز کرد. اما پس از مدتی قابلیت های خود را توسعه و به کاربران امکان به اشتراک گذاشتن ویدئوهای ۱۵ ثانیه ای را نیز داد. همین خصوصیت به کاربر کمک می کند تا بیزینس خود را رونق ببخشد و از طریق این شبکه اجتماعی درآمدزایی داشته باشد.

 

برای این منظور، باید در همان ابتدا دو کار را انجام دهید:

 

۱. تعداد فالوئرهای خود را افزایش دهید

این کار ضرورت بسیاری دارد. فالوئرهای شما در اینستاگرام در واقع مشتری های بالقوه هستند. بنابراین، ابتدا به دنبال راهی برای افزایش تعداد فالوئرهای واقعی باشید. منظور از «واقعی» افرادی هستند که فعالیت دارند و پیج های بیهوده نیستند.

 

۲. از هشتگ استفاده کنید

از هشتگ های ساده و خوانا استفاده کنید تا فالوئرها به راحتی شما را پیدا کنند. هشتگ به شما این امکان را می دهد تا کاربرانی که دنبال کننده شما نیستند نیز بتوانند پست شما را ببینند.

پیش از هرکاری این را هم بدانید که لینک ها در اینستاگرام قابل کلیک نیستند. اما اگر پست های اینستاگرام را در توئیتر، فیس بوک یا تامبلر به اشتراک بگذارید، می توانید روی آنها کلیک کنید. لینک های شما باید به گونه ای باشند که به راحتی در حافظه کاربران اینستاگرام باقی بماند. بعلاوه، صفحه مقصد نیز باید برای نسخه موبایل طراحی شده باشد.

از دیگر مزیت های کوتاه و به یادماندنی بودن لینک ها این است که خودتان هم می توانید به راحتی آن را روی عکس یا ویدئوی موردنظر وارد کنید.

 

  1. توجه کنید هر چه اجناس شما بهتر باشد فروش بهتری نیز دارید
  2. تبلیغات یکی از مهمترین امر در فروش است
  3. هر چه بنر های جذاب تری داشته باشید فروش بهتری خواهید داشت
  4. برای سفارش طراحی بنر میتوانید در اینستاگرام من اعلام کنید
  5. از ویدئو ها و تیزر ها نیز استفاده کنید
Rate this post

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.