کلاهبرداری حسین احمدی یا کلاهبرداری از حسین احمدی

کلاهبرداری حسین احمدی یا کلاهبرداری از حسین احمدی

حسین احمدی کلاهبردار یا کلاهبرداری از حسین احمدی
حسین احمدی کلاهبردار یا کلاهبرداری از حسین احمدی؟

برخی اوقات با سرچ در گوگل و  در فضای مجازی با کلماتی رو به رو میشویم که برای برخی جذاب و برای برخی باعث ناراحتی است . 

برخی از مردم فریبان در فضای مجازی به نشر خبر های کذب در  رابطه با جناب آقای حسین احمدی مدیر موسسه کنکور اسان است میکنند . خبر ها چیست و تا کجا صحت دارد ؟

برخی با این  نام که حسین احمدی کلاهبردار است شروع به محتوا سازی میکنند اما  ایا جز این بوده که دانشجویان بسیاری زیر دست ایشان تربیت یافته اند ؟

ایا جز این بوده که بسیاری از دانشجویان از برنامه های مفید ایشان استفاده میکنند ؟ 

حتی من که نویسنده این مطلب هستم  ویدیو های ایشان را دیده ام و از آن ها استفاده کرده ام . از چنین افرادی باید پرسید این موسسه کلاهبردار است ؟ یعنی جیب شما را زده است ؟  یعنی به کذب از شما پولی گرفته است ؟ آیا مراجع قانونی در ایران نشسته اند و به آسانی نگاه میکنند ؟ بهتر نیست به جای تهمت های ناروا  به این و آن زدن به کار خود بپردازیم ؟

و آخرین سوال  این است این جملات ( کلاهبرداری حسین احمدی) از کجا آمده است ؟ 

تنها جوابی که میتوان برای این  سوال یافت این است که سودجویانی که  با نام ها و برند های مختلف در ایران کار میکنند و خود را بهترین یاد میکنند برای خراب کردن رقیبان خود دست به هر کاری میزند . و چه بد است در جامعه اسلامی چنین رقابت  کثیفی ؟! 

امیدوارم تمامی دوستان که به  دنبال کسب علم و علم آموزی هستند  بتوانند مشکلات خود را با بسته های آموزشی حل کنند . 

در پایان برای دوستان شماره های استاد حسین احمدی رو قرار میدم تا علاوه بر این که  کذب بودن شایعات ببنیم ، خودتون بتونید از تیم قوی استاد حسین احمدی استفاده کنید و خودتون گفته های منو بسنجید :
۰۹۱۲۱۹۶۵۷۰۲    و   ۰۹۱۲۱۰۰۹۶۵۶  این شماره تلفن ها ۲۴ ساعته پاسخگویی دارن و میتونید از خدمات موسسه ایشون استفاده بفرمایید . و بعد از صحبت با این مجموعه به گفته من خواهید رسید که  کلاهبرداری از حسین احمدی  جمله بهتری هست که باید در فضای مجازی دست به دست بشه .