دلایل ریپورت در تلگرام و رفع آن

اکثر افرادی که در شبکه ی تلگرام عضو هستند ، بدون انجام هیچ کاری ، رفتن به پی وی بقیه ، ریپورت می شوند و همیشه با خود این سوال را در ذهن دارند که چگونه من در تلگرام ریپورت شده ام ، و با انجام کار های ، ریپورتم ۱۰ تا استیکر بفرست و… ، سعی دارند از ریپورت در بیایند ، اما هیچ کدام از این راه ها راه چاره و کار ساز نیست ، در این پست تمامی راه هایی که با انجام آن شما ریپورت می شوید و چگونگی خارج شدن از ریپورت را به صورت اجمالی در این پست نگاشته ایم.جهت دیدن مطلب به ادامه ی نوشته رجوع شود.

 .

.

http://shwebfa.ir/wp-content/uploads/2015/01/star.pngابتدا کار هایی را که با انجام آن ها شما ریپورت می شوید :

۱.اول از همه که معلوم هست ، رفتن به پی وی افراد و ایجاد مزاحمتی و ریپورت شدن شما

۲.قرار دادن حالت آنلاین خود به صورت No body که به صورت last seen recently شما رو نمایش میدهد و انجام این کار به صورت خیلی مداوم باعث ریپورتی شما می شود.

۳.استفاده از برنامه های جانبی مانند موبوگرام ، تلگرام پلاس ، تلگرام فارسی و امثال آنها

۴.عضو شدن در کانال های غیر اخلاقی چه کانال های مثبت هیجده چه کانال هایی که که توسط افراد دیگر کانال ریپورت می شود کهنتیجه ی مستقیم دارد روی ریپورت شما به صورت دیگر : رپیورت کانالی که شما عضو هستید = ریپورت خوردن شما

۵.استفاده از استیکر های مثبت هیجده که توسط ربات های تلگرام کنترل می شوند و در شرف حذف شدن هستند که استفاده شما از آنها باعث ریپورت خوردن شما می شود.

۶.ارسال ۱۰۰ پست و بیشتر از آن در روز به افراد حتی اگر شما را ریپورت نکنند ، که این مورد شامل چت اینگ در گروه و افرادی که شماره ی آنها را دارید نمی شوند.

۷.این مورد را خودم اضافه می کنم و فکر می کنم احتمال فرستادن استیکرهای پشت سرهم از حد خاص بدون وقفه در گروه باعث ریپورت میشود.

۸.فوروارد مستقیم پست و لینک غیر مجاز مساوی ریپورت

http://shwebfa.ir/wp-content/uploads/2015/01/check.png خب همین ها باعث ریپورت شما می شود.

.

http://shwebfa.ir/wp-content/uploads/2015/01/star.pngرفع ریپورت در تلگرام ( روش جدید ) :

۱.در ابتدا همان طور که در پست های مربوط در مورد تلگرام گفته ام ، ارسال ده تا استیکر برای رفع شدن ریپورت بی معنی هست و کلا یک چیز مفتی هست.پس این کار هیچی…

۲. خب در پست ”  ” گفته ایم که یک ایمیل به اسپم گیر تلگرام بفرستید ( همراه با ایمیل و .. ) حال با آمدن ربات ” اسپم بوت ” دیگر نیازی به این کار نبوده و شما با استفاده از خود نرم افزار تلگرام و ایدی خود ، ریپورت را رفع کنید.

نکته : اسپم بوت با ایدی @spambot در اختیار شما هست .

http://shwebfa.ir/wp-content/uploads/2015/01/check.png حال با اینکار ریپورت شدن خود را به تلگرام ارسال کرده اید و با توجه به ریپورت شما میشود گفت تخفیفی قائل می شود. ریپورت شما هم به تعداد دفعات بستگی دارد یعنی زمان خارج شدن به آن بستگی دارد.

.

http://shwebfa.ir/wp-content/uploads/2015/01/star.png آیا حذف اکانت و ساخت دوباره اکانت در تلگرام ریپورت را از بین می برد؟

در پاسخ باید بگویم که وقتی تلگرام ریپورت را در برنامه گذاشت ، با حذف و ساخت ایدی امکان خارج شدن ایدی از ریپورت میسر بود ، اما وقتی دید مردم ایران زرنگ هستند و کد نویسی و حساس کردن سرور خود نسبت به شماره تلفن و ریپورت جلوی این کار را گرفت و با توجه به نکات بالا می شود از ریپورت خارج شد.

http://shwebfa.ir/wp-content/uploads/2015/01/check.png حال اگر شما ریپورت هستید چند روز دست نگه دارید و به دیگران پیام نفرستید ممکن است از ریپورت خارج شوید ، اما گر کار مهمی با فردی که از مخاطبین شما هست دارید از سکرت چت استفاده نمایید.

.

.

http://shwebfa.ir/wp-content/uploads/2015/01/check.png موفق باشید

منبع : شیرین وبفا

خرید فالور برای صفحـه شخصی اینستاگرام

خرید لایک برای صفحه شخصی اینستاگرام

خرید و فروش صفحه شخصـی اینستاگرام

مشاهده بقیه مطالب

Rate this post

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.