اینستاگرام ابزارهای جدید Fade و Color را در آخرین بروزرسانی خود ارائه کرد

اینستاگرام ابزارهای جدید Fade و Color را در آخرین بروزرسانی خود ارائه کرد

اینستاگرام بیش از هر زمان با ارائه‌ی بروزرسانی‌های مکرر قصد دارد کاربران را در منتشر کردن عکس‌های خود با ابزارها و فیلترهای متفاوت کمک کند، در همین راستا ابزارهای جدید Fade و Color را به مجموعه ابزارهای خود اضافه کرده است.

بروزرسانی جدید این اپلیکیشن روش جدیدی را برای دنبال کردن پست‌های کاربران خاص را فراهم کرده است. همچنین دو ابزار جدید Fade و Color به مجموعه ابزارهای بی‌نظیر ویرایش عکس آن اضافه شده است. هر دو ابزار جدید در منوی Adjust این اپلیکیشن قرار گرفته و به کمک آن‌ها کاربران می‌توانند رنگ‌های مختلف و متنوع را بر روی عکس‌های خود اعمال کنند.

Instagram-fade-640x566

به گفته‌ی اینستاگرام ابزار Fade رنگ‌های مختلف را بر روی عکس‌ها اعمال می‌کند. این ابزار جدید تقریبا مشابه فیلترهای موجود در این اپلیکیشن است اما با این تفاوت که افکت‌های نرم‌تر و بهتری را بر روی رنگ‌های عکس اعمال می‌کند. این فیلتر بر روی بخش‌های خاصی از عکس تمرکز کرده و تغییرات را اعمال می‌کند. مانند فیلترهای دیگر در منوی Adjust ابزار Fade هم به همراه نوار لغزنده یا اسلایدر همراه شده که توسط آن می‌توانید میزان افکت تصویر را تنظیم کنید. 

Instagram-color-640x566

ابزار Color هم مختص افزودن رنگ‌های متنوع به عکس است، این ابزار رنگی مشخص را به سایه‌ها و رنگ‌های روشن عکس اضافه می‌کند؛ رنگ‌های زرد، نارنجی، قرمز، صورتی، بنفش، آبی، فیروزه‌ای و سبز در این ابزار در دسترس قرار گرفته‌اند. این ابزار برخلاف Fade دارای نواز لغزنده یا اسلایدر جهت کنترل شدت رنگ نیست؛ به عنوان مثال در عکس‌های دارای سایه‌های روشن ممکن با اعمال کردن رنگ‌های قرمز یا بنفش، عکس نسبت به عکس‌های تیره بیشتر قابل توجه باشد.

بالاخره بروزرسانی که روز سه‌شنبه منتشر شده، توانایی عضویت و دنبال کردن پست‌های کاربران را فراهم کرده است. زمانی که پروفایل دوستان خود را چک می‌کنید منوی «…» موجود در سمت راست بالای صفحه، گزینه‌ی جدیدی به نام Turn on Post Notifications اضافه شده است. اگر این گزینه را فعال کنید، هر زمان که دوستتان پست جدیدی را منتشر کند اینستاگرام اعلانیه‌ای را به شما ارسال خواهد کرد.

این بروزرسانی جدید روز سه‌شنبه برای کاربران اندروید ارائه شده و طی چند روز آینده کاربران آی‌اواس هم آن را دریافت خواهند کرد. البته قابلیت جدید اعلان‌ها برای هر دو پلتفرم فراهم شده است.

 

منبع : زومیت

خرید فالور برای صفحـ ـه شخصی اینستاگرام

خرید لایک برای صفحه شخصی اینستاگرام

خرید و فروش صفحه شخصـی اینستاگرام

مشاهده بقیه مطالب

Rate this post

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.